Wysłany: 2015-05-10, 19:27 co zrobić i czy to robić
Nigdzie nie mogę znaleźć opisu kodu błędu nr 11.Błąd ten wyskoczył na zegarach razem z błędem nr 34(cewka drugi cylinder centralna świeca), proszę poprawcie mnie jeśli się mylę.
co nr 11 oznacza?
drugie pytanie brzmi:czy po wymianie cewki resetować kompa poprzez odłączenie "-" na jakiś czas?
P.S
Do marca tego roku przez kolejnych kilka sezonów wstecz jeździłem Varadero 1000 , ale Capo to jest jednak inna półka.Mimo że model posiada kilka wad to już na Varana nie wsiądę.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2015-05-10, 19:37
U mnie też tak było(34,11)wymieniłem cewkę,strzał z klucza i pojechałem.Jeździ do dzisiaj.Nic nie resetowałem,jedyne co to po wymianie cewki i odpaleniu-zgaszeniu sprawdziłem czy są jakie błędy nic nie pokazało.
Może jeszcze kto się wypowie z większym doświadczeniem.
Z tego co manual podaje błędy się zaczynają od 12.... może jakieś czary-mary wyskakują :D co do resetowania..... nie ma sensu tak kompa nie "zresetujesz" i nic to Ci nie da, poza tym jeśli ustępuje usterka komp wychodzi z trybu awaryjnego.... jeśli takowy tutaj występuje a błąd "zostaje" tylko w pamięci....dla serwisanta
PS a viadro czamu takie be że tak zapytam???
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Dziękuję za odpowiedzi na tę chwilę mi wystarczą
P.S Varan nie jest aż tak be
jednak CAPO dużo lepiej prowadzi się we winklach,pozycja za kierownicą trochę lepsza ,siedzenie w Capo nie wymaga żadnych przeróbek jest super , hamulce rewelacja mam klocki brembo w swoim egz. na froncie i tyle-Varan pod tym względem nie hamował.Zawieszenie rewelacja.
no i mam w końcu motocykl enduro na szrychowanych kołach a nie jak to japoncy sobie wymyslili na lanych.
to bardzo z grubsza
i to wystarczy :)...... bo Viadro ma jedną wadę....brak zalet :D:D..... a miałem kupić viadro..... pojeździsz dłużej oczy bardziej Ci się "otworzą" :)
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47 Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 457 Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2015-06-28, 07:49
robert1973 napisał/a:
i to wystarczy :)...... bo Viadro ma jedną wadę....brak zalet :D:D..... a miałem kupić viadro..... pojeździsz dłużej oczy bardziej Ci się "otworzą" :)
dokładnie jak wspomniał kolega....ja pyknołem wczoraj ponownie 200km i co ?..a no nic :)) nic mnie nie boli plecy cale dupa nie boli jedynie to reka od machania :)) ...albo mnie ta maszyna zaczarowała i rzuciła urok albo jestem jeszcze pod wrażeniem z jazdy w szoku ktory trzyma mnie od 30 maja br., bo jak na razie nie widze wad w jezdzie.
_________________ Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
Wiek: 39 Dołączył: 15 Maj 2015 Posty: 31 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-06-28, 20:45
Viadro ma jeden fajny patent którego moim zdaniem brakuje Apce, mianowicie system Dual CBS. I tu panowie trza pochylić głowę skośno-okim inżynierom, bo w tak cięzkim moto to duże ułatwienie. Natomiast nie twierdzę że Kapiszon ma do d...py układ hamulcowy po prostu jest inny i trza się naumieć jeździć tym koniem, zresztą jak każdym innym.
Nad całą resztą Hondziny nie mam zamiaru się podniecać ;)
_________________ LWG i szacunek do Wszystkich na drodze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum