Wiek: 49 Dołączył: 31 Mar 2012 Posty: 96 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-08-02, 11:16 Przełożenie
Witam. Moje Capo przy predkości 100km/h ma obroty na 6 biegu ok. 4200obr/min zastanawiam sie czy to nie za dużo, nie liczyłem jeszcze zebów na zabatkach. Tylna opona 150/70/17 w bardzo dobrym stanie. Jeśli Wasze maja nizsze obroty bede musiał zmienic przełożenie. Czy może wszystkie tak maja i jest ok. ?
Ale w RR chyba jest jakoś inaczej.. Nie pamiętam gdzie to czytałam, ale wydaje mi się że z przodu powinna mieć 16z i ma inne przełożenia lub tylko inny 6 bieg..
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-02, 21:25
RR ma z przodu fabrycznie 16Z z uwagi na bardziej "terenowy" charakter motocykla. Opcjonalnie można było ją zamówić z 17Z i generalnie Aprilia zalecała konfigurację 17 i 45 do użytku typowo drogowego. wówczas przy wyższych prędkościach mamy trochę niższe obroty silnika.
Kamil ma rację, pierwszy bieg w RR jest też zmodyfikowany.
Co do szarpania to może masz zużyty łańcuch ? nie wiem dokładnie jak to się objawia u ciebie Fryzjer ale silniki V trochę szarpią, niestety.
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-08-03, 07:25
W RR jest ten 1 bieg krótszy zatem jak nawet założymy zębatkę 17z z przodu to i tak przełożenie będzie krótsze niż w oryginalnym capo,tylko ciekawe ile?
Wiek: 49 Dołączył: 31 Mar 2012 Posty: 96 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-08-04, 14:31
Juz wiem dlaczego mi tak chętnie na 2 biegu podnosiło przód, przednia zebatke mam z 15 zebami tył 45, zamówiłem i bede zmieniał przód na oryginał. Dzieki za info.
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-08-04, 15:32
Zębatka 15 z przodu to ładnie ktoś przesadził,jak założysz 17z to powiesz że słabizna i nic nie jedzie będziesz rozczarowany,bo ja jak miałem 16z to już elastyczność była o niebo lepsza a 15z to można na kole nom stop śmigać
Jednak na trasy to tylko 17z.
Na 16 zębów można było do 70 a nawet do 60 zwolnić na 6 biegu, a teraz na 17z to niestety poniżej 80 to już nie bardzo da się jechać. Nie mniej jednak to i tak chyba bardzo dobry jak na litrową V.
Kurcze radekch, jak przeskoczysz dwa zębale do góry to powinno Ci również nieźle spalanie się zmniejszyć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum