vtec - 2012-11-25, 13:55 Temat postu: Renowacja/czyszczenie felg w capoZainspirowany temat renowacji felg przez kolegę aprilia , postanowiłem spradwzić jak to u mnie wygląda( a wyglądało średnio przez naloty) , oto efekty:
nie będę ukrywał że handluje sonaxem , jednak nie zmienia to faktu że jest dobry i mogę go polecić z czystym sumieniem. Do czyszczenia na codzień polecam :
ma odczyn obojętny(polerowane i lakierowane oraz magnezowe - bez znaczenia) i nie powinien zostawiać białych nalotów na naszych felgach. W tej chwili nie testowałem bo nie mam pod ręką. Naloty powstają np. po myciu szamponem samochodowym (odczyn zasadowy) lub jakieś smary na obręczy itp. Koszt pasty sonaxa do aluminium i chromu to 7,99 netto.
Wszystkie produkty dostępne na pierwszej lepszej stacji benzynowej.aprilia - 2012-11-25, 14:27 Ładnie to wygląda, ale tylko na chwilę.
Kto ci wyważał koło tylne takie ciężarki zamaścił jak do czołgu
Masz taki same gumy w warsztacie/garażu jak u mnie na podłodze w garażu
Sonax fakt jest dobry i mam nawet taką sama pastę jak ty masz
No i to jest czyszczenie felg, bo ja robię na swój styl czyli przeróbka kolorów, które jednak w oryginale mi się nie podobają vtec - 2012-11-25, 14:44
aprilia napisał/a:
Ładnie to wygląda, ale tylko na chwilę.
Kto ci wyważał koło tylne takie ciężarki zamaścił jak do czołgu
Masz taki same gumy w warsztacie/garażu jak u mnie na podłodze w garażu
Sonax fakt jest dobry i mam nawet taką sama pastę jak ty masz
No i to jest czyszczenie felg, bo ja robię na swój styl czyli przeróbka kolorów, które jednak w oryginale mi się nie podobają
ad1 . no właśnie jestem ciekawy :) też stawiam że mimo wszystko po jakimś czasie wyjdą naloty...choć niekoniecznie, zobaczymy.
ad2 jakiś gumiarz :) dlatego właśnie sądzę że felga jest do centrowania.
ad3 :P
ad4 . jak będziecie coś chcieli z SONAXA np. do testów to walcie. Będziemy myślećaprilia - 2012-11-25, 14:51 Co do centrowania to podnieś motocykl i pokręć kołem i zobacz lub zamontuj czujnik zegarowy do motocykla i przyłóż do do koła zobaczysz jakie ma bicie, ale na oko też można zobaczyć jak nie ma bicia to zostaw, a jak ma to do centrowania i wyważenia.
Na łączeniu felgi (nasze obręcze nie są w całości odlewane) będzie taki uskok jakby obręcz była krzywa jakbyś w dziurę wjechał i się troszkę zgięła to tak ma być bo tam jest łączenie obręczy tak po prostu jest fabrycznie, a ja myślałem że mam już krzywą obręcz
Co do testowania to co masz na myśli? Jak dajesz gratis jakieś próbki to wezmę z miłą chęcią wszystkie jakie masz bo używam tylko sonaxa tzn każdą po jednej sztuce