To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Elektryka - Co o tym myślicie?

ted_77 - 2018-01-06, 12:03
Temat postu: Co o tym myślicie?
Mianowicie chodzi o to, że jak odpalam kapcia to spaliny wylatujące z prawego tłumika są wyraźnie cieplejsze od wylatujących z lewego tłumiora. Sprawdziłem jak jest u kolegi w kapciu i u niego mają podobną temperaturę w obu. Dodam jeszcze że sprężanie na obu cylindrach jest równe, wartości na analizatorze różne. Podmieniłem wczoraj wtryski co nic nie zmieniło. Pomysły mi się kończą a temat nie daje mi spokoju. Moto pracuje ładnie a pali troszkę więcej od wspomnianego "kolegowego" kapcia. Czasami tylko wolne potrafi mi trzymać na poziomie 1500-1600 obr. Dodam jeszcze, że jak wykręciłem świece to na tylnym cylindrze były "mokre". Oczywiście irydy.
fakir - 2018-01-06, 13:04

iskra ?
ted_77 - 2018-01-06, 15:48

No iskra niby jest, silnik pracuje równo. Sprawdzę jeszcze świecą colortune.
robert1973 - 2018-01-07, 11:45

Cewki+kable i może świece sprawdziłbym kabelki "zasilające" cewkę czy są całe
jagiel - 2018-01-07, 18:56

Jeździsz motocyklem z silnikiem w układzie "V" = różna temperatura pracy cylindrów. Dobrze ,że zima już się niedługo kończy bo kto wie jakie tematy były by poruszanie :))
KKK - 2018-01-07, 21:01

Jagiel zgodzę się z Tobą z tym faktem podczas jazdy szczególnie silnikiem chłodzonym powietrzem ,tutaj problem przy odpaleniu zimnego silnika.
Wg mnie przy odpaleniu zimnego temp.spalin przy pomiarze na odczucie manualne dłoni powinna być taka sama.
Wiem , że może to być temat rzeka ale problem poruszony :-/

ted_77 - 2018-01-08, 12:01

jagiel napisał/a:
Jeździsz motocyklem z silnikiem w układzie "V" = różna temperatura pracy cylindrów. Dobrze ,że zima już się niedługo kończy bo kto wie jakie tematy były by poruszanie :))


Jak wspomniałem u kumpla w kapciu spaliny mają podobną temperaturę po odpaleniu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group