Capo - 2008-08-14, 20:13 Temat postu: zmiana mapy zapłonuMam do Was pytanie może ktoś już się pokusił o zmianę mapy zapłonu w swoim Capo?
Zastanawiam się nad zmianą tłumików na leo vince i do tego chciałbym zmienić mapę może ktoś ma już doświaczenie w tym temacie?
Macie tutaj ciekawą stronkę:
http://www.endorphin-express.com/capo/maps.html
zastanawia się czy z tych map nie skorzystać :)Gregum - 2008-08-14, 21:23 Poprzedni owner mojej Capo miał wydechy Remusa
i coś dopasowane/wgrane w kompie aby to współgrało...
ale zachwycony nie był, poza dzwiękiem:)
Tutaj też widzę, że dół w momencie i mocy poniżej
4000 jest słabszy, a idzie w górę powyżej 5 tys obr...
pzdrAnonymous - 2008-08-17, 20:54 Gregum, a wywaliłeś te Remusy na rzecz oryginalnych kominów, czy zamontowałeś inne ??
Przyznam szczerze, ze inna mapa zapłonu póki co mnie nie interesuje, ale dźwięk z wydechu to nie należy do moich ulubionych :)baranek - 2013-04-13, 20:55 Szukam speca od map zapłonu w okolicach katowic (do 200 kilometrów) chętnego do wgrania - sam nie ogarnę Wilk stepowy - 2013-04-15, 09:45 Specem nie jestem, ale u siebie to zrobiłem. Musiałbyś mieć swojego laptopa z dobrymi bateriami i możemy powalczyć z tym tematem.vtec - 2013-04-15, 14:55 Ja czekam aż Karpik ogarnie temat i mi też wgra :)radekch - 2013-04-16, 08:57 Witam. mam capo z 2005 roku filtr cayenne oryginalne tłumiki lecz prawdopodobnie od starszego typu bez katalizatorów z wycietymi końcówkami i z wywiercona po jednej dziurce w każdym 10mm. mapy wgrałem 050429 catfis2011.hex Wiem, ze bez analizatora spalin za nie ma mozliwosci idealnie ustawienia mieszanki. NA jakiej wartosci powinno być mniej więcej oczywiscie IDLE FUEL TRIM ? ja mam 18,8 i LONG TERM FUEL TRIM? mam na 1,9 ( w ogole co oznaczają te wartosci?) kurcze nawet nie potrafie wkleic zdjecia z diagnostyki z wszystkimi parametrami mojego moto zapewne gdybyscie spojrzeli to było by łatwiej podpowiedzieć jak ustawic te parametry)
i tak przy okazji jak sie robi bypass od której kostki od regulatora napięcia prowadzi sie przewody do aku?[/hide]Karpik - 2013-04-16, 11:32
radekch napisał/a:
i tak przy okazji jak sie robi bypass od której kostki od regulatora napięcia prowadzi sie przewody do aku?[/hide]
Radze przejżeć temat dotyczaca ładowiania (niestety dość obszerny). Z tego co pamietam to trzeba wywalic brązowa kostke a od tych białych zrobić baypas :)aprilia - 2013-04-16, 18:05
radekch napisał/a:
Witam. mam capo z 2005 roku filtr cayenne oryginalne tłumiki lecz prawdopodobnie od starszego typu bez katalizatorów z wycietymi końcówkami i z wywiercona po jednej dziurce w każdym 10mm. mapy wgrałem 050429 catfis2011.hex Wiem, ze bez analizatora spalin za nie ma mozliwosci idealnie ustawienia mieszanki. NA jakiej wartosci powinno być mniej więcej oczywiscie IDLE FUEL TRIM ? ja mam 18,8 i LONG TERM FUEL TRIM? mam na 1,9 ( w ogole co oznaczają te wartosci?) kurcze nawet nie potrafie wkleic zdjecia z diagnostyki z wszystkimi parametrami mojego moto zapewne gdybyscie spojrzeli to było by łatwiej podpowiedzieć jak ustawic te parametry)
i tak przy okazji jak sie robi bypass od której kostki od regulatora napięcia prowadzi sie przewody do aku?[/hide]
Nie ma takiej podpowiedzi ile mniej więcej ustawić IFT i LTFT musi być analizator ja mam IFT ustawione na 90% co rzadko się zdarza przeważnie inne kapcie są ustawione do 50%.Karpik - 2013-04-16, 20:50
vtec napisał/a:
Ja czekam aż Karpik ogarnie temat i mi też wgra :)
Miałem zamiar się z tym pobawić, ale mam lapa z win8 i nie chodzi ani TuneEcu ani stery do kabla, a nie chce mi się instalować 2-go systemu, wiec chwilowo odpuściłem temat...vtec - 2013-04-16, 20:54 Karpiu jak chcesz to mogę Ci pożyczyć dobrego lapka na którym zainstaluję Ci system jaki tylko chcesz - więc jaki?
[ Dodano: 2013-04-16, 21:55 ]
7? XP?
Możesz jeszcze spróbować na win8 prawy przycisk myszy na programie TuneEcu i wybrać tryb zgodności z np. win XP - powinno pomóc.radekch - 2013-04-16, 21:27 w zeszłym roku byłem na analizaterze spalin i mieszanka była za bogata lecz wtedy nie małem komputera zeby cos poustwiac wiec jesli teraz na oko chciałbym zmiejszyć mieszanke to co mam zmiejszyc czy zwiększyć LTFT czy IFT ??aprilia - 2013-04-17, 06:32 ITF zmniejsz ale nie dużoradekch - 2013-04-17, 09:14 Czyli IDLE FUEL TRIM (CO) zmniejszyc? a LONG TERM FUEL TRIM zostawic tak jak było ?aprilia - 2013-04-17, 19:34 Tak i zobacz jak będzie pracował i czy po przygazowaniu ni będzie miał zamułki lub innych dziwnych rzeczy.