Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Dziura w momencie obrotowym między 4-6 tyś. obr.
Autor Wiadomość
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-03-25, 19:03   Dziura w momencie obrotowym między 4-6 tyś. obr.

Czy u was też występuje delikatna dziura między 4-6 tyś. obrotów ?Czuć że motocykl nie ma tej werwy i po 6 tyś. obrotomierz strzela momentalnie w górę.To nie jest taki spadek że motór mi zwalnia tylko czuć że nie ma przyrostu momentu wraz ze wzrostem obrotów :lol:
 
   
Maciek 
Maciek

Wiek: 48
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-03-25, 19:34   

U mnie nie zauważyłem takiego efektu - ciągnie równo w całym zakresie obrotów.
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2012-03-25, 19:52   

Kamil szukasz dziur w całym. Przejedź się BMW 1200 GS za 80 tyś. i zobacz jak to chodzi. Potem porównaj do Capo za 15 tyś i znikną twoje obawy. Nasze maszynki mają różne dolegliwości ale za tą cenę to wyśmienity motocykl do którego tylko lać i jeździć.

Jak wpadniesz w manię prześladowczą to zrobi Ci się długa lista rzeczy które trzeba poprawić. ;-)

U mnie brak jest dziury. Za to spalanie mam spore pomimo ustawień komputera na niskie dawki paliwa. Pogodziłem się ze spalaniem od 6 do 7 litrów bo tyle w końcu podaje instrukcja obsługi.

Spalanie w granicach 5-6 l zrzucam na karb Waszego emeryckiego stylu jazdy lub braku pagórków w okolicy. :mrgreen:

Kiedyś w okolicach 4-5 tyś. miałem mocne wibracje motocykla. Samo mu przeszło. Wbrew pozorom łączyłbym to, jak również twoją dziurę z cewkami.
Na amerykańskim forum Capo opisany jest przypadek spalania 9/100 którego przyczyna zniknęła po wymianie "dobrych"cewek. Cuda się dzieją przy tych motorach..
_________________
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-03-25, 20:20   

Być może że ta cewka robi robotę,ja tam przeważnie nie trzymam się przy obrotach 5 tyś. ;-) ,tylko wyższe nie mogę się nacieszyć tym dźwiękiem silnika jest on naprawdę inny niż wszystkie szczególnie na wyższych obrotach pozostało w nim coś z ścigacza rsv :lol: ,dlatego będę musiał zmienić filtr oleju na dłuższy :mrgreen:
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2012-03-25, 21:44   

aprilia napisał/a:
Czy u was też występuje delikatna dziura między 4-6 tyś. obrotów ?


U mnie ciagnie rowno. Na starych i na nowych mapach?
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
B3stia 

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 270
Skąd: Leszno
Wysłany: 2012-03-26, 14:13   

Jeśli masz padniętą cewkę i biorąc pod uwagę pojawianie się iskry na świecach co drugą kompresję. To jej brak da tobie spadek mocy i głównie właśnie w tym zakresie.
Zacznij więc od wymiany cewki bo ona da fałszywe wyniki synchro, spalania czy też wibracje i strzały.
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11