Yep Annakeee sa swietne, mialem je przy Tigerku, nigdy nie zawiodly.
Teraz pokusilem sie na cos skrajnego - Metzeler Karoo, wiekszasc czasu jezdze po lesie, piasek, szuter, blotko.... roznica ogromna na +, na asfalcie motor stracil trosze na dynamice, zdaje sie, ze kolo szybciej slizga sie - nie moge juz na zamowienie poslac przedniego kola w gore, ale cos za cos. Ogolnie jestem milo zaskoczony wlasciwosciami jezdnymi i w "lesie" i na drodze :)
Może ktoś wie jakie opony były montowane seryjnie w modelach z 2002r? W tych zwykłych Capo, nie RR. Może dzięki temu uda mi się potwierdzić mały przebieg.
Standardowo w roczniku 2002 montowane byłu Metzeler Tourance jak dobrze pamiętam. Jeśli chcesz potwierdzić mały przebieg to wyciągnij klocki hamulcowe i zobatrz czy są Brembo czy inne
Standardowo są montowane brembo a ciężko jest je dostać na rynku więc przeważnie właściciele wymieniają je na nissiny, ferodo, EBC lub inne które są łatwiej dostępne :) Oczywiście ma to sens jeśli moto ma nieduży przebieg.
Ja mam z przodu zamontowaną Metzeler Tourance. Już dosyć wiekowa i mocno wyząbkowana, przez co jak zwalniam do zera, to czuć wężykowanie kierownicy. Widać, że opona nie ma już swojego kształtu.
W nowym sezonie będę śmigał prawdopodobnie na "Michelin Anakee 2".
Z tyłu mam jakąć chińszczyznę. Porażka maksymalna, ale dokonam rytualnego spalenia :)
A macie może jakieś doświadczenia, czy znacie jakieś opinie na temat Continental Trial Attack ??
To ja wrzucę skany testów opon do podróżnych enduro. Niektóre są do wiadra inne do GSa ale sądzę że z powodzeniem można je odnieść także do Capo.
Oraz testy opon do GSa z tego roku
Oraz małą informacja zamieszczona przy teście porównawczym GSa, Varadero, Tigera oraz KTMa.
Mam nadzieję że się przyda.
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-27, 12:28
Ooooo :)
Jestem bardzo zaskoczony wynikiem testu :)
Jestem załamany, że Michelin Anakee II to w sumie kiepskie opony, a tak mocno się na nie nastawilem :(
No cóż z Continentali w poprzednim motocyklu byłem bardzo zadowolony i tym razem również chyba założę Conti :)
Dzięki za skany, przydały się i to bardzo, ale jeszcze poszperam po sieci :)
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2009-03-08, 15:57
Zakupilem komplet opon Conti Trail Attack.
Kupiłem w dosyć przystepnej cenie. Przód już zamontowany, prezentuje się rasowo.
Mam nadzieję, że nie zawiodę się na tych oponach. Z Conti Road Attack byłem bardzo zadowolony, mam nadzieję że tym razem będzie tak samo :)
ja smigam na CAROO i chyba przy tch pozostane.Wiecej smigam po asfaltach i myslalem nad TOURANCE ale ........mam nadzieje ze nie zmienie zdania.No na szutry niewidze innych.
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2009-03-09, 21:24
Przy okazji demontażu tylnego koła stwierdziłem, że dwa z trzech łożysk koła są do wymiany :)
Wymienię jutro komplet, żeby był spokój na dłuższy czas :)
Łożyska do przedniego koła to SKF 6005 2RS 25x47x12 na tył 6304-2RS 20x52x15
tyl.JPG
Plik ściągnięto 45 raz(y) 85,96 KB
przod.JPG
Plik ściągnięto 28 raz(y) 58,7 KB
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2009-03-10, 21:35
NR 17 i NR 28 to też łożyska :)
W sumie są trzy, bo w piaście felgi od strony zębatki masz osadzone na pierścieniu łożysko 6204(na rysunku nr 28).
Z przeciwnej strony masz 6304(na rysunku nr 27), jest to łożysko cięższe.
W piaście zębatki(na rysunku nr 17) jest również łożysko, ktore na rysunku nie ma podanego numeru. Jest to chyba 6305 lub 6205, teraz nie pamiętam, ale mogę jutro sprawdzić i podać jeżeli to komuś potrzebne.
Dziwi mnie to, że łożyska kół stosowane w Caponordzie, są to łożyska z luzem "normalnym".
Zazwyczaj spotykałem się z łożyskami o oznaczeniu C3, czyli łożyska z większym luzem wewnętrznym i takie powinno stosować się w kolach motocyklowych.
Ale cóż, skoro takie włożyli, to takie zastosowałem :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum