I jak tam motocykl? Odkryłeś już uszkodzenia silnika, połamane plastiki i ukręcone śruby?
Jeśli tak to zapraszam do mnie. Oddaję kasę i odbieram motocykl.
Niestety z mojego GSa 1200 narazie nici i już pluję sobie w brodę że tak szybko pozbyłem się Capo.
Może GS 800 uda się wyrwać. Jak nie to czekam na ofertę RAIDa w Polsce lub niemczech.
Podjedź sobie do salonu BMW i porozmawiaj z Tomkiem - zazwyczaj nie ma problemu żeby wyrwać F800 GS na testy.
Wziąłem F800 swego czasu i byłem miło zaskoczony poręcznością, mocą i wrażeniami z jazdy. Przez pierwsze pół godziny porównywałem do Capo i myślałem co za szajs ale później było już tylko lepiej. Kiedy wjechałem w sosnowy las z pagórkami z igliwia i transzejami to było zajeb..., przednia zabawa.
Byłem też w cięższym terenie i znakomicie się spisuje. To mógłby być mój następny motocykl.
Szkoda że jeszcze tak wysoko stoją.
Pozdrawiam
Tempest.
_________________ Tyle zakrętów, tak niewiele czasu.
-----------------------------------------------
Husaberg 501 '98
Kawasaki Versys 650 '09
Caponord '01
Triumph Speed Four
Buell Lightning
XT 660
KTM Duke
Kwasaki ZZR 1100
BMW 1100R
KLE 500
MZ Baghira
Z jednej strony klops, ale z drugiej strony jesteś na prostej aby zakupić Raida. Co jakiś czas wraca do mnie taka myśl, ale to kupa zabawy jest... Tobie udało się już de facto najtrudniejsze.. sprzedać Teraz tylko wyczekać .. wytrwać i znaleźć to coś w kolorze kawy cappuccino
PS: Znajomi mojego kumpla (serwis motocyklowy) jeżdżą regularnie na północ Italii i zwożą głownie ścigacze, ale jak byś chciał to załatwię do nich nr i można by z nimi może coś pogadać. Na np Subito.it jest już w czym powybierać.
Jeszcze muszę właśnie przejechać się na tej 800-ce. Parę razy się przymierzałem ale zawsze wydawał mi się jakiś taki mały na trasy za duży w teren.
Co do Raida to właśnie jedyna opcja to zakup we Włoszech. Nie wiem tylko jakie są choćby orientacyjne koszty takiego importu. Właśnie na subito.it jest sporo egzemplarzy ale niestety z domowego kompa mam zablokowany dostęp (przez Neostradę?).
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-09-10, 18:44
Witam następnego posiadacza capcia
Ja jeszcze dobrze nie pojeździłem i już mi też w głowie raid,ale raczej to nie nastąpi tylko pewne modyfikacje w moim,ale bardzo duże chyba będą w zimie.
No i w przyszłym sezonie jak wszystko pójdzie ok to kapeć będzie na Syberii
Eterum, silnik już po kapitalce, plastiki tanio kupione na aukcji no i śruby wymienione na nowe... W takiej sytuacji niestety na ten egzemplarz Cię nie stać ha ha ha... A tak na poważnie to wszystko jak najbardziej w porządku... Zrobiłem już około 1000 km :)
jaras
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 64 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 359 Skąd: Garwolin
Wysłany: 2012-09-11, 07:39
Kamil- to wysyłasz w przyszłym roku Kapcia na wschód?- bez Ciebie???!
:)
- a tak na poważnie- nie ukrywam, że z początkiem roku miałem myślenie żeby mojego Raida zamienić na dużego Kata (zawsze o nim myślałem)- ale teraz...po "walniętej" trasie do Montenegro , HR i Bośni (4tyś z okładem)- nie chcę nic innego- 0 awarii- ładne spalanie (5,3-5,7 z kobitką i pełnym okufrzeniam- jedynia na autobanie u Madziarów poszło powyżej 6)- jestem po prostu super zadowolony (Żona też- z powodu oczywizda kanapy)
pzdr
PS- eterum szukaj Raida u Italińców na tym subito- opłaty przy sprowadzeniu są takie same jak i z innych krajów UE- moja Apryśka też przyjechała z Włoch
pzdr
_________________ N 51*52'57,12"
E 21*41'15,90"
KTM 1190 Adventure
Volvo XC70 CrossCountry
Jaras, ile Ty już tam nastukałeś tym swoim Raidem, znowu objechałeś bałkany? Ja muszę rzec, że kolorystycznie mi nie podchodził do czasu, aż nie ujrzałem go pod knajpą Siwy Dym. Tak, tak tamtego wieczora. I zaprawdę mówię Wam, że to lakierowanie to mistrzostwo świata, kto nie widział na żywo, niech żałuje
Ostatnio bardzo mało jeżdżę, ale coraz bardziej się zachwycam, nawet jak tylko na niego patrzę A od czasu zakupu minęło już prawie 3lata..
Kamil co tam ciekawego planujesz z tą Syberią? Ciekawie to zabrzmiało
Z oktanami nie będzie problemów?
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-09-12, 07:29
Coś planuję do Władyvostoku lub Irkucka wyprawę,jakieś 10000km w jedną stronę.
Z oktanami wszystko będzie przygotowane są specjalne dodatki które zwiększają liczbę oktanową paliwa, będzie olej w zapasie,zestaw napędowy itp.
jaras
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 64 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 359 Skąd: Garwolin
Wysłany: 2012-09-12, 07:37
no cóz, Bartek:)- na zegarku 66500- czyli walnięte 4,5 tys..:)- a widoki bałkańskie zawsze będą ciągnąć i dawać nowe spojrzenia:)
pzdr
_________________ N 51*52'57,12"
E 21*41'15,90"
KTM 1190 Adventure
Volvo XC70 CrossCountry
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum