Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
zmiana mapy zapłonu
Autor Wiadomość
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-08-14, 21:13   zmiana mapy zapłonu

Mam do Was pytanie może ktoś już się pokusił o zmianę mapy zapłonu w swoim Capo?
Zastanawiam się nad zmianą tłumików na leo vince i do tego chciałbym zmienić mapę może ktoś ma już doświaczenie w tym temacie?
Macie tutaj ciekawą stronkę:
http://www.endorphin-express.com/capo/maps.html
zastanawia się czy z tych map nie skorzystać :)
 
 
   
Gregum

Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-08-14, 22:23   

Poprzedni owner mojej Capo miał wydechy Remusa
i coś dopasowane/wgrane w kompie aby to współgrało...
ale zachwycony nie był, poza dzwiękiem:)

Tutaj też widzę, że dół w momencie i mocy poniżej
4000 jest słabszy, a idzie w górę powyżej 5 tys obr...

pzdr
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-17, 21:54   

Gregum, a wywaliłeś te Remusy na rzecz oryginalnych kominów, czy zamontowałeś inne ??

Przyznam szczerze, ze inna mapa zapłonu póki co mnie nie interesuje, ale dźwięk z wydechu to nie należy do moich ulubionych :)
 
   
baranek 

Wiek: 48
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 26
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2013-04-13, 21:55   

Szukam speca od map zapłonu w okolicach katowic (do 200 kilometrów) chętnego do wgrania - sam nie ogarnę :-(
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-04-15, 10:45   

Specem nie jestem, ale u siebie to zrobiłem. Musiałbyś mieć swojego laptopa z dobrymi bateriami i możemy powalczyć z tym tematem.
_________________
Caponord 2003
 
   
vtec 


Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2013-04-15, 15:55   

Ja czekam aż Karpik ogarnie temat i mi też wgra :)
 
   
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-04-16, 09:57   

Witam. mam capo z 2005 roku filtr cayenne oryginalne tłumiki lecz prawdopodobnie od starszego typu bez katalizatorów z wycietymi końcówkami i z wywiercona po jednej dziurce w każdym 10mm. mapy wgrałem 050429 catfis2011.hex Wiem, ze bez analizatora spalin za nie ma mozliwosci idealnie ustawienia mieszanki. NA jakiej wartosci powinno być mniej więcej oczywiscie IDLE FUEL TRIM ? ja mam 18,8 i LONG TERM FUEL TRIM? mam na 1,9 ( w ogole co oznaczają te wartosci?) kurcze nawet nie potrafie wkleic zdjecia z diagnostyki z wszystkimi parametrami mojego moto zapewne gdybyscie spojrzeli to było by łatwiej podpowiedzieć jak ustawic te parametry)


i tak przy okazji jak sie robi bypass od której kostki od regulatora napięcia prowadzi sie przewody do aku?[/hide]
_________________

 
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2013-04-16, 12:32   

radekch napisał/a:
i tak przy okazji jak sie robi bypass od której kostki od regulatora napięcia prowadzi sie przewody do aku?[/hide]

Radze przejżeć temat dotyczaca ładowiania (niestety dość obszerny). Z tego co pamietam to trzeba wywalic brązowa kostke a od tych białych zrobić baypas :)
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-04-16, 19:05   

radekch napisał/a:
Witam. mam capo z 2005 roku filtr cayenne oryginalne tłumiki lecz prawdopodobnie od starszego typu bez katalizatorów z wycietymi końcówkami i z wywiercona po jednej dziurce w każdym 10mm. mapy wgrałem 050429 catfis2011.hex Wiem, ze bez analizatora spalin za nie ma mozliwosci idealnie ustawienia mieszanki. NA jakiej wartosci powinno być mniej więcej oczywiscie IDLE FUEL TRIM ? ja mam 18,8 i LONG TERM FUEL TRIM? mam na 1,9 ( w ogole co oznaczają te wartosci?) kurcze nawet nie potrafie wkleic zdjecia z diagnostyki z wszystkimi parametrami mojego moto zapewne gdybyscie spojrzeli to było by łatwiej podpowiedzieć jak ustawic te parametry)


i tak przy okazji jak sie robi bypass od której kostki od regulatora napięcia prowadzi sie przewody do aku?[/hide]


Nie ma takiej podpowiedzi ile mniej więcej ustawić IFT i LTFT musi być analizator ja mam IFT ustawione na 90% co rzadko się zdarza przeważnie inne kapcie są ustawione do 50%.
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2013-04-16, 21:50   

vtec napisał/a:
Ja czekam aż Karpik ogarnie temat i mi też wgra :)

Miałem zamiar się z tym pobawić, ale mam lapa z win8 i nie chodzi ani TuneEcu ani stery do kabla, a nie chce mi się instalować 2-go systemu, wiec chwilowo odpuściłem temat...
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
vtec 


Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2013-04-16, 21:54   

Karpiu jak chcesz to mogę Ci pożyczyć dobrego lapka na którym zainstaluję Ci system jaki tylko chcesz - więc jaki?

[ Dodano: 2013-04-16, 21:55 ]
7? XP?


Możesz jeszcze spróbować na win8 prawy przycisk myszy na programie TuneEcu i wybrać tryb zgodności z np. win XP - powinno pomóc.
 
   
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-04-16, 22:27   

w zeszłym roku byłem na analizaterze spalin i mieszanka była za bogata lecz wtedy nie małem komputera zeby cos poustwiac wiec jesli teraz na oko chciałbym zmiejszyć mieszanke to co mam zmiejszyc czy zwiększyć LTFT czy IFT ??
_________________

 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-04-17, 07:32   

ITF zmniejsz ale nie dużo
 
   
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-04-17, 10:14   

Czyli IDLE FUEL TRIM (CO) zmniejszyc? a LONG TERM FUEL TRIM zostawic tak jak było ?
_________________

 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-04-17, 20:34   

Tak i zobacz jak będzie pracował i czy po przygazowaniu ni będzie miał zamułki lub innych dziwnych rzeczy.
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10