Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Odrestaurowanie felg.
Autor Wiadomość
aprilia 
Kamil


Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-11-07, 20:16   Odrestaurowanie felg.

Zabrałem się za odrestaurowanie felg w capo, rozebrałem (co nie było proste) i wysłałem do poanodowania obręcze kół, piasty kół, piastę zębatki i do oksydowania nyple które są pordzewiałe w każdym kapciu.
Zobaczymy co z tego wyjdzie i czy kolory będę pasowały :mrgreen:

I jeszcze jedną rzecz kupiłem kpl. przepustnice z rsv :-> , też zobaczę co z tego wyjdzie mam nadzieję że w tym sezonie.
 
   
jaras 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 64
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 359
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2012-11-08, 09:25   

Kamil- będziesz anodował całość ze szprychami?- rozumiem że na czarno? (bo nie słyszałem o anodowaniu na metalic)- a kto Ci będzie zaplatał?
pzdr
_________________
N 51*52'57,12"
E 21*41'15,90"
KTM 1190 Adventure
Volvo XC70 CrossCountry
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-11-08, 13:09   

Rozplatam i zaplatam sam, rozebrałem doszczętnie i obręcze robię na czarno z nyplami, szprychy zostają, a piasty na złoto :lol:
 
   
Jerzyk 


Wiek: 50
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 201
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-11-08, 18:42   

Hmmm... Czarne felgi, srebrne szprychy, złote piasty... gdzieś to już widziałem, chyba w cyrkowej bryczce, były tam jeszcze chorągiewki i pompony, odważne, ja bym jeszcze przemyślał :-) .

A tak a propos zaplatania, to szprychy są jak struny w fortepianie, nie wystarczy zapleść żeby felga była prosta i nie miała bicia, muszą mieć odpowiedni stopień napięcia, przy uderzeniu muszą mieć odpowiedni dźwięk, trudno jest znaleźć prawdziwego fachowca do szprych w Capo.
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-11-08, 19:41   

Jerzyk napisał/a:
Hmmm... Czarne felgi, srebrne szprychy, złote piasty... gdzieś to już widziałem, chyba w cyrkowej bryczce, były tam jeszcze chorągiewki i pompony, odważne, ja bym jeszcze przemyślał :-) .

A tak a propos zaplatania, to szprychy są jak struny w fortepianie, nie wystarczy zapleść żeby felga była prosta i nie miała bicia, muszą mieć odpowiedni stopień napięcia, przy uderzeniu muszą mieć odpowiedni dźwięk, trudno jest znaleźć prawdziwego fachowca do szprych w Capo.


Jerzyk apropo felg to już gorsze nie będą niż są moim zdaniem srebrne felgi i piasty to beznadzieja totalna wogóle to nie wygląda,czarny kolor doda caponordowi agresywności a piasty od tak sobie rzuciłem kolor i tak praktycznie ich nie widać ;-)

Co do rozplatania i zaplatania to przecież o tym wiem i nie musisz mi tego mówić ;-) inaczej bym się za nie nie zabrał.
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-08, 21:56   

Jeśli potrzebujecie fachowo wycentrować felgi w Capo to pomogę. Nie robię tego sam, mam fachowca który specjalizuje się głównie w felgach od BMW GS , konstrukcja podobna, ponadto osoba ta jest muzykiem i stroi akordeony więc słuch ma nienaganny :)
Robiłem u niego wiele kół, od Capo, BMW, Japończyków, wykonanie idealne.

Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie kół najlepiej bez opon.

PS: zgniłe szprychy radzę wymieniać a nie odnawiać, inaczej osłabi się ich wytrzymałość a i wżery będzie widać, poza tym odnawianie szprych nie jest zgodne ze sztuką naprawy, renowacji kół.
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-11-09, 18:51   

Dlatego też wogóle nie zaczepiam szprych, zostają takie jak są.

[ Dodano: 2012-11-29, 20:50 ]
Tak wyglądają felgi po renowacji, oczywiście nie wyszło tak jak chciałem ale wyszła inna kolorystyka może lepsza :-? :










Obręcze anodowane, piasty lakierowane proszkowo, nyple też proszkowo.

Jutro centrowanie i do kapcia w końcu :-)
 
   
Karaluch 
No to jazdaaaa...

Wiek: 47
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 289
Skąd: Sompolno k/Konina
Wysłany: 2012-11-29, 21:16   

Pokaż jak już będą na moto. Teraz wyglądają fajnie, ale to moto ma fajnie wyglądać z nimi :-)
_________________
Nie ten jest motocyklistą kto o motorach dużo mówi a ten, który wsiada na motocykl i jedzie przed siebie.
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-11-29, 21:20   

Pokażę czemu nie za niedługo :-)
 
   
jaras 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 64
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 359
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2012-12-01, 16:18   

Kamil- przyznaj się, ile kasiory na to spędziłeś?
pzdr
_________________
N 51*52'57,12"
E 21*41'15,90"
KTM 1190 Adventure
Volvo XC70 CrossCountry
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-01, 19:25   

jaras napisał/a:
Kamil- przyznaj się, ile kasiory na to spędziłeś?
pzdr

Na moje oko dwie dziewice i do tego niezbyt urodziwe :mrgreen:
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-12-01, 20:40   

Tutaj parę zdjęć, w poniedziałek zapodam więcej, bo dopiero co wycentrowałem i założyłem jest ciemno dobrze nie widać:











Co do kosztów to ja zmieściłem się w 1100zł tylko sam rozbierałem, zaplatałem, zdejmowałem zakładałem i wyważałem koła więc trochę kosztów odpadło jednak jak ktoś by chciał zrobić i dać komuś żeby zrobił wszystko to 1500 trzeba szykować :lol:

Powiedzcie coś jak to wygląda według was?

Dla mnie to powiem, oczywiście nie przechwalając się, że nie spodziewałem się że to tak zawaliście wyjdzie na żywo wygląda to jeszcze lepiej, coraz bardziej agresywny kapeć się staje :mrgreen:

[ Dodano: 2012-12-01, 20:41 ]
Jest masa roboty żeby to zrobić i wiele ciekawych tematów np. nie ma możliwości poanodowania naszych piast ;-)
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-01, 21:46   

piast nie anodują bo to odlew, żadnego odlewu nie da rady anodować, niestety :-/ ile u ciebie kosztuje taka usługa? liczą od cm3 czy jak ?
 
   
vtec 


Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2012-12-02, 01:50   

10% wartości motocykla pakować w zmianę koloru koła - to się nazywa miłość do egzemplarza/modelu :D


Przepraszam , nie obraź się - ale mi się nie podoba ;) Szczery chłopak jestem. Koła wyglądają na mniejsze i jakby się chowają w reszcie gabarytów motocykla.
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-12-02, 07:28   

Ale za chwilkę można będzie poanodować piasty bo pewna firma już się uczy jako jedyna w polsce. Cena zależy od tego ile będzie kosztowało malowanie i anodowanie no i ile czasu spędziłem ja przy tych kołach.

Vtec i o to chodzi nie ważne czy się komuś podobają czy nie chodzi o szczerą opinię :lol:
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10