Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Maksymalne odchudzanie Kapcia.
Autor Wiadomość
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-21, 23:39   

alliant ale nie będę pisał ile kosztują bo nie chcę żebyś miał nocne koszmary ;-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2014-10-21, 23:46   

jagiel napisał/a:
alliant ale nie będę pisał ile kosztują bo nie chcę żebyś miał nocne koszmary ;-)


Żem sam se znalazł ;P
Cena mnie powaliła ale waga tegoż tutaj jeszcze bardziej...
http://mm-tech.pl/pozosta...aliant-x2p.html
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-21, 23:49   

to jest X2 do kapcia jest x3 1147zł ;-)

[ Dodano: 2014-10-21, 23:51 ]
waga to jedno, drugie akumulator jest niezniszczalny tzn. pomijam palenie otwartym ogniem i rzucanie z wysokości :-) ale pełne naładowanie to 30min od praktycznie zera, nigdy się nie zasiarczy ogniwa litowo jonowo żelazowe, Aliant produkuje głównie dla lotnictwa, ich akumulatory znoszą duże zmiany temperatur, ponadto duży prąd rozruchu ;-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2014-10-22, 07:06   

No ja nie pisałem o cenie tylko o wadze ;-)
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1088
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-10-22, 13:01   

jagiel napisał/a:
to jest X2 do kapcia jest x3 1147zł ;-)

[ Dodano: 2014-10-21, 23:51 ]
waga to jedno, drugie akumulator jest niezniszczalny tzn. pomijam palenie otwartym ogniem i rzucanie z wysokości :-) ale pełne naładowanie to 30min od praktycznie zera, nigdy się nie zasiarczy ogniwa litowo jonowo żelazowe, Aliant produkuje głównie dla lotnictwa, ich akumulatory znoszą duże zmiany temperatur, ponadto duży prąd rozruchu ;-)


Tak czytam i czytam, te wspaniałości... i Panie Jagiel czy jesteś pewien że:
1) zimą nie trzeba będzie (do) ładować ?
2) zimą nie powinieneś go trzymać jednak w ciepełku..

No i pytanie zasadnicze czy wystarczy na prawde na 8 lat...( bo taka jest krotność ceny w porównaniu do zwykłego Landport'a za 1/8 ceny... który na pewno wytrzyma wiecej niż 1 rok!!)

Podejrzewam ( ale może się mylę), że odpowiedzi są 3 x NIE... Zatem pytanie retoryczne czy warto płacić 1000 zł za brak "1,5 kg masy aku....
IMO ten 1000 zł lepiej przeznaczyć na "wydechy" które zaiste obniża wagę znacząco..:) lub zmianę na KTM'opodobne hard Enduro... które obniżą wage o 150 kg :) a 1000 wydać na paliwko :)
No chyba ze kogoś logo ALIANT między nogami podnieca.... wtedy to już inna kwestia..:)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2014-10-22, 14:21   

Grzsiu to chyba tak jak z GSem... Można go mieć ale lepiej Kapcia ;P
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-22, 14:25   

Grzesiek to są akumulatory dedykowane głównie do sportu , superbike itd .. gdzie liczą się kg

co do parametrów to producent zapewnia , że wytrzymują do roku bez ładowania , tyle wiem, sprzedałem trochę tych akumulatorów i nie mam żadnych reklamacji więc zakładam ,że się sprawdzają ;-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1088
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-10-22, 14:40   

jagiel napisał/a:
Grzesiek to są akumulatory dedykowane głównie do sportu , superbike itd .. gdzie liczą się kg

co do parametrów to producent zapewnia , że wytrzymują do roku bez ładowania , tyle wiem, sprzedałem trochę tych akumulatorów i nie mam żadnych reklamacji więc zakładam ,że się sprawdzają ;-)


OK...OK...

Chłopaki.

Ot głośno swa opinie wyraziłem,że z praktycznego punktu widzenia nie ma sensu szukać oszczędności w czymś co waży 0,5% całego motocykla.. bo nawet jak za kupę kasy zaoszczędzisz 50%.. to i tak globalnie daje to 0,25% całej masy...
Czyli nie ten kierunek...
Ale sport rządzi się swoimi prawami.. wiec rozumiem..:)

[ Dodano: 2014-10-22, 14:46 ]
janciovodnik napisał/a:
Grzsiu to chyba tak jak z GSem... Można go mieć ale lepiej Kapcia ;P

Ale po co mi GS... skoro mam RR ( vel Kapryśna Włoszka)

A tak na poważnie.. owszem masa z "wysokością" ( i brakiem umiejętności) utrudniaja jazde offem... I chyba jedyna alternatywa to cuś mniejszego... tyle ze cuś mniejszego.. sprawi ze




"duplo bolije" w trasie..
Dlatego jeżdzę CAPO :)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
Rodgi 

Dołączył: 29 Cze 2014
Posty: 55
Skąd: Lca
Wysłany: 2014-10-23, 19:39   

Waga tego Alianta zaskakująca ;-) Ale cena to powala na kolana... Ciekawe w jaki sposób producent testował ową wytrzymałość aku. Zapewne inaczej ona wygląda jak ktoś użytkuje motocykl na co dzień i inaczej jak ktoś jeździ niezbyt często. A producent jak to producent lubi swoje zachwalać :-)
Co do zdjęcia... haha obcy język w naszych oczach nabiera nowego znaczenia :-P
 
   
RedX 
Marcin


Wiek: 51
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 72
Skąd: Warszawa - Białołeka
Wysłany: 2015-10-27, 11:02   

Jako, że urodził mi się pomysł na przyszły (2016) rok ponawiam pytanie 😀😁
_________________
Był Prawie RR ;)
Tuono Factory
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1088
Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-10-27, 22:03   

RedX napisał/a:
Jako, że urodził mi się pomysł na przyszły (2016) rok ponawiam pytanie 😀😁

tiak.. owszem wycięcie drugie cylindra..:)
a na poważnie IMO nie odchudzisz CAPO do magicznych 200 kg na morko.. bo nie ma z czego.. z 10 KG na tłumikach.. z 10 kg na kufrach , jak założysz sakwy.. z 10 kg... na duperszfancach... tj gmole.. ( choć IMO przydatne )..
ale nadal oscylujesz w 200-220 kg... IMO najlepszycm odchudzaniem Kapcia jest Zakup KTM 400 EXC.. lub KTM 690 :)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
Robert69 
Mów mi Bul

Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 90
Skąd: Pionki
Wysłany: 2015-10-27, 22:25   

Allo Panowie troszkę optymizmu. Jest sposób. A oto on. Tylko troszkę przeróbek i w trasę.
http://www.subito.it/moto...a-135940545.htm
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1088
Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-10-27, 23:02   

Robert69 napisał/a:
Allo Panowie troszkę optymizmu. Jest sposób. A oto on. Tylko troszkę przeróbek i w trasę.
http://www.subito.it/moto...a-135940545.htm


no własnie Robert 1-cylindrowiec:)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-10-28, 20:46   

Najlepszy sposób na odchudzenie: oduchidzić się samemu :) Właśnie wdrażam :)
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10