Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-01-11, 08:54 Podwyższenie zawieszenia w zwykłym capo
Dzisiaj założyłem łączniki łączników amortyzatora łączącego z wahaczem i efekt taki, że capo cały stoi o około 4 cm wyżej z przodu też wysunąłem lagi.
Moim zdaniem super teraz się siedzi można więcej nogi wyprostować.
Ani podnóżki bocznej ani centralnej nie trzeba przedłużać!
Jak stawiam na centralną to troszkę wchodzi przednie zawieszenie i troszkę tylne i capo stoi jak szalone na pewno się nie przewróci, a boczna jest więcej przechylony i tyle na pewno się też nie przewróci.
Teraz stoi jak przystało na tak dużego konia a nie jak zgarbiony staruszek
Wieczorem dodam zdjęcia.
[ Dodano: 2013-01-11, 19:34 ]
Tak było normalnie
a tak jest po zmianie:
Może dużej różnicy nie widać, ale jak się wsiadnie to widać tą różnicę.
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-01-11, 20:30
Będę testował na wiosnę.
Podwyższone zostało identycznie jak w raidzie, a tam chyba normalnie jest nic się nie dzieje.
[ Dodano: 2013-04-12, 08:00 ]
Podwyższenie zwieszenia nie zmieniło właściwości jezdnych jak się prowadził tak się prowadzi i jest troch wyżej bo nogi mam prawie wyprostowane na siedząco do ziemii
A z jakiego metallllu dorobiłeś ??
Może mogę się podłączyć i zamówić ??
Twoje przeżyły kawał drogi więc sprawdzone i pewne.
A na takich rzeczach nie warto eksperymentować.
Mam 185 wzrostu.
Moto może być wyższe a nawet powinno.
Do tego pójdzie wyższa kanapa jeszcze :) z czasem ale po kolei i po woli .
Wielbłądem być nie musi :) ale Kapciem też nie może :)
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-21, 18:43
czyli masz je już zmienione, Twój kapeć za pewne stoi wyżej niż seria ?
Jeśli tak to już bardziej go nie podnoś, zepsujesz charakterystykę zawieszenia... co do samych płaskowników to u mnie oryginały od RR w opakowaniu z logiem Aprilia kosztują w okolicach 150zł za komplet, ale jak chcecie możecie dorabiać , tylko nie wiem jaki w tym sens
Z resztą niech się Emotsetung wypowie, robiłem mu taką przeróbkę łącznie z wymianą tylnej sprężyny na progresywną, chłopak nie narzekał na efekty
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-10-21, 19:43
O ile się nie mylę to te płaskowniki trzeba dorobić dłuższe (właśnie na odwrót niż miałoby to być), normalne mają właśnie 10,5, a RR ma równo 13cm od osi do osi
Ja u siebie dorabiałem bo nie wiedziałem jaki będzie efekt, teraz każdemu polecam kupienie z serwisu do RR.
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-21, 19:51
różnica między standardem a RR to niespełna 4mm na rozstawie, jak byś dał 3cm to zajebiście by się rozjechała charakterystyka, a zasada jest taka ,że jeśli obniżamy motocykl dajemy dłuższe płaskowniki , podnosimy, krótsze, cała filozofia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum