Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Napiecie ladowania
Autor Wiadomość
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1848
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2015-03-15, 19:09   

Panowie co myślicie o zastosowaniu przy reglerze takich tulejek + koszulki termokurczliwe zamiast lutowania??
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1158
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-15, 19:43   

nie ma znaczenia, byle miły szeroką średnic styku
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1848
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2015-03-15, 19:47   

jagiel napisał/a:
byle miły szeroką średnic styku
chyba Twój tablet wie lepiej co chcesz napisać :P... oczywiście tulejki dopasowane i zagniatane kleszczami(odpowiednimi) to chyba najlepsza alternatywa lutowania u mnie w pracy "podobne" tulejki stosuje się na mufy 6 kV i jakoś to działa

[ Dodano: 2015-03-20, 15:17 ]
Krótki film o ładowaniu w moim Kapciu, ładowanie off/on bypass, pod obciążeniem, przy obrotach 5k.... no różne wariacje :)... jeden kabelek a jakie cuuuuda :D
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-05-23, 13:22   

Klęknął mi regulator.
Wymieniłem przewody, dla świętego spokoju, choć wtyczki brązowe były daleko od zaśniedziałych, nawet by pass nie pomaga. ledwo 12.5V.

Podoba mi się ten regulator SHINDENGEN MOSFET FH020AA



Czy ktoś go zakładał w miejsce oryginalnego, chodzi mi o to czy zmieści w miejsce montażu oryginalnego regulatora, ewentualnie co będzie trzeba przerobić?
_________________
Caponord 2003
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 324
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-05-23, 17:29   

Miałem ten problem w tamtym sezonie skorzystałem z polskiego producenta i nie żałuje jedyne co to jest zadurzy i nie wchodzi w stare miejsce ale i z tym poradziłem polecam to http://www.reg_mot.republika.pl/regulatory.htm
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 789
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2015-05-23, 18:13   

Ten pan był u mnie przed wyjazdem do Firleja,z tego co wiem to będzie miał albo już ma gotowy nowy regler który spełnia swoją rolę także u nas w Capo.
Jeśli chodzi o kontakt z gościem to polecam.
_________________
B2,V8,R5
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1848
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2015-05-23, 22:24   

Wilk stepowy, najważniejsze to rozstaw śrub...reszta to pikuś :) i damy radę :) przewody można puścić dołem lub górą zależnie od inwersji twórczej, sprawa do ułożenia. co do reglerów mam zdanie takie.... ma być na ok 500W i tyle (czyli ma wytrzymać ok 40A)
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-05-23, 22:54   

Oki, dzięki za wpisy, ten polski mnie jeszcze zastanawia bo jest krajowy, ale wcześniej ktoś z kolei pisał, że miał z nim problemy, więc nie wiem.

Przewertowałem kilkadziesiąt stron forum AF1. Wnioski są nastujące:
- najwięcej osób montuje regulator FH008 Shindegen, głównie używki, czyli od Hondy min CBF1000. Regulator ten ma te same wymiary i ten sam rozstaw śrub, występuje w kilku wersjach różniących się wtyczkami i jest też wersja z wtyczkami identycznymi jak do naszych Caponord. Ceny od 140zł na allegro do 370zł na nówki. Są to 35Amperowe regulatory, ale jak widać spokojnie dają radę. Rozwinięcie modelu FH008 to model FH016 oraz FH014: te dwa modele różnią delikatnie rozstawem śrub, ale również da się je zamontować bez większych przeróbek.

- natomiast ten co powyżej FH020 to rozwinięcie modelu FH012 i FH001, są to 50Amperowe regulatory i mają większe gabaryty, co mocno utrudnia montaż ich w oryginalnym miejscu. Jest to obecnie bardzo popularny regulator, na allegro jest ich masa, niestety w większości bez wtyczek. Ale wtyczki występują niezależnie trzeba ich szukać pod hasłem Furukawa QLW, lub posiłkować się samemu.
Najprawdopodobniej można ten regulator wsadzić w oryginalne miejsce o czym zamierzam się przekonać wkrótce:


tutaj model FH001:






Gdyby ktoś szukał więcej informacji, to polecam:
http://www.apriliaforum.c...ighlight=mosfet
http://www.corsa-technic....category_id=101
_________________
Caponord 2003
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 789
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2015-05-23, 23:30   

Do swojego Kapcia kupiłem używkę z CBR RR z 2006 roku.Jak na razie działa.
Jak orientowałem się to lepsze są reglery 65A już pod wersje z zasilaniem wtryskowym.
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-06-09, 11:07   

Założyłem używany regulator FH012 - jak się okazuje bardzo popularny regulator motocyklowy. Jest problem z jego gabarytem, bo się nie mieści w oryginalnym gniazdku. Ja zastosowałem blachę alu 3mm i przesunąłem regulator kilka cm poniżej i do środka, dzięki czemu nie musiałem kombinować za dużo z długościami przewodów. Niestety jest tam zdecydowanie cieplej od kolektora wydechowego tylnego cylindra. Wypadałoby się zastanowić może nad lepszym miejscem, czas pokaże, regulator sam od siebie raczej się nie rozgrzewa, bynajmniej nie czuć pod ręką.

Ale najważniejszy jest efekt.
W zależności od obciążenia i obrotów napięcie waha się od 14,0 do 14,6V, osiągając przy 4 tys i i włączonych wszystkich odbiornikach 14.4V. Po odłączeniu by-pass spada o ok. 0,2V.

Także jak ktoś ma problem z ładowaniem to polecam.
_________________
Caponord 2003
 
   
Yukon 

Wiek: 41
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 73
Skąd: kraków
Wysłany: 2016-04-12, 21:44   

Problem z brakiem ładowania dopadł i mnie , co prawda miałem już 3 motocykle i w każdym było to samo ;-(
Mam pytanko , zanim kupie nowy regler(regulator napięcia ) to chciałem zastosować ten słynny "bypass". Problem w tym ,że szukałem i czytałem ale nie do końca rozumiem jak to ma wyglądać i być zrobione .

Z góry dziękuje za podpowiedzi
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 789
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2016-04-13, 02:59   

Z reglera wychodzą np.dwa czerwone to będą plusy i dwa zielone to minusy.Są odpowiednio połączone z instalacją elektryczną z Capo.Dolutowujesz do nich po jednym kablu i podłączysz odpowiednio do klem plusowej i minusowej na akku.
_________________
B2,V8,R5
 
   
Yukon 

Wiek: 41
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 73
Skąd: kraków
Wysłany: 2016-04-13, 20:39   

Dzięki KKK[/quote]
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-04-13, 22:02   

Hej Yukon,
Jest tak jak kolega opisał, chodzi tylko o to, aby pominąć kostkę czy nawet dwie kostki elektryczne i wpiąć się bezpośrednio do akumulatora z regulatora.
Jakbyś się przymierzał do wymiany na regulator serii FH020AA jak opisałem powyżej (czyli ten większy), to mam wykonany uchwyt pod niego który mi zalega - chętnie oddam, jeśli tylko może się przydać.

Odpowiedź czy jest sens robić by-pass, da Ci pomiar napięcia na pierwszej kostce za regulatorem.
_________________
Caponord 2003
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 789
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2016-04-13, 23:05   

Wilku nie napisałem jednego ,że podczas montażu nowego reglera wyrzuciłem złączki i wszystko zalutowałem a by-pass no cóż lepiej mieć niż nie mieć.
_________________
B2,V8,R5
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11