To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Serwisy, sklepy z częściami, warsztaty - Włącznik świateł

Czarny84 - 2016-02-22, 19:30

Założenie jest takie żeby przy odpalaniu nie obciążać aku światłami.
Ten majstersztyk co miałem częściow zdawał egzamin ale wyglądało to tak:
światła mijania zaplały sie po 10sekundach tak ustawiłem
długie OK
mijanie znów n\zanik pradu na 10s
Teraz szukam jak najprostszego rozwiązania.
Światła mają gasnąć na czas rozruchu i tyle.

robert1973 - 2016-02-24, 10:16

Czarny84 napisał/a:
Światła mają gasnąć na czas rozruchu i tyle.

Czarny84, nie chciałbym się powtarzać ani specjalnie reklamować mojego patentu ale rozwiązanie Ci podałem "na tacy" sprawdzone na kilku sprzętach 2oo i 4oo

wnuczek - 2016-03-18, 18:30

hej
robert1973
czy mógłbyś zapodać jakoś konkretniej ,jakiś odręczny schemacik ,co do jakiego kabelka?
i gdzie znaleźć kabelek taki a taki? czy przekaźnik, bo jestem świeżakiem przy capo i nawet nie mam pojęcia gdzie jest listwa z bezpiecznikami
i czy musi aku być super naładowane bo u mnie kręci ale wolno ,nawet jak podładuję aku to światła ostro przygasają i nie chce zagadać
i czy EFI ma mrugać przed odpaleniem?
jak odpali to przestaje mrugać
postoi 3 dni ,cztery razy zakręci i lipa ,trzeba znowu ładować bo nie odpala
gdzieś wyczytałem ,że capo pali na dotyk?

Czarny84 - 2016-03-18, 20:16

wnuczek napisał/a:
hej
robert1973
czy mógłbyś zapodać jakoś konkretniej ,jakiś odręczny schemacik ,co do jakiego kabelka?
i gdzie znaleźć kabelek taki a taki? czy przekaźnik, bo jestem świeżakiem przy capo i nawet nie mam pojęcia gdzie jest listwa z bezpiecznikami
i czy musi aku być super naładowane bo u mnie kręci ale wolno ,nawet jak podładuję aku to światła ostro przygasają i nie chce zagadać
i czy EFI ma mrugać przed odpaleniem?
jak odpali to przestaje mrugać
postoi 3 dni ,cztery razy zakręci i lipa ,trzeba znowu ładować bo nie odpala
gdzieś wyczytałem ,że capo pali na dotyk?


Na moje to masz problem z aku?

wnuczek - 2016-03-18, 22:07

trza to trza
wymienię aku
gorzej jak bierzesz moto i wszystko ma być gicio bo płacisz więcej
a z tą resztą to jak jest?
czy kapeć po odpaleniu ma chodzić ,oczywiście na wyższych obrotach ,ale równiutko?
ile musi się nagrzewać ,do jakiej temp. żeby można było odkręcic i pogonić?

arkglo - 2016-03-18, 22:17

Ja bym na początek naładował aku i sprawdził testerem u jakiegokolwiek mechanika. Wtedy będziesz miał jasność, ale wszystko wskazuje na to, że to aku. Może Ci np. prąd uciekać "bokiem", więc to też warto sprawdzić.

Mój kapeć po odpaleniu nie zawsze chodzi super równo, ale jak się rozgrzeje, to jest ok. Ja tam go jakoś specjalnie nigdy nie grzeję, tylko wsiadam i jadę.

tosiek - 2016-03-19, 07:04

A ja czekam aż mu obroty spadną do normalnych i wyskoczy temp zamiast trzech kresek.
jagiel - 2016-03-19, 16:00

Dobry akumulator to podstawa , dobry = wysoki prąd rozruchowy , powtarzam się i będę Yuasa YTX14H-BS, wydajesz raz i masz święty spokój. Ja użytkuję taki aku od ok 4 lat lub więcej, nie pamiętam , nigdy nie wymagał ładowania, motocykl odpala bez zająknięcia. No ale ponad cztery stówki trzeba wyłożyć.
RESPIRATOR - 2016-03-19, 17:13

A ja zaczynam 4 sezon na żelówce za 110 zł :))
arkglo - 2016-03-19, 18:07

Tylko nie kupuj Varty, bo nie warto.
fakir - 2016-03-19, 23:06

RESPIRATOR napisał/a:
A ja zaczynam 4 sezon na żelówce za 110 zł :))

Jacku czy wiesz może jakiego producenta to aku i jaki model ?

RESPIRATOR - 2016-03-19, 23:25

Sławek głowy nie dam, ale to coś takiego http://allegro.pl/akumula...6065781549.html jak kupowałem parę lat temu to był delikatnie tańszy:))
Nie chce mi się już dzisiaj schodzić do garażu ale jutro Ci sprawdzę

elefant - 2016-03-20, 11:42

Sławek wiem że poszukujesz aku do Capcia to co podesłał Tobie RESPIRATOR jest bardzo ciekawą alternatywą, warto przemyśleć
fakir - 2016-03-20, 15:10

Ano tak się zastanawiam co by tu wybrać
wnuczek - 2016-03-20, 21:38

zanabyłem wczoraj EXIDE
pożyjemy - aobaczymy



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group