Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Zestaw zwiększający pojemność
Autor Wiadomość
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
  Wysłany: 2014-10-30, 21:13   Zestaw zwiększający pojemność

Tutaj mamy zestaw zwiększający pojemność do 1060CCM do m.in naszej apki :) Niestety wiąże się to z rozwierceniem cylindrów i położenia na nowo Nicasilu, ale z doświadczenia wiem że można go zastąpić normalną tuleją żeliwną. Ktoś chętny?
Btw fajna strona z częściamy do włochów. Znalazłem tam PC III Usb i raczej będe go zamawiał :)
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-30, 21:26   

odsyłasz oryginalne cylindry i dostajesz zrobione z zestawem kutych tłoków, uszczelkami itd.. spalanie na tym zestawie .... rozmowę zaczynamy od 10L w górę :-)

btw. nie radzę zamieniać nikasilu na tuleję miedzianą ;-) trochę nie te pasowanie
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
Wysłany: 2014-10-30, 21:40   

Ja tym nie jestem zainteresowany, jak coś to lepiej wałki zmienić itp :D
A co do tulei, to w croosówkach od 250, po 450 robiliśmy żeliwne tuleje pod tłoki Wossnera, Vertexa i Wiseco i hulało :D Jedyny kraj gdzie dobrze kładą nicasil to GB ale koszta są straszne. Robią też w czechach ale łuszczy się straszne, blee
Jak ktoś nie wali zawodowo po torze to nie pozna różnicy. Kolejną sprawą odnoście wykonywania tulei w zastępstwie nicasilu jest fakt iż producenci w/w robią wymiary na selekcje a,b,c,d i dalej na szlify co 25 setek, więc wychodzą z założenia że ktoś w końcu tuleje wstawi :-D

A najfajniejsze w tym wszystkim jest to że mając żeliwną tuleje latamy na 5 selekcjach tłoka tylko robiąc polerkę(albo ew. chonować)a potem robimy jeszcze 3 czy 4 szlify :)
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2014-10-30, 22:31   

Tak czysto teoretycznie(nie żebym był zainteresowany) co nam w/w kit daje oprócz opróżnionego portfela?..... kwestia mocy/momentu ( o spalaniu nie będę mówił ;) )ma to jakiś sens czy tylko "dla samej idei"
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-30, 23:01   

dokładnie moc i moment no i to samopoczucie , bezcenne :mrgreen:

przy takich modyfikacjach nie można kierować sie portfelem, wiadomo wszystko kosztuje ale liczy się fan factor, coś czego w PL jeszcze długo nie będzie , szkoda.. :-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
Wysłany: 2014-10-30, 23:10   

Jak nasze wypłaty będą w jurkach i w stosunku 1:1 to będziemy się bawić na najwyższych jakości aftermarketach :)

A co do tego zestawu, na pewno obniży on żywotność silnika... a podejrzewam że mocy może z 20 koni przyrośnie. Ręce i nogi miało by to w zestawieniu z ostrzejszymi wałkami, tytanowymi zaworami i mocniejszymi sprężynami...
Do Caponorda to przesada, nasze mody wystarczają i usprawniają wystarczająco pracę silnika, nie skracając przy okazji jego żywotności.

Natomiast ja baaaardzo długo planowałem i myślałem nad przerobieniem pieca z mojego poprzedniego moto bo cały czas ma u mnie 9/10 punktów, tylko ten jeden punkt to moc.
Chciałem sciągać ze stanów zestaw big bore, u mojego lokalnego podwykonawcy chciałem powiększać zawory i modować głowicę, kończąc wszystko wałkami od świątka ale na koniec stwierdziłem że w Polsce i tak nikt nie kupi ode mnie tego moto bo stwierdzi że "przekombinowany" a ładując 4k w silnik za 12 bym go nie sprzedał :evil:
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2014-10-30, 23:39   

Właśnie.... to sama "sztuka dla sztuki" bo mam "takie bebechy".... wolałbym nadwyżkę $ pokierować jak zamyślał śp Kamil :kompletna głowica od RSV ale komp jeszcze by się przydał i parę drobiazgów.... generalnie jakbym miał się bawić w jakiś "tjuning" to w Tą stronę bym się skłaniał i przy sprzedaży by nie było takich "chocków-klocków".... poprostu "POWER VERSION" :)
ps Bansin a jak teraz punktacja????
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
Wysłany: 2014-10-30, 23:56   

ha ha, dobre pytanie:)

Powiem szczerze że zapunktowała włoszka, bo mam ją już 13 miesiący i puki co nie mam zamiaru zmieniać, tzn mam chęć na superduka ale raczej będę zbierał na drugi :)

Tutaj punktacja wysoka. Na pewno dla mnie słabą stroną jest zawias przód jak i tył...
i w zasadzie dla mnie to jedyna wada tego moto. Przede wszystkim moto ma zaaaaaaaaaaajebisty design. Szczególnie świetnie prezentuje się szarym pół matowym malowaniu, które akurat mam zaszczyt posiadać :D Varadero czy dl wyglądają jak chińskie tandety, chociaż mam wrażenie że ETV jest wzorowane na wiadrze :-P
Problemów z elektryka nie wpisuje jako wadę, tak samo złączek paliwowych. Każde moto ma jakieś wady a na przykład nie mamy takich problemów z koszem sprzęgłowym jak DL 1000 :D

Podsumowując póki co 8/10 ale sam juz doprowadzę do tego żeby miał 10! Zobaczymy co pokaże przyszły rok ale raczej to moto u mnie już zostanie po grobowe deski. Jezeli tylko tak będzie to na przodzie wyląduje Upside down z KTM razem z promieniowymi zaciskami i radialną pompą. Takie małe marzenie, ale wg. mnie tego w tym moto brakuje 8-)
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11