sosnos - 2015-02-22, 00:59 Kolego gratuluje zapału - czuć że wiosna nadchodzi, wrzuć filmik na youtube - jesteśmy ciekawi efektu KKK - 2015-02-22, 01:09 Dzięki,ta pralka wyszła po drodze bo jeżeli zdało to egzamin w Boxterze to i u mnie też miało tak być.Miałem w ręcę rurę z "sklepu" i nie spodobała mi się ze względu na dużą ilość otworków .Moje mają mniej.
Z tym dźwiękiem to jest tak że przy spokojnym ruszaniu i jeździe to rasowa V-ka a potem Sami wiecie ogień.
Mały off w poprzednim moto-Africe za tłumik robił przelot z golfa 2 TD i tez robiło robotę.mr_soze - 2015-02-22, 01:15 Czy ja wiem......nie taki znowu terror. Właśnie jestem po zakupie końcówek przyspawaniu do oryginalnych rur i wywaleniu katalizatorów....szalu nie ma...KKK - 2015-02-22, 01:25 Dźwięk to tak jak z gustami pojęcie szerokie.Kolego jeżeli wywaliłeś katy i masz przelot to musi być głośno.Nie wiem jakie masz końcówki ale jeżeli są z rurami perforowanymi to będą tłumiły i obcinały dźwięki .Średnica rury wewnątrz tłumika też robi swoje.mr_soze - 2015-02-22, 09:37 końcówki mam leovince z 50mm rurą perforowaną w środkuvtec - 2015-02-22, 17:33
Basin raider napisał/a:
fajna, sprawa. Sam się za to niedługo będę brał. Tylko nasuwa mi się pytanie po co się j....ć z pralką skoro mamy dostępne wszelakie średnice gotowych rur perforowanych no i do tego należało by zrobić db killery. Tylko nie mogę sobie wyobrazić jak z rotaxa wyszedł dźwięk choppera. Słyszałem mase rsv na przelotach, i dużo można by o nich mówić ale na pewno że nie brzmią jak armatura :)
Silnik rotaxa na przelocie sieje terror ;)
V to V :) poza ilością obrotów , niewiele sie różnią dźwiękiem :) No chyba że HD, tam jest minimalna różnica...pojemność :)sosnos - 2015-02-22, 17:34 Miałem okazję przypasować do swojego oryginalne tłumiki - modyfikowane by Edhaust, nie wiem jaki on tam przerabia środek ale po zamontowaniu motocykl był poprostu głośny, spotęgowało to dźwięk silnika - i efekt nie podobał mi się . Chyba w przypadku Capo najlepszym środkiem na otrzymanie ładnego dźwięku to tłumiki akcesoryjne - ale to niech wypowiedzą się ci którzy maja przyjemność mieć takie zamontowane w swoich Capo .
ps. rok temu u Jagiela słyszałem jak chodzą Leo Vince - efekt był świetny, ciekawe jak chodzą GPR-y.janciovodnik - 2015-02-22, 18:00
sosnos napisał/a:
rok temu u Jagiela słyszałem jak chodzą Leo Vince - efekt był świetny
Potwierdzam, na Vincach dźwięk jest zajebisty :)Basin raider - 2015-02-22, 18:01 różnica w dźwięku powodowana jest przede wszystkim przez materiał z jakiego wykonana jest pucha i wkład. Inaczej rezonuje Tytan inaczej Carbon. Co do rsv'ek z jakimi sie potykałem wszystkie miały akcesoryjne puchy. A z własnego doświadczenia wiem że Tytan najbardziej zamiata. Dlatego albo Akrap albo nic :) no ale że potrzebuje mieć przelot dla lepszego oddechu a nie dźwięku to sam sobie zmajstruje.janciovodnik - 2015-02-22, 18:03
Basin raider napisał/a:
Dlatego albo Akrap albo nic :)
Cały czas zastanawia mnie jak brzmią Akrapovice...sosnos - 2015-02-22, 20:34 Tez jestem ciekaw a ma ktoś z akrapy na Capo?janciovodnik - 2015-03-09, 15:38 No i cisz.... Nikt chyba nie albo nie chce się przyznać ;P
Na stronie Akrapa nie znalazłem dedykowanych do ETV.
No chyba, że pasują od RSV 1000.jagiel - 2015-03-09, 15:46 Akrap nigdy nie produkował tłumików do kapcia, może stąd ta cisza ;)mr_soze - 2015-03-09, 20:53 troszkę chęci , spawarka i szlifierka i są tłumiki Akrapa to Capo:DRoBi - 2016-10-11, 22:34 Odgrzewam kotleta. Mam ori wydechy i są takie nijakie. Dzisiaj po rozmowie z Krzyskiem KKK i przejrzeniu neta wydumałem że bedę tworzył wydech. Ale poszedłem drogą Wichra i wywierciłem po dwa otwory w tłumiku. Dzwięk inny ale to nie to... miałem nadzięję że nie bede musiał pruć puszek. Przelotu nie chcę, więc bedę improwizował :D