Wiek: 69 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 586 Skąd: Piła
Wysłany: 2013-01-31, 09:54
No, wreszcie przerobiłem kominy!
Na wysokości wejścia każdego z tłumików jest otwór średnicy 8 mm zakończony nierdzewnym kołnierzykiem. Do wnętrza wprowadzony jest patent w postaci przetwornika akustycznego - coś jakby elektroniczny wibrafon w zaawansowanej technologicznie wersji odpornej na temperaturę. Konektor z przetwornika prowadzi do kostki wzmacniacza hybrydowego 12V. Wystarczy podłączyć do dowolnego odtwarzacza, żeby zmodulować dźwięk wydechu. Ja mam ulubiony motyw z wagnerowskiej Walkirii, ale można nadać każdy wcześniej nagrany i puszczony w pętli. Efekt powala!
_________________ Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
jaras
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 64 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 359 Skąd: Garwolin
Wysłany: 2013-01-31, 23:45
Wojtaq...nagraj to na komórkę i puść tu...nie trzymaj nas w niewiedzy...
pzdr:)
_________________ N 51*52'57,12"
E 21*41'15,90"
KTM 1190 Adventure
Volvo XC70 CrossCountry
Ostatnio robioną .Ale czasami się zastanawiam czy brać na warszta te moto które ciężko wykonać w umiarkowanej głośności a ten litrowy Rotax do cichych nie należy.
[ Dodano: 2013-05-23, 05:56 ]
edzio napisał/a:
Wczoraj miałem okazię pomierzyć ostatnią moją modyfikację z ETV1000.Przy 3600obr-95dB a przy 4100obr-97dB więc wydaje mi się że tragedii niema.
Ze 3 tyg. temu dorabiałem do niej dB-killery.Po ich zainstalowaniu wyszło 92dB.
_________________ Nie ilość a jakość decybeli się liczy-506436737
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum