Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-10-23, 20:14
nie chodzi tu o prędkości tylko o sprzęt uniwerslany i też szybki patrzę na explorera 1200 to porażka ponad 130km i 3,7 do setki 210 km/h max to kpina moim zdaniem.
Capo jest szybkie jak na turystyczne enduro i wytrzymuje Ukraińskie dziury a po takiej przejażdżce fjr nadawała by się na złom.
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2012-10-23, 20:40
aprilia napisał/a:
Ale z tą drucianką to fakt nie wolno czyści świec bynajmniej na szkoleniu tak powiedzieli że jest powlekana czymś i nie wolno zmniejszać przerwy.
[ Dodano: |23 Paź 2012|, o 20:52 ]
Dobra jak będzie okazja to na zlocie sobie porozmawiamy
Generalnie rzecz biorąc czyszczenie drucianką świec platynowych lub irydowych może być szkodliwe. Tak samo regulacja odstępu pomiędzy elektrodami w tego typu kosmicznych wynalazkach, jak i świecach wieloelektrodowych może być zgubna. Centralna elektroda jest cholernie delikatna.Ale w przypadku świecy konwencjonalnej nie widzę żadnych przeszkód. Zawsze przed montażem sprawdzam odstęp, czasami dokonuję korekty
Przerabiałem dwa razy taki przypadek, kiedy centralna elektroda była uszkodzona i wpadła do komory spalania
Bardzło ładnie wkomponowała się w gniazdo zaworowe
a po takiej przejażdżce fjr nadawała by się na złom
Eh spokojnie, troszkę szacunku. Jakby nie Capo nie było by tego forum, tej strony i wielu informacji na niej zawartych.
(być może źle to czytam, ale jakoś tak mnie uraziło..)
A z tymi prędkościami to naprawdę, młodość ma swoje prawa, ale czasem wystarczy tylko moment i iskierka gaśnie.
Ja bardzo rzadko przekraczam 120 (może dlatego że autostrad unikam jak ognia), a w zeszłym miesiącu (po 3-latach eksploatacji) zorientowałem się że nasze Capiszony dostają skrzydeł powyżej 150 Tam wyżej lepiej się zbiera niż w przedziale 100-150
Kamil chyba jeszcze nie wiesz ile motongi mogą wytrzymać zanim trafią na tamten świat. Może niech za przykład posłuży pewna Yamaszka R1, która objechala świat i na pewno jeździła po gorszych drogach niż wspomniane przez Ciebie drogi ukraińskie.
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-10-24, 07:04
Wilku to nie są słowa obrażające tak myślę
Capo na filmiku są przeprawy po bardzo miękkich podłożach nie to miałem na myśli, akurat chodziło mi o to z jaka prędkościa można pokonywać dziury w drodze capciem dopuki rama nie pęknie
Są motory i motocykle
Zboczyliśmy z tematu zużycia paliwa.
To ile ci ta fjr-a spala na autostradzie?
Filmik był ino poglądowy ale można więcej znaleźć ciekawszych z tej wyprawy ale nie ważne
Wracając do tematu:
120-140 5.2-5.5
140-... 5.5-7 ale grom wie bo przy większych prędkościach jest mi wszystko jedno ile wciągnie bo liczy się dla mnie czas dotarcia do celu a jak wiadomo coś kosztem czegoś
ależ jestem zły....ehhhh!!! Czemu nikt mi nie powiedział że do capo potrzebne są 4 świece?? Kupiłem dwie w przekonaniu że tyle jest potrzebne do silnika V2... :) aszzzz jakby to wiedział to raczej bym się nie decydował na irydowe , a teraz trzeba będzie dokupić kolejne 2 szt.
Przy okazji jakby ktoś mi zoobrazował dlaczego są tam 4 świece i w jaki sposób one są umieszczone w stosunku do mieszanki?
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-10-24, 19:38
Wilku nie masz za co.
Co do świec to poprawia proces spalania, jednak w milisekundach druga świeca ta dodatkowa daje iskrę później dlatego jest sterowana nie z tego samego przewodu tylko są 2 cewki i dwa sterowania do jednego cylindra.
B3stia
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 270 Skąd: Leszno
Wysłany: 2012-10-27, 11:01
Wilk stepowy napisał/a:
vtec napisał/a:
w jaki sposób one są umieszczone w stosunku do mieszanki
Co masz na myśli?
Jedna jest wyżej a druga jest niżej, przy takiej dużej pojemności poprawia to proces spalania.
Nie wiem jak to ma się do poprawiania procesu spalania jak każda ze świec jest wykorzystywana co drugie uderzenie, prawdopodobnie dla wydłużenia żywotności.
Nie wiem jak to ma się do poprawiania procesu spalania jak każda ze świec jest wykorzystywana co drugie uderzenie, prawdopodobnie dla wydłużenia żywotności.
Jesteś pewien?
Drugi komplet cewek, kabli, odpowiedni soft... a wszytko po to żeby oszczędzić 2 świece?
Nie przeczę bo nie wiem, ale to wręcz brzmi irracjolanie?
Wg mnie 2 świece pozwalają uzyskać większą kontrolę nad procesem spalania i odpalają albo jednocześnie albo w niewielkim odstępie czasu.
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-27, 14:07
Dwie świece na cylindrze są po to a by :
Spalanie było czystsze - spala się większa ilość paliwa bardziej precyzyjniej i nie należy tego mylić ze zużyciem paliwa, nie ma to wpływu
Zwiększają efektywność silnika podczas większych obciążeń, pozwala to na płynne przyspieszenie na wysokich obrotach
Znacznie poprawią proces detonacji paliwa w cylindrach, proces jest przyśpieszony
[ Dodano: |27 Paź 2012|, o 15:09 ]
normy spalin się spełnia projektując nowe paskudne układy wydechowe, to dlatego współczesne motocykle maja takie obwisłe lufy czołgowe zamiast ładnych, zgrabnych tłumików
[ Dodano: |27 Paź 2012|, o 15:10 ]
a tak na marginesie to pada u mnie śnieg co mnie strasznie wku...
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2012-10-27, 16:19
U mnie śnieg nie pada, tylko cały czas leje deszcz. Nawet mnie to nie wkurza, bo przygotowałem już maszynę do snu, czyli przykryłem ją kocem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum