U mnie można ustawić 1600,1700 czy 1800 obrotów ale musi to być bardo minimalny ruch manetką dosłownie tyci tyci
Wracając z pracy udało mi się te 1700 złapać, przy minimalnym ruchu manetką ale potem to od razu 2500..
jagiel napisał/a:
Wilku, jak mocno naciągniętą masz linkę gazu? Sprawdź ogólny stan linki, czy chodzi bez oporów itd. Podczas ruchów kierownicą obroty nie rosną?
Linka luz ma chyba odpowiedni, kręcenie kierownicą nie powoduje nic tych rzeczy, ale czekałem na tą sugestię i od niej zacznę.. Spróbuję wstrzyknąć tam dawkę oleju.. Dzięki
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-10-18, 07:55
To nie jest linka, jakbyś skręcał kierownicą i rosły by obroty i spadały to można patrzeć do linki w tym przypadku nie.
Sprawdzałeś na kompie czy otwarcie przepustnicy idzie równo po jednym procencie z dołu 1,2,3,4 %?
Jeżeli tak to musisz zdjąć zbiornik filtr powietrza żeby mieć ładny dostęp do przepustnic ktoś niech ci otworzy na maksa (gaz do oporu) a ty weź szmatę namoczona najlepiej rozpuszczalnikiem nitro może być benzyna i po ściankach tam gdzie chodzi przepustnica jak ją zamkniesz czyli poziomo myj szmatką do skutku aż będzie czysto myślę że jest tam trochę syfu ii to robi całą robotę
Wiek: 69 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 586 Skąd: Piła
Wysłany: 2012-10-18, 12:20
Na początku tego tematu podałem wskazówkę, która rozwiązała u mnie problem wysokich obrotów. Powtórzę samego siebie - "Może moja rada będzie durnowata, ale weź i spróbuj trochę na chama przekręcić manetkę gazu przeciwnie do normalnego kierunku..."
_________________ Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-10-18, 12:37
Wilku jak wyczyścisz to nie smaruj niczym!
Właśnie o to chodzi że od razu wskakuje ci na wysoki obroty bo przepustnica się zacina jak dodasz więcej to wskakuje na większe obroty nie ma tej płynności.
Ty tego na manetce nie wyczujesz.
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-10-18, 15:42
Nie ma takiej potrzeby, dobre linki (oryginalne) są pokryte plastikiem i chodzą tak jakby w plastiku jeżeli już plastik się wytrze chodzą ciężko.
Nieoryginalne linki rzadko która firma powleka linki plastikiem i dlatego po założeniu nowej od razu ciężko chodzi.
Nie ma potrzeby smarowania jest ona fabrycznie nasmarowana i ten smar nigdzie nie ucieknie w porównaniu do nieoryginalnych linek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum