To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Modyfikacje - Regulator napięcia - zamiennik

Capo - 2010-09-01, 20:54
Temat postu: Regulator napięcia - zamiennik
Proponuję zapoznać się z poniższą modyfikacją bo może się okazać bardzo przydatna dla tych co mają problemy z napięciem.

http://www.apriliaforum.c...ad.php?t=207174

eterum - 2011-03-09, 21:59

Właśnie będę testował regulator z Kawasaki ZX6R (rocznik 07 i młodszy) o oznaczeniu FH016AA. Jest to podobno alternatywa do regulatora CBR600RR - FH008AA.

Mam w związku z tym pytanie. Czy jest sens trzymać złączki przewodów?
Czy może lepiej zlutować kable razem, zaizolować i spokój. Nie rozumiem po co łączyć przewody kostką której się nie rozpina (jeśli wszystko działa). Styki śniedzieją, coraz trudniej przewodzą i stąd dochodzi do ich przegrzania.

Jakie wady i zalety ma lutowanie przewodów w jeden?

Dziubek - 2011-03-10, 16:19

Raczej same zalety będą z tego rozwiązania.

Jedyny minus to tylko przy wymianie na nowy regulator.

larry - 2011-03-10, 20:36
Temat postu: ...
do mojej starej xtezety kupiłem regulator na od tego kolesia,
http://www.republika.pl/reg_mot/
dzielnie służył dwa lata, nie wiem co dalej bo potem motocykl sprzedałem.

Z tego co wiem regulatory służą od dwóch do czterech lat bez awaryjnie.

eterum - 2011-03-14, 22:54

No i regulator wymieniony.

Efekt?

http://www.youtube.com/watch?v=eNWPMAhAxrY

Generalnie jestem wreszcie zadowolony z ładowania. Szału nie ma ale przynajmniej wiem że nie przegotuję akumulatora jak przy poprzednim regulatorze (podawał prąd 15,5).

Gdyby ktoś miał pytania odnośnie podłączenia regulatora lub techniki lutowania to służę swoją świeżo zdobytą wiedzą. ;-)

KoDy - 2011-04-22, 22:44

Regulator z goldwinga już w kapciu :)

Przed wymianą ładowanie na poziomie 13.2 v, po wymianie 14,3 v.

Jeżeli ktoś będzie się podejmował wymiany służę pomocą :)

Jeszcze tylko cewki ... :P

pumex - 2011-04-23, 10:28

No cóż , mi również padł regulator , zamówiłem taki - Regulator napięcia Suzuki GS GSX GSF Bandit SV VS za 139,99 zł z allegro . Sprzedawca zapewnia - GWARANCJA na zakupiony towar 2 LATA nawet jeśli sam montujesz - Jak przyjdzie paczka to biorę się do roboty ;-)
larry - 2011-04-25, 21:15

KoDy napisał/a:
Regulator z goldwinga już w kapciu :)

Przed wymianą ładowanie na poziomie 13.2 v, po wymianie 14,3 v.

Jeżeli ktoś będzie się podejmował wymiany służę pomocą :)

Jeszcze tylko cewki ... :P


Kody wpadam co Ciebie na wgranie map, regulator oblookam.

KoDy - 2011-04-25, 23:19

Zapraszam :)
Tak pokochalem to moto, ze poprawie wszystkie wady produkcyjne i bede nim jezdzil do smierci :) : P

jaras - 2011-04-26, 07:35

u mnie siedzi (od pół roku) regler od Afryki- napięcie w granicach 14.6- w starym było 13 z hakiem- teraz jest ok- zero problemów z niedoładowanym aku:)
-Kody- też się wybieram na wgranie map- zadzwonię:)
pzdr

larry - 2011-04-26, 07:53

KoDy napisał/a:
Zapraszam :)
Tak pokochalem to moto, ze poprawie wszystkie wady produkcyjne i bede nim jezdzil do smierci :) : P


Gadasz jak Franc z Psach - " ... do końca mojego lub jej ... "

Dziubek - 2011-04-26, 15:04

larry napisał/a:
KoDy napisał/a:
Zapraszam :)
Tak pokochalem to moto, ze poprawie wszystkie wady produkcyjne i bede nim jezdzil do smierci :) : P


Gadasz jak Franc z Psach - " ... do końca mojego lub jej ... "



Balem się zapytać :shock:

KoDy - 2011-04-26, 19:38

... A jak wezme inna to tylko dlatego, ze to zla kobieta byla ... :) :P
pumex - 2011-05-01, 13:32

Regulator który kupiłem ,Suzuki GS GSX GSF Bandit SV VS , to totalny badziew , przewody stopiły się ze sobą po 5 min. pracy !!! :evil: Teraz mam z CBR 1000RR o nr SH678FB , grzeje się ale działa :roll:
eterum - 2011-05-23, 23:05

Mam takie pytanie:

Co może być przyczyną spadającego napięcia?

Sytuacja: W capo podłączone są halogeny. Po odpaleniu i włączeniu świateł + haloegny na 4K obrotów mam 14.1 V. Po ok 5 minutach pracy(jazdy) napięcie spada do 13V (przy włączonych światłach i halogenach).

Z samą lampą (bez halogenów) ładowanie spada na jałowym do 12,5 V aby wzrosnąć do 14.3 V przy 4 K obrotów.

Generalnie elektrozagadka.
Celuje w alternator (sprawdzałem i na jałowym ma 25V a przy 4K powyżej 60V) ale zastanawiam się czy długość i grubość kabli (ok. 2,5 mm) do halogenów nie ma tutaj znaczenia.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group