Elektryka - EFI
machoni - 2016-04-27, 15:33 Temat postu: EFI Zaznaczam, że szukałem na forum i nie znalazłem, może słabo szukałem :). Jak to jest z tym EFI. Mianowicie jak mam kluczyk przekręcony na ON, a Przycisk czerwony na manetce na off( czyli zapłon wyłączony) to efi mi mruga, jak dam czerwony przycisk na on ( to przestaje mrugać)i jest ok, jak moto jest odpalone, to wszystko też jest ok. Wczoraj połączyłem sobie te kabelki koło aku. No i dalej na wyłączonym zapłonie na manetce pokazuje kod -1, a na włączonym zapłonie na manetce pokazuje kod 1. Gdzieś czytałem że te -1 i 1 to nic ważnego na ale wolę się upewnić. Dzięki za odpowiedź LWG. Pozdrawiam
janciovodnik - 2016-04-27, 15:37
To cuś związane jest z aku. Na wyjeździe w Bieszczadach od latania po dziurach się mi klema odkręciła i przy chęci zapalenia właśnie po przekręceniu kluczyka i włączeniu zapłonu -1 się pokazało. Po przykręceniu znikło i było ok.
Podobna sprawa była jak aku ledwie ciągnęło. Na koniec się rozładował. Też pokazywał -1, przed padnięciem.
[ Dodano: 2016-04-27, 15:39 ]
machoni napisał/a: | to jest z tym EFI. Mianowicie jak mam kluczyk przekręcony na ON, a Przycisk czerwony na manetce na off( czyli zapłon wyłączony) to efi mi mruga, jak dam czerwony przycisk na on ( to przestaje mrugać)i jest ok, jak moto jest odpalone, to wszystko też jest ok. |
I tak ma być :)
machoni - 2016-04-27, 18:16
Dzięki janciovodnik a błędy się sprawdza na wyłączonym zapłonie tym na kierownicy czy włączonym? Bo na wyłączonym pokazuje -1 a na włączonym 1. Czy można te błędy jakoś skasować?
[ Dodano: 2016-04-27, 18:19 ]
Oczywiście te jedynki pokazują się tylko jak są połączone kabelki przy aku.
janciovodnik - 2016-04-27, 18:54
To juz pytanie do speców od elektryki a ja takim nie jestem. U mnie po dokręceniu klymy i naładowaniu aku problem zniknął.
KKK - 2016-04-27, 20:46
Jak masz kabelki złączone pod zicem to właśnie będzie albo1 albo -1 w zależności od aktualnej pozycji przełącznika zapłonu.
Jeżeli się nie pojawiły inne kody błędów to nie kombinuj tylko rozłącz kabelki i nie zawracaj sobie głowy.
Wszystko masz ok,ciesz się jazdą.
machoni - 2016-04-27, 20:49
KKK napisał/a: | Jak masz kabelki złączone pod zicem to właśnie będzie albo1 albo -1 w zależności od aktualnej pozycji przełącznika zapłonu.
Jeżeli się nie pojawiły inne kody błędów to nie kombinuj tylko rozłącz kabelki i nie zawracaj sobie głowy.
Wszystko masz ok,ciesz się jazdą. |
Dzięki bardzo super mnie satysfakcjonuje twoja odpowiedź . Pozdrawiam
janciovodnik - 2017-11-02, 09:56
Panowie u kolegów Czechów na forumie Capo znalazłem cuś takiego :)
http://www.etv1000.cz/ind...hybove-kody-efi
Adi - 2018-12-15, 20:29
Witam wszystkich. Nie mogę znaleźć tematu kasowania Efi jak to zrobić wywala mi błąd -1 wloszka odpala lecz po zagrzaniu około 5min capo gaśnie lecz odpala później bez problemu proszę o pomoc
robert1973 - 2018-12-16, 00:51
Adi napisał/a: | Witam wszystkich. | polecam http://caponordforum.cba.pl/viewforum.php?f=17 oraz czytanie ze zrozumieniem http://caponordforum.cba....hp?mode=results
Pozdrawiam
RESPIRATOR - 2018-12-16, 18:41
Robert Ty nie masz serca
GrzeTom - 2018-12-17, 09:03
RESPIRATOR napisał/a: | Robert Ty nie masz serca |
Właśnie ma..:) Nie było "przecinków", nie było bana za nieprzedstawienie, a jedynie grzeczne odesłanie do RTFM
|
|
|