w imieniu Wuja witam się ze wszystkimi ( Wuja nie uzywa tego diabelskiego wynalazku jakim jest internet ;)), wczoraj Varadero poszło do nowego właściciela a dzisiaj przywieźliśmy ze Skierniewic piękne czerwone Capo z oryginalnymi kuframi. Swieżo przywiezione z Italii, przebieg rzekomo 36 tys km i stan motocykla zdaje się potwierdzać ten przebieg, wszystko w oryginale, nic nie łatane i nie klejone, kupiony za 10700
takze rodzina w Kapciach silna :) trzy w jednej rodzinie :)))
przekażę pozdro Wujowi :)
sztuka ładna , tylko trzeba wymienić opony i zmyć plak bo jest cały tym gównem wysmarowany
reszta ok, trzeba go trochę doposażyć w gmole i handbary, we Włoszech założony już bypass elektryczny, nowe klocki brembo, cewki jeszcze oryginalne :), ładnie się wkręca na obroty
varadero miał juz czwarty i sezon trochę kilometrów już nim nakręcił, przyszedł czas na zmiany :) - kupiony z przebiegiem 49 tys , sprzedany z przebiegiem 76 tys - sprowadzony z Włoch
generalnie varan był mało usterkowy ( padnięty regulator napięcia, pompa paliwa - typowa usterka po 50 tys km ( 900 zł :) , przekaźnik kierunkowskazów, termostat ( pasuje od Tico ) i to wszystko z usterek
reszta to tematy eksploatacyjne ( oleje, świece , filtry klocki )
minus varadero na gaźnikach to spalanie benzyny 7-9 litrów , olej tak na 1000 km 100 - 150 ml, na pewno dźwięk pracy silnika w Varanie ładniejszy i hamulce dual
poręczność i jazda w lekkim terenie lepszy Kapeć ( lżejszy, koła szprychowane, grubsze lagi z przodu )
zakręty - dla mnie lepszy kapeć - poręczniejszy
do porównania powinno się postawić varana na wtryskach i kapcia po lifcie
no i szukaliśmy tej klasy motocykl ( patrz gabaryt Wuja :)) w cenie do 11 tys - taką gotówkę Wuja przeznaczył na zakup , trafił się czerwony kapeć, którego bolączki znamy i wiemy na co zwracać uwagę i była szybka akcja z kupnem, tematy cewek , łożysk etc są już przerobione na moim i Szwagra kapciu - zawsze można sobie pożyczać cewki :) moja jedna z zapasu już się pasie w motocyklu Andrzeja - zawsze z trzech złożymy jeden sprawny
jeszcze braliśmy pod uwagę Suzuki DL 1000 ale za te pieniądze ciężko coś kupić przyzwoitego a pierwsze wypusty nie były pozbawione wad ( zużycie oleju, padające komputery, urwane zawory )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum