To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Elektryka - POMOCY bezpiecznik 30 A

Stiopa - 2018-08-01, 21:30

Sama pompa jest ok. Skoro jest odpięta a bezpiecznik dalej leci to nie ona jest przyczyną . Trzeba by się wpiąć probówką na przewody zasilające pompę i sprawdzić czy po włączeniu zapłonu pojawia się tam prąd kiedy jeden z przekaźników jest wypięty .
sajgon - 2018-08-01, 21:33

A gdzie moge kupic przekaźniki taki ? Żeby wykluczyć że to nie przekaźnik? Lub może ma ktoś kapo we Wrocławiu?

[ Dodano: 2018-08-01, 22:35 ]
Będę musiał to sprawdzić

Stiopa - 2018-08-01, 21:39

RESPIRATOR napisał/a:
Studiowaliśmy to kiedyś z Ś.P. Słoniem i wychodziło na to że jeden przekaźnik steruje drugim w tym układzie.


Hmmm... tylko po co ? Chyba , że ma to jakiś związek z ciśnieniem w układzie . Bo kiedy przekręcisz kluczyk słychać jak pompa dobija ciśnienie a potem milknie .

Tego na pewno nie wiem ale pewnie ten przekaźnik to zwykły przekaźnik używany w samochodach i motocyklach ze standardowym rozmieszczeniem styków . Do dostania w każdym sklepie motoryzacyjnym. Zdziwił bym się jednak gdyby była to wina samego przekaźnika .

RESPIRATOR - 2018-08-01, 21:42

Niestety te przekaźniki nie są tanie. Proponuję znaleźć kogoś w sąsiedztwie z Kapciem i pożyczyć na chwilę na podmiankę. Jak już zdiagnozujesz że to on jest przyczyną to ja mam takie cóś na zbyciu :lol:
https://allegro.pl/przekaznik-li-l5a-aprilia-dorsoduro-750-i7258819884.html
Tu masz takie jak Ci trzeba chociaż nie wydaje mi się że to będzie przyczyną.

Stiopa - 2018-08-01, 21:45

Jacek a to one są jakieś udziwnione ? Dzisiaj to już nie ale jutro mogę zdjąć kanapę i obejrzeć toto .
RESPIRATOR - 2018-08-01, 21:47

a zobacz se w linku
Stiopa - 2018-08-01, 22:07

No układ styków mają inny niż standardowy przekaźnik ale to kwestia zachowania ori kostki . Ale poza tym to normalne dwa styki zasilające cewkę i dwa na obwód główny . Jeszcze prościej niż w zwykłym przekaźniku bo tam masz jeszcze styk "normalnie zwarty" . Chociaż cena jest mimo wszystko taka , że chyba nie warto kombinować .

RESPIRATOR napisał/a:
a zobacz se w linku


Hehehe... bywało się w towarzystwie krakusów ;-) ;-) [/b]

RESPIRATOR - 2018-08-01, 22:11

Kiedyś były droższe. Ja płaciłem chyba coś koło 6 dych.
robert1973 - 2018-08-02, 04:12

sajgon napisał/a:
moto się uruchamia ale brak iskry

kurna kapeć dizel pali bez iskry :D:D
sajgon napisał/a:
Zbiornik zdjęty jeden przekaźnik wyjęty wszystko chodzi ale nie ma iskry?

i to jeszcze bez paliwa :D:D a skąd wiesz że jest iskra lub jej nie ma???
a teraz bez jaj i całkiem poważnie przekaźnik z kabelkiem żółto zielonym jest od pompy a drugi od wtrysków jeśli przepala Ci bezpiecznik 30A a nie wywala bezpieczników pod licznikiem na desce rozdzielczej to szukałbym raczej przetartego kabelka i zwartego do masy miedzy tymi bezpiecznikami.....polecam zaopatrzyć się w miernik....
PS Sajgon jeśli oczekujesz pomocy to składaj zdania z minimum wiedzy ortograficznej oraz technicznej bo czasami nie wiemy " co autor postu miał na myśli"... chętnie Ci pomożemy ale musimy wiedzieć JAK. Pozdrawiam

RESPIRATOR - 2018-08-05, 13:00

Sajgon z ciekawości i dla potomność z chęcią dowiedzielibyśmy się czy zwalczyłeś problem i co było jego przyczyną.
sajgon - 2018-08-05, 13:05

Dam znać jak naprawie ;)

[ Dodano: 2019-04-07, 08:07 ]
Problem został po Roku rozwiązany tak sie śpieszyło mechanikom,rozwiązany tylko ale na chwilę :/,okazało sie że kabel z Tyłu regulatora był przerwany i czasami dotykał masy i wywalał bezpiecznik 30A.
Natomiast teraz jak juz odpalił i wszystko było OK to w pewnym momęcie zgasłał i juz niechce odpalić ,nie ma iskry i pompa nie chodzi :(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group