Demontujesz, wysyłasz do niego i za kilka dni odsyła Ci "oryginalne przeloty". Chyba jakieś 500zł to kosztowało za dwa kominy, kilka osób z forum z tego skorzystało. Sam mam takie rozwiązanie. Fajnie to gada, do puki nie usłyszysz czegoś lepszego....
Aktualnie wygląda tak Zrobiłem tak jak chciałem czyli gmol dolny z płytą, boczne i stelaże od Wilka. Kufry od letko wydech LeoVince (owalne) Zostały jeszcze do zamontowania podgrzewane manetki ( leżą i czekają na wenę montażową )
Wiek: 40 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-17, 22:55
wolne powiadasz na razie muszę zakończyć kilka caponordów żeby chłopaki mogli jeździć i z zadowoleniem udzielać się na naszym forum , a później pomyśle o wolnym
jaras
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 64 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 359 Skąd: Garwolin
Wysłany: 2013-06-18, 06:45
siemka- widać Jacku ,że działasz metodycznie, dobierając dobre graty do kapiszona:)- ładny jest, fakt:)- ..chociaż...- zawsze jaki patrze na tzw zwykłą wersję capo, mam wrażenie ,że cieniutka kierycha na byle górce się przełamie a kierownik przyrąbie "dziobem" w półki:)- ..więc ..dołóż może jeszcze poprzeczne wzmocnienie:):)-na pewno to coś poprawi (przynajmniej w wyglądzie:):):
pzdr,:)
_________________ N 51*52'57,12"
E 21*41'15,90"
KTM 1190 Adventure
Volvo XC70 CrossCountry
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum