Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przełożenie
Autor Wiadomość
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-08-02, 11:16   Przełożenie

Witam. Moje Capo przy predkości 100km/h ma obroty na 6 biegu ok. 4200obr/min zastanawiam sie czy to nie za dużo, nie liczyłem jeszcze zebów na zabatkach. Tylna opona 150/70/17 w bardzo dobrym stanie. Jeśli Wasze maja nizsze obroty bede musiał zmienic przełożenie. Czy może wszystkie tak maja i jest ok. ?
_________________

 
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-02, 12:33   

Masz nieoryginalne przełożenie.

Ja, jak miałem zębatkę 16z z przodu to miałem przy 100kmh ok 4 tys obr, może 4200, już dobrze nie pamiętam.



Na oryginalnych przełożeniach powinieneś mieć przy 100kmh 3600obr.

Mi po powrocie do oryginału spalanie spadło ponad 0.5l na setkę, ale zrobił się też mniej elastyczny na 6 biegu..
_________________
Caponord 2003
 
   
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-08-02, 15:45   

Ile zębów powinny miec zębatki przód i tył ?
_________________

 
 
   
Fryzjer 
Capo RR

Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 50
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-08-02, 17:12   

Idąc za sklepem z Berlina "Wendel" Zębatka przód
Tył jest w "Fahrgestell » Rad hinten"

Przód Z=17, tył Z=45 niezależnie od rocznika.
Rally Raid przód Z=16 - wcześniej walnąłem gafę :->
Z-liczba zębów.

A jest jakiś sposób na szarpanie przy prędkościach bliskich 0km/h??
Mapę nową mam, jest lepiej ale do ideału dość daleko w tym temacie :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Fryzjer 2012-08-06, 18:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-02, 17:33   

Oryginalnie jest 17 i 45zębów.

Ale w RR chyba jest jakoś inaczej.. Nie pamiętam gdzie to czytałam, ale wydaje mi się że z przodu powinna mieć 16z i ma inne przełożenia lub tylko inny 6 bieg..


Polecam fajny programik : http://www.gearingcommander.com/




A na to szarpanie to chyba nie ma ratunku. Vka i musi szarpać..
_________________
Caponord 2003
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-08-02, 18:21   

W RR jest inny pierwszy bieg.
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-02, 21:25   

RR ma z przodu fabrycznie 16Z z uwagi na bardziej "terenowy" charakter motocykla. Opcjonalnie można było ją zamówić z 17Z i generalnie Aprilia zalecała konfigurację 17 i 45 do użytku typowo drogowego. wówczas przy wyższych prędkościach mamy trochę niższe obroty silnika.

Kamil ma rację, pierwszy bieg w RR jest też zmodyfikowany.

Co do szarpania to może masz zużyty łańcuch ? nie wiem dokładnie jak to się objawia u ciebie Fryzjer ale silniki V trochę szarpią, niestety.
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-08-03, 07:25   

W RR jest ten 1 bieg krótszy zatem jak nawet założymy zębatkę 17z z przodu to i tak przełożenie będzie krótsze niż w oryginalnym capo,tylko ciekawe ile?
 
   
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-08-04, 14:31   

Juz wiem dlaczego mi tak chętnie na 2 biegu podnosiło przód, przednia zebatke mam z 15 zebami tył 45, zamówiłem i bede zmieniał przód na oryginał. Dzieki za info.
_________________

 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-08-04, 15:32   

Zębatka 15 z przodu to ładnie ktoś przesadził,jak założysz 17z to powiesz że słabizna i nic nie jedzie będziesz rozczarowany,bo ja jak miałem 16z to już elastyczność była o niebo lepsza a 15z to można na kole nom stop śmigać :lol:
Jednak na trasy to tylko 17z.
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-06, 08:45   

Na 16 zębów można było do 70 a nawet do 60 zwolnić na 6 biegu, a teraz na 17z to niestety poniżej 80 to już nie bardzo da się jechać. Nie mniej jednak to i tak chyba bardzo dobry jak na litrową V.


Kurcze radekch, jak przeskoczysz dwa zębale do góry to powinno Ci również nieźle spalanie się zmniejszyć :idea:
_________________
Caponord 2003
 
   
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-08-06, 09:29   

na 6 biegu 60km/h spokojnie mogłem jechac, dzis kupiłem zebatke 17z ciekawe jak teraz bedzie sie jezdziło.
_________________

 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10