Modyfikacje - Wgrywanie map paliwowych - sukces bez TuneBoya :)
aprilia - 2012-07-01, 10:36 Czyli objawy takie same jak w samochodach,rozumiem że capo nie ma czujnika spalania stukowego?
Nie nie mam tego objawy po moich modyfikacjach.
Świece faktycznie sprawdzę.
A teraz pytanie za 100 punktów bo ja nie wiem, robię to eksperymentalnie,chodzi o mapę mamy na mapie te liczby w procentach co ja zmieniałem, pytanie co one oznaczają co to jest w procentach ? Czas otwarcia wtryskiwaczy z iskrą ?
Maciek mógłbyś zapytać tego gościa co robił te mapy?radekch - 2012-07-01, 15:05 Pojechałem na analizator spalin i wyszło o wiele jepiej jak na starych mapach, chodz jeszcze jest powyrzej normy. Nie moge zmiejszyć Idle Fuel Trim tylko moge podbijać do góry a w dół nie mozna zmiejszyc wartosci. Tak samo Long Term Fuel Trim tez tylko moge podbijać do góry wartość. Strzelanie w tłumiki ustało i faktycznie moto spaliło duzo mniej. Zrobiłem 600km i spalanie spadło z 6,5l na około 5,3l/100km. Także jest dużo lepiej niz przed wgraniem nowych map.aprilia - 2012-07-01, 15:48 A na jakim poziomie masz ift?radekch - 2012-07-01, 17:25 nie pamietam w tej chwili ale cos około 28,7
[ Dodano: |1 Lip 2012|, o 17:26 ]
i nie moge zbic na nizsza wartoscaprilia - 2012-07-01, 20:14 A to ciekawe ja u siebie mogę zbić, możesz to zbić za pomocą synchro,bo jak będzie źle ustawione to wartości też będą złe więc możliwe że po synchro trzeba będzie podwyższyć ift,ale problem zbijania dalej pozostanie Wilk stepowy - 2012-07-15, 10:29
eterum napisał/a:
Wilk stepowy napisał/a:
i tak mi się notorycznie rozłącza zaraz po uruchomieniu silnika
Ponoć powodem są zakłócenia od cewki. Pola magnetyczne czy indukcyjne - nie wiem nie znam się. Pomaga wyciągnięcie akumulatora i postawienie go na ziemi w czasie zabawy z TuneEcu i włączonym silnikiem.
Ostatnio dla testów po odpaleniu silnika wziąłem laptopa i trzymałem wysoko w powietrzu czekając na ponowne połączenie. I tak się stało za którymś razem. Myślę więc że problem jest jak najbardziej do rozwiązania.
Potwierdzam, wszystko działa dobrze, jak tylko laptop znalazł się ok 1-1,5m od motocykla.
Jak się zmienia wartości w tabelkach (chodzi mi akurat o tabelkę idle speed), to te zmiany zachodzą w ECU motocykla czy są to może tylko zmiany w "mapie na laptopie" i po zmianach należy tą mapę wgrać do ECU.
Pytam bo zmieniłem wolne obroty, a motocykl dalej pracuje tak samo. Nic nie wgrywałem, tylko sobie wartości zmieniałem w momencie jak miałem podpięty motocykl do laptopa.
Na zmiany "Idle Fuel Trim itp" reagował od razu, ale może zmiany w tabelkach należy zakończyć wgraniem tych tabelek do ECU?radekch - 2012-07-16, 09:52 Tak jak sie zmienia w tabelkach to trzeba wgrac mapy do motocykla zeby zapisało zmiany. Próbowałem i działałoaprilia - 2012-07-16, 13:03 Musisz zakończyć to zatwierdzeniem czyli tak jakbyś wgrał nową mapę.Fryzjer - 2012-11-02, 22:04 Czy Ktoś po zmianie map doświadczył obecności oleju silnikowego w airboxie?jagiel - 2012-11-02, 23:24 olej w airboxe nie ma nic wspólnego z mapami, po prostu olej tam jest i będzie aprilia - 2012-11-03, 08:06 Niby że jak masz za dużo oleju w silniku to dostaje się on do filtra, ale to nie prawda nawet jak masz normalny poziom to i tak zawsze coś tam tego oleju jest, nie przejmuj się tak ma być Capo - 2012-11-22, 21:25 Karpik - 2012-11-27, 13:00 Karaluch zostały Ci może jeszcze jakieś wtyczki??
A może ktos z Poznania lub okolic, tudzież innych rejonów naszego pięknego kraju ma kabel do Capo który mógłby pożyczyć??
Oczywiście pokrywam koszty wysyłek a na zlocie jeśli sie spotkamy odwdzięcze się jakims zimnym z pianką aprilia - 2012-11-27, 13:25 Słuchaj kup sobie interfejs kosztuje 50zł i będziesz miał i mógł sobie grzebać kiedy zechcesz , a tak jak pożyczysz to coś ci nie podpasuje i znowu wysyłka w końcu wysyłki przewyższą kosztami kupno interfejsu.vtec - 2012-11-27, 14:19 a co to za interfejs ma być? gdzie go kupić?