To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Modyfikacje - zmiana mapy zapłonu

Capo - 2008-08-14, 20:13
Temat postu: zmiana mapy zapłonu
Mam do Was pytanie może ktoś już się pokusił o zmianę mapy zapłonu w swoim Capo?
Zastanawiam się nad zmianą tłumików na leo vince i do tego chciałbym zmienić mapę może ktoś ma już doświaczenie w tym temacie?
Macie tutaj ciekawą stronkę:
http://www.endorphin-express.com/capo/maps.html
zastanawia się czy z tych map nie skorzystać :)

Gregum - 2008-08-14, 21:23

Poprzedni owner mojej Capo miał wydechy Remusa
i coś dopasowane/wgrane w kompie aby to współgrało...
ale zachwycony nie był, poza dzwiękiem:)

Tutaj też widzę, że dół w momencie i mocy poniżej
4000 jest słabszy, a idzie w górę powyżej 5 tys obr...

pzdr

Anonymous - 2008-08-17, 20:54

Gregum, a wywaliłeś te Remusy na rzecz oryginalnych kominów, czy zamontowałeś inne ??

Przyznam szczerze, ze inna mapa zapłonu póki co mnie nie interesuje, ale dźwięk z wydechu to nie należy do moich ulubionych :)

baranek - 2013-04-13, 20:55

Szukam speca od map zapłonu w okolicach katowic (do 200 kilometrów) chętnego do wgrania - sam nie ogarnę :-(
Wilk stepowy - 2013-04-15, 09:45

Specem nie jestem, ale u siebie to zrobiłem. Musiałbyś mieć swojego laptopa z dobrymi bateriami i możemy powalczyć z tym tematem.
vtec - 2013-04-15, 14:55

Ja czekam aż Karpik ogarnie temat i mi też wgra :)
radekch - 2013-04-16, 08:57

Witam. mam capo z 2005 roku filtr cayenne oryginalne tłumiki lecz prawdopodobnie od starszego typu bez katalizatorów z wycietymi końcówkami i z wywiercona po jednej dziurce w każdym 10mm. mapy wgrałem 050429 catfis2011.hex Wiem, ze bez analizatora spalin za nie ma mozliwosci idealnie ustawienia mieszanki. NA jakiej wartosci powinno być mniej więcej oczywiscie IDLE FUEL TRIM ? ja mam 18,8 i LONG TERM FUEL TRIM? mam na 1,9 ( w ogole co oznaczają te wartosci?) kurcze nawet nie potrafie wkleic zdjecia z diagnostyki z wszystkimi parametrami mojego moto zapewne gdybyscie spojrzeli to było by łatwiej podpowiedzieć jak ustawic te parametry)


i tak przy okazji jak sie robi bypass od której kostki od regulatora napięcia prowadzi sie przewody do aku?[/hide]

Karpik - 2013-04-16, 11:32

radekch napisał/a:
i tak przy okazji jak sie robi bypass od której kostki od regulatora napięcia prowadzi sie przewody do aku?[/hide]

Radze przejżeć temat dotyczaca ładowiania (niestety dość obszerny). Z tego co pamietam to trzeba wywalic brązowa kostke a od tych białych zrobić baypas :)

aprilia - 2013-04-16, 18:05

radekch napisał/a:
Witam. mam capo z 2005 roku filtr cayenne oryginalne tłumiki lecz prawdopodobnie od starszego typu bez katalizatorów z wycietymi końcówkami i z wywiercona po jednej dziurce w każdym 10mm. mapy wgrałem 050429 catfis2011.hex Wiem, ze bez analizatora spalin za nie ma mozliwosci idealnie ustawienia mieszanki. NA jakiej wartosci powinno być mniej więcej oczywiscie IDLE FUEL TRIM ? ja mam 18,8 i LONG TERM FUEL TRIM? mam na 1,9 ( w ogole co oznaczają te wartosci?) kurcze nawet nie potrafie wkleic zdjecia z diagnostyki z wszystkimi parametrami mojego moto zapewne gdybyscie spojrzeli to było by łatwiej podpowiedzieć jak ustawic te parametry)


i tak przy okazji jak sie robi bypass od której kostki od regulatora napięcia prowadzi sie przewody do aku?[/hide]


Nie ma takiej podpowiedzi ile mniej więcej ustawić IFT i LTFT musi być analizator ja mam IFT ustawione na 90% co rzadko się zdarza przeważnie inne kapcie są ustawione do 50%.

Karpik - 2013-04-16, 20:50

vtec napisał/a:
Ja czekam aż Karpik ogarnie temat i mi też wgra :)

Miałem zamiar się z tym pobawić, ale mam lapa z win8 i nie chodzi ani TuneEcu ani stery do kabla, a nie chce mi się instalować 2-go systemu, wiec chwilowo odpuściłem temat...

vtec - 2013-04-16, 20:54

Karpiu jak chcesz to mogę Ci pożyczyć dobrego lapka na którym zainstaluję Ci system jaki tylko chcesz - więc jaki?

[ Dodano: 2013-04-16, 21:55 ]
7? XP?


Możesz jeszcze spróbować na win8 prawy przycisk myszy na programie TuneEcu i wybrać tryb zgodności z np. win XP - powinno pomóc.

radekch - 2013-04-16, 21:27

w zeszłym roku byłem na analizaterze spalin i mieszanka była za bogata lecz wtedy nie małem komputera zeby cos poustwiac wiec jesli teraz na oko chciałbym zmiejszyć mieszanke to co mam zmiejszyc czy zwiększyć LTFT czy IFT ??
aprilia - 2013-04-17, 06:32

ITF zmniejsz ale nie dużo
radekch - 2013-04-17, 09:14

Czyli IDLE FUEL TRIM (CO) zmniejszyc? a LONG TERM FUEL TRIM zostawic tak jak było ?
aprilia - 2013-04-17, 19:34

Tak i zobacz jak będzie pracował i czy po przygazowaniu ni będzie miał zamułki lub innych dziwnych rzeczy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group