Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 724 Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-11-16, 15:11
Nie wiem czy lepiej czy nie , w sumie nie zastanawiałem się nad tym. Po prostu przez przypadek znalazłem a w sumie to samych wkładów nigdy nie widziałem - akcesoryjne żelowe kanapy to bardzo duża kasa
ps a co Jancio dupsko boli ???
_________________ APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2015-11-16, 15:18
fakir napisał/a:
Nie wiem czy lepiej czy nie , w sumie nie zastanawiałem się nad tym. Po prostu przez przypadek znalazłem a w sumie to samych wkładów nigdy nie widziałem - akcesoryjne żelowe kanapy to bardzo duża kasa
Na pewno, dlatego warto samemu pokombinować :)
fakir napisał/a:
ps a co Jancio dupsko boli ???
Od siedzenia na Kapciu nigdy :)
Czy do czego innego "pijesz" ?? :P
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 724 Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-11-16, 15:26
nie nic Jancio jakoś tak głupio zapytałem ))
_________________ APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1090 Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-11-16, 18:25
janciovodnik napisał/a:
A nie lepiej byłoby cały pas z żelu zrobić ??
Poza tym fabryczne jest mega wygodne. No chyba, ze mówimy o tym od RR-ki ;)
Nie wiem Jancio coś ty sie tej RR ki czepił:)
Przeca wygodne... nie ma co narzekać. ;)
jak chcecie niewygodne.. to se pojeździjta na ścigaczowych "deskach" :) a potem na CAPO..:) wtedy nic nie trzeba poprawiać:)
"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2015-11-16, 19:09
GrzeTom napisał/a:
Nie wiem Jancio coś ty sie tej RR ki czepił:)
Czepił, nie czepił... juz nie raz słyszałem, ze siodło od RR-ki podobno sztywniejsze czy twardsze od wersji podstawowej. Nie siedziałem, nie jechałem więc oddupnie stwierdzić nie mogę. Zapewne źle to ująłem w słowach bo nie dodałem "prawdopodobnie". No tak jest jak na skrótu człowiek leci :)
Z mojego doświadczenia wynika ze siedzenie żelowe nie poprawia aż tak komfortu aby należało płacić za to dodatkowo sporo kasy.Objeździłem na zwykłym siodle jak i na żelowym spory kawal Europy i tu i tu dupsko bolało 😁 Większości motocykli turystycznych ma wygodne siodla oryginalne i nie widzę sensu inwestować w żelowe.Przy długich trasas zawsze tylek boli 😊
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1090 Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-11-16, 20:56
janciovodnik napisał/a:
GrzeTom napisał/a:
Nie wiem Jancio coś ty sie tej RR ki czepił:)
Czepił, nie czepił... juz nie raz słyszałem, ze siodło od RR-ki podobno sztywniejsze czy twardsze od wersji podstawowej.
Ja sie śmieje.. a wiesz czemu.., bo na 5 RR które "znam"... WSZYSTKIE MIAŁY RÓŻNE SIODŁA :)
Wiec bądź mądry i pisz wiersze :) Wiec powiedz mi proszę drogi Janciu które jest "oryginalne" i te "niewygodne" :)
"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2015-11-16, 22:59
GrzeTom napisał/a:
Wiec powiedz mi proszę drogi Janciu które jest "oryginalne" i te "niewygodne" :)
No to jest niezla zagadka... Jak rozmawiałem z jednym gościem co był RR-ką na Woodzie to mowił, że ma strasznie niewygodne siodło, jakies takie twarde. A ja do niego, ze na swoim nawet po 300 km-ach nie czuję dyskomfortu. Stwierdził, ze muszę mieć żelowe. A z tego co wiem mam fabryczne :P
I bądź tu mądry :(
hm.... stopień wygody siedziska Kapcia zależy od twardości dupy jeźdżca :) i tyle w temacie, reasumując nasze siedziska ( po odpowiednich modach) są ZAJEBISTE.... bez też ale troszkę mniej :P
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1090 Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-11-17, 12:41
robert1973 napisał/a:
hm.... stopień wygody siedziska Kapcia zależy od twardości dupy jeźdżca :) i tyle w temacie
"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
Stiopa
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 58 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 313 Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-11-17, 18:47
Jak sobie przypomnę ból dupy na BIG-u to wydaje mi się , że moje w Kapciu jest miodem wypełnione a nie żelem jakimś ! O tak ! Ono na pewno jest wypełnione miodem .
A poważnie to faktycznie uważam , że jest bardzo wygodne .
I zauważam jeszcze taką prawidłowość , że na początku sezonu dupsko boli szybciej niż po kilku dłuższych trasach czyli , że się hartuje i można jechać cały dzień .
Tyle , że moja dupa ma już prawie 50 lat i zasuszona być może to i twarda .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum