To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Elektryka - Zegary...

fakir - 2017-02-23, 08:56

Jacku , da się zmienić ale trzeba w pamięci licznika zmienić parametry a do tego programator jest potrzebny.
#ride - 2017-03-12, 20:41

robert1973 napisał/a:
RESPIRATOR napisał/a:
Ciekawe czy awarie zegarów w motocyklach świeżo zakupionych nie są efektem dłubaniny mającej na celu korektę licznika :)

raczej są :)


Chyba, że jest pierdolnik w instalacji tak jak był u mnie :)

Może ktos pamięta jak się chwaliłem, że udało mi się wyrwać cukierka sztukę z 20 tyś przebiegiem, to czego nie wziąłem pod uwagę wtedy, to fakt, że wszystkie fabryczne zjeby przedemną i faktycznie, zdarzył mi się chyba każdy poważniejszy problem jaki na forach się opisuję, przebieg przebiegiem, ale przewody paliwowe sypią się z wiekiem :D Więc był mały pożar na szczęście bez najmniejszych strat bo gaśnica byla pod ręką, potem okazało sie, że w całej instalacji był totalny rozpi*, zwarcie poszło do licznika a że ten z natury delikatny, to wywaliło program i przebieg się zresetował i prędkościomierz przekłamuję (1/10 prędkości).

Anyway, pretensje moge miec tylko do siebie bo kupujac wiedzialem, ze pewne rzeczy powinno się w tym motocyklu zrobic/sprawdzic od razu (przewody/instalacja) a zrobiłem tylko klasyczny przegląd płyny etc. i jezdzilem bo przeciez moto chodziło a sezon był w pełni :D Wiec jak zajechalem w końcu do Jagiela zeby po fabryce poprawic to już było "po ptokach" a i on się wyłożył na elektryce.

Tak czy siak po chyba już dwóch sezonach udało się zrobic prawie wszysktko, instalacja jest jak nowa więc wypadało by w końcu pojeździć. Pocieszenie z tego wszystkiego takie, że moto jest dwa lata starsze a nie dobiło nawet 30tys... tylko kto mi w to kiedys uwierzy? :D


No ale wracając do tematu nieszczęsnego licznika, jest to ostatnia rzecz której jeszcze nie pokonałem, tutaj znajomy który układy scalone ogarnia rozkłada ręce i twierdzi, że bez drugiego licznika tego nie zaprogramuje a on sie po prostu wysypał... nie wiem ile w tej teorii jest prawdy ale póki co rozwiązań na horyzoncie brak, moto-abruzzo mnie olał, no i sa na allegro jakies zegary ale za 800... trochę boli bo nawet nie mam pewności czy sa ok...

mr_soze - 2017-03-12, 22:19

jeśli chcesz zaprogramować eeprom to program jest gdzieś na necie, trzeba tylko poszukać...mi się to udało
robert1973 - 2017-03-13, 08:22

#ride, jesteś odosobnionym przypadkiem :). Powiem inaczej.... przebieg na liczniku jest jedną z ostatnich rzeczy które w moto oglądam :) jak sam stwierdziłeś
#ride napisał/a:
zwarcie poszło do licznika a że ten z natury delikatny, to wywaliło program
więc przy "ustalaniu" przebiegu może być zonk
podsłuchany dialog klienta i handlarza:
k: jaki przebieg ma moto???
h: a jaki Pan chce??? :D:D

#ride - 2017-03-13, 17:22

haha to prawda :) No tutaj na szczescie maly przebieg widac po za licznikiem, chociaż boje się, że to się zmieni na 'szuter-rally' jak nie założe sensowniejszego ogómienia (niestety Anakee III a mialem nadzieje, ze mam dwójki) :D

No i tak całkiem serio, to faktycznie co do kilometra nie jestem juz w stanie ustalic przebiegu, kilka tysiecy z Tata na uszkodzonym w sumie zrobilismy, więc to już zawsze będzie +/- :/

janciovodnik - 2017-03-13, 20:26

Ważne, ze jeździ... a licznik to tylko dodatek ;)
Anonymous - 2017-03-30, 12:21

Może komuś sie przyda. Na znikające cyferki radzą przejrzeć połączenia taśma-lcd.

http://www.apriliaforum.c...oard-LCD-Screen
http://www.apriliaforum.c...ord-dash-repair

czesiu_ - 2017-06-05, 23:14

Panowie, miał ktoś może problem z licznikiem, który polega na tym, że wskazówka prędkościomierza na 20 km/h twierdzi, że tam jest 0?
milośnik cap699 - 2017-06-06, 20:48

Miałem coś takiego rozebrałem licznik ściągnąłem wskazówkę i skorygowałem błąd wcześniej sprawdzałem rusznice z nawigacją .
czesiu_ - 2017-06-10, 11:35

Ok, wskazówce pomogłem wrócić na miejsce, wieczorkiem przetestuje czy mnie nie okłamuje ;)
junior - 2017-07-04, 13:01

Panowie,

Mam problem z zegarami. Ostatnio obroty zawiesiły mi się na 3tyś. Rozebrałem zegary i ręcznie cofnąłem je na 0. Teraz po przejechaniu kilku kilometrów obroty znowu zawiesiły się tym razem na 2 tyś. Jakieś pomysły co do tego? Szukałem info ale coś słabo mi to idzie. :cry:

RESPIRATOR - 2017-08-12, 15:38

Panowie kolega Tomek z Lublina szuka pomocy, tzn pomysłów na usunięcie usterki.
Po montażu i podłączeniu halogenów w jego motocyklu umarły zegary. Umarły na śmierć, nie ma żadnych kontrolek, podświetleń, wskaźników, totalnie nic, a motocykl odpala wkręca się na obroty i jeździ normalnie. Ma ktoś jakiś pomysł ? Oczywiście bezpieczniki pod zegarami i pod siedzeniem sprawdzone.

KKK - 2017-08-12, 15:46

Co robił, odpinał zegary,jeśli tak to po co? Podpiął z powrotem ?Mnie to wygląda na brak zasilania.
RESPIRATOR - 2017-08-12, 16:10

Krzysiu nic nie odpinał. Brak zasilania, albo bardziej brak masy tylko jak to naprawić?
milośnik cap699 - 2017-08-12, 16:21

Zegary zasilane białymi wtyczkami pod czachą niech je posprawdza.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group