Padła stacyjka w moim poprzednim Kapciu, wytarła się w środku i rozłącza w trakcie jazdy. Sprawdzamy z Maćkiem Vicmę - nową zestaw w Olek motocykle.
Ktoś już może przerabiał temat ?
Wszystkie kapcie na części mają już wysprzedane stacyjki i wysprzęgliki :)
No to widocznie poznalismy następną częstą usterkę w Capo
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Wiek: 69 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 589 Skąd: Piła
Wysłany: 2014-04-17, 12:21
A propos stacyjki!
Nie można zapominać o okresowym nasmarowaniu bębenka przez napuszczenie na pióro kluczyka kilku kropel lekkiego smaru np. oleju wazelinowego lub innego do mechanizmów precyzyjnych. Popularny WD 40 raczej jest zbyt lekki, choć opary płynu dobrze zrobią stykom elektrycznym, jeśli tam się dostaną. Gniazdo stacyjki jest wyeksponowane na opady i ogólnie wilgoć, stąd warto zapobiegać jego usterkom.
_________________ Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2014-04-17, 12:50
Holender, chyba muszę przejść kurs z okresowego przeglądu Kapcia bo tyle tego jest ;)
Odświeżam temat stacyjki.. u mnie poprostu padła
wieczorem wszystko cacuś/glancuś wczoraj rano kicha ani w lewo/ani w prawo
albo ktoś się dobierał albo poprostu czysty przypadek
Teraz nie wiem czy to jest wogóle naprawialne czy szukać opcji zamiennej?
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2016-10-03, 15:04
Czarny84 napisał/a:
Odświeżam temat stacyjki.. u mnie poprostu padła
wieczorem wszystko cacuś/glancuś wczoraj rano kicha ani w lewo/ani w prawo
albo ktoś się dobierał albo poprostu czysty przypadek
Teraz nie wiem czy to jest wogóle naprawialne czy szukać opcji zamiennej?
Uuuuu.... Nie mów, ze jak KTM :P
Na allegro lub olx-ie widziałem cuś takiego.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 09 Mar 2015 Posty: 420 Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-10-03, 15:05
Ja bym wymontował i oddał do naprawy tym, co grzebią w kluczach i stacyjkach.
Przy okazji, ci od kluczy i stacyjek nie zalecają do smarowania wkładek środkiem typu WD40 albo pokrewnymi, bo mogą ponoć powodować sklejanie mechanizmu. Zasadniczo wkładek nie należy podobno smarować w ogóle, ale jeśli już trzeba to są do tego specjalne środki.
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2016-10-03, 15:09
arkglo napisał/a:
ale jeśli już trzeba to są do tego specjalne środki.
Wiek: 40 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-03, 19:43
nie miałeś wcześniej problemów ? tak sama z siebie to raczej się nie popsuła, zastanów się może gdzie parkowałeś.... ktoś może chciał ci dziabnąć motocykl ?
W razie co to jest nowy zestaw Vicma , komplet zamków nowy, dedykowany do kapcia. Jak będziesz potrzebował daj znać mogę go sprowadzić, cenowo wyjdzie ci połowa ceny nowej stacyjki a i coś jeszcze urwę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum