ciekawe, czy równie dobry?Krzysiek - 2010-03-29, 09:17 matjas, fajny opis
Włoska instalacja elektryczna zawsze była do dupy i w każdym pojeździe!
Aby uniknąć "dziwnych" objawów, ja również pozbyłem się wszystkich niepotrzebnych złączek, a te które muszą pozostać konserwuje isolem.
Zastanawiam się jak mogło im wpaść do głowy, aby przewód ładowania akumulatora puścić przez dwie złączki, w tym jedna pod bakiem??!! Bez modyfikacji, sprawnych świec i akumulatora, ten dział będzie bardzo popularny Anonymous - 2010-03-29, 15:52 Co mam wyciąć, co mam dodać i gdzie podczepić??
Tak prosto i łopatologicznie proszę i bez używania trudnych wyrazów matjas - 2010-03-29, 19:06 niestety to nie koniec moich kłopotów.
k..wa
teraz jak już mam ładowanie w końcu to od wolnych obrotów do ok 3000rpm nie mam kontroli sensownej nad silnikiem. tak jakby rozjechane synchro było w p...du. efekty są takie, że często gaśnie w mieście niestety przy dodawaniu gazu, około 2000rpm ganiają się cylindry i chodzi bardzo nierówno. jak się leci te 80-90 i ma się 3000rpm i powyżej to jest ok - z może mniej to czuć.
nie miałem jeszcze nigdy takich problemów z jakimkolwiek moto.
nic tylko pogonić gnoja.
esz...
matjasAnonymous - 2010-03-29, 22:00 Kurde ten Gumisiowy egzemplarz, to chyba faktycznie jest jakiś problemowy.Marcin - 2010-03-30, 12:15 Ale Gumiś śmigał aż miło. Nie wierzę że ożenił kichę...Anonymous - 2010-03-30, 16:15 No po Darku trudno by się spodziewać, żeby pogonił starego kurczaka.
No i rzeczywiście śmigało mu to miło.
No, ale po tym co pisze matjas, można powiedzieć, że ten kapeć jest wyjątkowo kapryśny.KoDy - 2010-04-16, 08:48 U mnie ładowanie też nagle spadło do 11,90 V. Przyczyna - stopiony brązowy konektor pod bakiem. Rozwiązanie: wycięcie konektora i wstawienie w to miejsce szybkozłączek żelowych w grubej folii termokurczliwej.
Poprawa piękna - 13,96 V po naprawie.Krzysiek - 2010-04-16, 09:04 Tak, ta pod bakiem jest najgorsza , w moim przypadku, to raczej "była" LoganOx - 2010-04-18, 22:50
KoDy napisał/a:
szybkozłączek żelowych w grubej folii termokurczliwej.
Gdzie coś takiego można kupić?
Jak to wygląda?Marcin - 2010-04-19, 10:21 Żeliwnych chyba... KoDy - 2010-04-19, 11:06
LoganOx napisał/a:
KoDy napisał/a:
szybkozłączek żelowych w grubej folii termokurczliwej.
Gdzie coś takiego można kupić?
Jak to wygląda?
ogólnie szybkozłączka jest metalowa, ale zawiera specjalny żel, który zmniejsza opór i daje lepsze przewodzenie.
Ja kupiłem to na Wolumenie w Wawie, ale wydaje mi się, że powinny byc dostępne w prawie każdym sklepie z artykułami elektrycznymi.
Marcin - 2010-04-21, 11:32 Żel raczej nie dopuszcza do korozji styków, która jest głównym powodem wzrostu oporu na złączu a co za tym idzie także temperatury. Ciekawe, nie wiedziałem że takie rzeczy robią. Na pewno dobry pomysł...KoDy - 2010-04-21, 12:58 Podobno pomaga w jednym i drugim :)
To rozwiazanie jest tymczasowe. Skłaniam sie ku wymianie przewodów biegnących od alternatora do regulatora napięcia, gdyz te co mam wyglądaja na utlenione. :(
Zastanawiam się też na zakupem Tuneboya, co by się pobawić mapami paliwowymi. Wqrza mnie smród niedopalonej benzyny oraz falowanie obrotami na jałowym. Ehhh gdyby nie ta cena ...Marcin - 2010-04-21, 16:39 Jakbym miał dostęp do sterownika, choćby i uszkodzonego, to pobawiłbym się w podmianę mapy bez dodatkowego osprzętu... Może ktoś ma jakiś namiar?