Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Ciśnienie pompy paliwa
Autor Wiadomość
erem 

Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 37
Skąd: Opole
Wysłany: 2015-07-07, 00:00   Ciśnienie pompy paliwa

Witam,

Ciekawy jestem czy komuś się nudziło i mierzył ciśnienie pompy paliwa w naszych kapciach... Ostatnio miałem trochę problemów z włoska marudą ale jakoś udało się to ogarnąć ... Założyłem manometr w miejscu wylotu paliwa z pompy tuż przed listwą wtryskową. I pokazuje średnio 2.2-2.5 bar max 3 .. wg instrukcji powinno być 4.5 chyba ale nie do końca jasna jest metoda pomiaru.... ja mierze na pracującym silniku czyli paliwo krąży w układzie jak by nie było i zawór steruje ciśnieniem zależnie od podciśnienia ... nie mierzyłem bezpośrednio pompy...
Zauważyłem też, że ciśnienie spada do 2bar na pełnym baku haha

https://www.youtube.com/w...em-upload_owner

Jak myślicie wywalić tą pompę...? Filtr nowy oczywiście..
Będę wdzięczny za info czy ktoś to w ogóle mierzył...

Pozdrawiam,
Rafał
_________________
"breakdowns are part of adventure"
 
   
don Vito 


Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-07-09, 11:54   

erem, czy wspomniane przez ciebie bolączki miały coś wspólnego z paliwem ?
Bo jeżeli nie a tylko z ciekawości sprawdziłeś wartość ciśnienia to przy poprawnie działającym silniku i normalnie jeżdżącym moto moja porada jest taka. Nie zapychaj tam pazurów skoro działa poprawnie to raz. Dwa, dokładność manometru masz pewność że jest 100% dokładny. Ja u siebie w instrukcji nie znalazłem takie informacji o wartościach ciśnienia paliwa ale zakładam że 4,5 bar`a to jest max co z siebie daje pompa. Jeżeli możesz to poślij swój materiał to chętnie się zdoktoryzuje.
_________________
LWG i szacunek do Wszystkich na drodze.
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3153
Wysłany: 2015-07-09, 14:42   

don Vito napisał/a:
Nie zapychaj tam pazurów skoro działa poprawnie to raz.

I tej zasada jest bardzo dobra :)
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1836
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2015-07-09, 20:55   

Stara zasada mówi " nie ruszaj gówna jak nie śmierdzi"....dość często się sprawdza
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
erem 

Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 37
Skąd: Opole
Wysłany: 2015-07-09, 22:39   

Hehe.. nie no aż tak ze mną źle nie jest aby w ramach relaksu otwierać puszke pandory...

Prawie pół roku nie mogłem dojść o co tej cholernej maszynie chodzi... zaczęło się niewinnie.... co jakiś czas sobie przerwała tak jak by zapłon odcięło na ułamek sekundy... później długo spokój.... i znowu jakiś bzik.... trochę jeżdżę więc za wczasu powymieniałem co się miało zepsuć ... a mimo wszystko co jakiś czas szajba...

Jak to mówią najgorsze są awarie, w przypadku których nic nie odpadło ani nie wybuchło...

Później porobiło się już tak, że jak w zegarku po 100km przejechanych zaczynało między 3.8-4tyś obr/min przerywać ... taka o to dziura... niżej czy wyżej ok.. byle nie w tym zakresie....

Nie jeden forumowy mechanik by pewnie tydzień spędził zanim by doszedł o co chodzi....

Sprawę rozwiązałem dopiero jak założyłem oscyloskop na kierownice i z nim jeździłem jak poje&^7ny po mieście patrząc na przebieg i czekając na awarie... aż się zdarzyła... i znałem odpowiedź...

TPS... ruchał by go pies... sprawny.. elegancki... mimo wszystko loteryjne ..wg widzimisia zmieniałem sobie zero.. efektem czego było przerywanie w tym magicznym zakresie...

Nowy tps od seciento uzdrowił moje pół roczne nerwy....

Całe życie hondami... zachciało się makaronu...

A propo ciśnienia... porostu myślałem, że coś z pompą... wykluczałem ją ze względu na to że motor szedł i 200... a nie potrafił jechać 90 w magicznym zakresie...

Czysta ciekawość aby na koniec potwierdzić czy wszystko ok :) Wnet jadę na wycieczkę nie chciałbym na lawecie tego ściągać do kraju...


Pozdrawiam,
Erem
_________________
"breakdowns are part of adventure"
 
   
lenoz

Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 1
Wysłany: 2016-02-23, 19:19   

też miałem ostatnio z pompą paliwa problemy i mechanik mi kazał sobie do czyszczenia i regeneracji kupić taki specyfik http://regeneratory.pl/do...paliwowego.html - coś z tego muszę wybrać i zaaplikować, mówił że fajnie działa, ktoś używał ?
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-23, 21:00   

i co myślisz że preparat pozbawi cię problemów ? fajnie by było ale to tak nie działa, zainwestuj w nowy filtr paliwa i zanim wlejesz xado sprawdź czy aby na pewno nadaje się do zbiorników paliwa z tworzywa ;)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
Wysłany: 2016-02-23, 22:02   

Z opisu produktu wynika że nie świadczy tylko usług seksualnych... Do diesla, do benzyny... pewnie pompy wody też regeneruje a i myślę że pompy kotłów C.O też :D

Pozdrowienia dla mechanika, pewnie trzyma na półce razem z ceramizerem i motodoktorem :D

Przepraszam za tą falę hejtu, ale to jest albo spławianie klienta przez mechanika który boi się makaronu albo któremu nie chcę się robić...
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
don Vito 


Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2016-02-23, 22:17   

lenoz, streszczę Ci historie jednego z moich klientów który nałogowo używał cud specyfików renomowanej amerykańskiej firmy. Do oleju, do paliwa..... efekt finalny taki że w jednym silniku zrobiła się fioletowa korba, a w drugim otwory wentylacyjne w tłoku, uppsssss. Morał taki za tą kase kup sobie lepiej dobrego browca ;)
_________________
LWG i szacunek do Wszystkich na drodze.
 
   
elefant 
trąba zawsze do góry


Wiek: 48
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 559
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2016-02-24, 07:46   

don Vito napisał/a:
lenoz, streszczę Ci historie jednego z moich klientów który nałogowo używał cud specyfików renomowanej amerykańskiej firmy. Do oleju, do paliwa..... efekt finalny taki że w jednym silniku zrobiła się fioletowa korba, a w drugim otwory wentylacyjne w tłoku, uppsssss. Morał taki za tą kase kup sobie lepiej dobrego browca ;)


AMEN
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2016-02-24, 08:56   

A już myślałem, że w XXI wieku takie specyfiki zaczną faktycznie "żondzić" skoro mechanik poleca a tu jednak nanotechnologię to wciąż tylko w literaturze fantastycznej można spotkać ;-)
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1836
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2016-02-24, 10:11   

lenoz, może warto by się przywitać a nie siać reklamę?? z góry u Nas skazaną na "sukcezzz"
wracając do tematu specyfików (de facto będącym OT) mówię stanowcze NIE! generalnie gdyby jakimś cudem specyfik rozpuścił syfy filtra nie niszcząc samego filtra wpuścił je do tłoków to efekt spalania może być w dłuższym okresie dość nieciekawy ( pomijam wpływ na sonde lambda i katalizator)
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 10