To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Modyfikacje - przerabiał ktoś oryginalny wydech??

sosnos - 2015-02-22, 00:59

Kolego gratuluje zapału - czuć że wiosna nadchodzi, wrzuć filmik na youtube - jesteśmy ciekawi efektu :-)
KKK - 2015-02-22, 01:09

Dzięki,ta pralka wyszła po drodze bo jeżeli zdało to egzamin w Boxterze to i u mnie też miało tak być.Miałem w ręcę rurę z "sklepu" i nie spodobała mi się ze względu na dużą ilość otworków :-) .Moje mają mniej.

Z tym dźwiękiem to jest tak że przy spokojnym ruszaniu i jeździe to rasowa V-ka a potem Sami wiecie ogień.

Mały off w poprzednim moto-Africe za tłumik robił przelot z golfa 2 TD i tez robiło robotę.

mr_soze - 2015-02-22, 01:15

Czy ja wiem......nie taki znowu terror. Właśnie jestem po zakupie końcówek przyspawaniu do oryginalnych rur i wywaleniu katalizatorów....szalu nie ma...
KKK - 2015-02-22, 01:25

Dźwięk to tak jak z gustami pojęcie szerokie.Kolego jeżeli wywaliłeś katy i masz przelot to musi być głośno.Nie wiem jakie masz końcówki ale jeżeli są z rurami perforowanymi to będą tłumiły i obcinały dźwięki .Średnica rury wewnątrz tłumika też robi swoje.
mr_soze - 2015-02-22, 09:37

końcówki mam leovince z 50mm rurą perforowaną w środku
vtec - 2015-02-22, 17:33

Basin raider napisał/a:
fajna, sprawa. Sam się za to niedługo będę brał. Tylko nasuwa mi się pytanie po co się j....ć z pralką skoro mamy dostępne wszelakie średnice gotowych rur perforowanych no i do tego należało by zrobić db killery. Tylko nie mogę sobie wyobrazić jak z rotaxa wyszedł dźwięk choppera. Słyszałem mase rsv na przelotach, i dużo można by o nich mówić ale na pewno że nie brzmią jak armatura :)

Silnik rotaxa na przelocie sieje terror ;)



V to V :) poza ilością obrotów , niewiele sie różnią dźwiękiem :) No chyba że HD, tam jest minimalna różnica...pojemność :)

sosnos - 2015-02-22, 17:34

Miałem okazję przypasować do swojego oryginalne tłumiki - modyfikowane by Edhaust, nie wiem jaki on tam przerabia środek ale po zamontowaniu motocykl był poprostu głośny, spotęgowało to dźwięk silnika - i efekt nie podobał mi się :-( . Chyba w przypadku Capo najlepszym środkiem na otrzymanie ładnego dźwięku to tłumiki akcesoryjne - ale to niech wypowiedzą się ci którzy maja przyjemność mieć takie zamontowane w swoich Capo :-) .

ps. rok temu u Jagiela słyszałem jak chodzą Leo Vince - efekt był świetny, ciekawe jak chodzą GPR-y.

janciovodnik - 2015-02-22, 18:00

sosnos napisał/a:
rok temu u Jagiela słyszałem jak chodzą Leo Vince - efekt był świetny

Potwierdzam, na Vincach dźwięk jest zajebisty :)

Basin raider - 2015-02-22, 18:01

różnica w dźwięku powodowana jest przede wszystkim przez materiał z jakiego wykonana jest pucha i wkład. Inaczej rezonuje Tytan inaczej Carbon. Co do rsv'ek z jakimi sie potykałem wszystkie miały akcesoryjne puchy. A z własnego doświadczenia wiem że Tytan najbardziej zamiata. Dlatego albo Akrap albo nic :) no ale że potrzebuje mieć przelot dla lepszego oddechu a nie dźwięku to sam sobie zmajstruje.
janciovodnik - 2015-02-22, 18:03

Basin raider napisał/a:
Dlatego albo Akrap albo nic :)

Cały czas zastanawia mnie jak brzmią Akrapovice...

sosnos - 2015-02-22, 20:34

Tez jestem ciekaw a ma ktoś z akrapy na Capo?
janciovodnik - 2015-03-09, 15:38

No i cisz.... Nikt chyba nie albo nie chce się przyznać ;P
Na stronie Akrapa nie znalazłem dedykowanych do ETV.
No chyba, że pasują od RSV 1000.

jagiel - 2015-03-09, 15:46

Akrap nigdy nie produkował tłumików do kapcia, może stąd ta cisza ;)
mr_soze - 2015-03-09, 20:53

troszkę chęci , spawarka i szlifierka i są tłumiki Akrapa to Capo:D
RoBi - 2016-10-11, 22:34

Odgrzewam kotleta. Mam ori wydechy i są takie nijakie. Dzisiaj po rozmowie z Krzyskiem KKK i przejrzeniu neta wydumałem że bedę tworzył wydech. Ale poszedłem drogą Wichra i wywierciłem po dwa otwory w tłumiku. Dzwięk inny ale to nie to... miałem nadzięję że nie bede musiał pruć puszek. Przelotu nie chcę, więc bedę improwizował :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group