Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47 Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 457 Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-03-07, 15:12 Regulator NAPIĘCIA ---- ponownie
Witam ponownie wszystkich po długiej przerwie...
Odświeżam temat regulatora napięcia
mój padł zdecydowanie....miałem zabrać się za niego na zime ale z przyczyn osobistych moto spadło na 2 plan
z forum wyczytałem info odnośnie reg. i stronki Pana Sławka specjalizującego się w reg. np. do naszych maszyn i...
1. Informuję że po wnikliwej analizie i długiej rozmowie z Panem Sławkiem -- okazuje się że tworzone przez niego reg. napięcia ( w tym do naszego CAPO) nie dają rady. Okazuje się że WADĄ JEST W NICH wysokość obrotów do 7 tys. jest ok ale później dzieją się już cuda o których producent wspomina ( uczciwy gość). Mianowicie komp szaleje różne rzeczy dzieją się ze światłami itd... wywala błedy...niestety wynikłe sytuacje jak przyznał wynikły z testów i regulator który ma na swojej stronie do naszych maszyn jest po prostu zły.
Na dzień dzisiejszy czekam na zwrot kasy od niego.
Jako że się chce jeździć i robi się coraz lepiej to zakupiłem niestety oryginał na alledrogo do CAPO.
Jak zamontuje to powinno działać na jakiś tam czas ( przynajmniej mam nadzieję że przelatem ten sezon).
Więc chciałbym powrócić do tematu zakupu a mianowicie:
1. jaki reg. mam w końcu zakupić od czego?
2. prosiłbym o jakieś oznaczenie jego i prosiłbym o info gdzie można dokonać jego zakupu, ceny itd...
Dzięki wszystkim za zainteresowanie.
ps. może ktoś z woj. dolnośląskiego lub opolskiego jest na miejscu i coś mi doradzi ( w ramach przelotu przez moją miejscowość) zawsze to miło jest kogoś poznać z CAPO :>
a..i jeszcze jedno u mnie poprzedni właściciel zamontował reg. w innym miejscu tj pod lampą i tam obecnie siedzi reg. --- miało być pięknie i miał działać a wyszło jak zawsze :)
jak coś to proszę o info na prv.
pozdrawiam gigas
_________________ Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2016-03-07, 15:41
Kolego temat wałkowany kilkakrotnie,było jakie kupować dobrej firmy,jakie zostały zamontowane z innych motocykli i też działają.
Musisz poczytać i podjąć decyzję.
Jeżeli chodzi o Sławka z okolic Rzeszowa to owszem uczciwy gość,miałem okazję z nim osobiście rozmawiać u mnie w domu i faktem jest niemożność pokonania bariery wysokich obrotów ale podobno miał już coś nowego robić.
Regler musi mieć dobrze masę i najlepiej jeszcze jaki radiator do odbioru ciepła.Niektórzy montują przed tylnym kołem ,inni z przodu pod lampami etc.
Reasumując kolego nie pozostaje nic innego jak ponowna lektura forum.
_________________ B2,V8,R5
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2016-03-07, 17:23
KKK napisał/a:
Reasumując kolego nie pozostaje nic innego jak ponowna lektura forum.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47 Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 457 Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-03-07, 20:33
[quote="elefant"]Podepnij linka odnośnie tego regulatora z alledrogo, jeśli jest to ten o którym myślę to chinola kupiłeś i padnie po kilku miesiącach.
proszę bardzo chyba jedyny na alledrogo:
http://allegro.pl/nowy-ap...6038574662.html
eh panowie ..... przeczytałem całe forum odnośnie reg. i mam mętlik w głowie ...każdy z Was pisze o różnych rozwiązaniach z różnych maszyn.
Już sam nie wiem teraz czy zrobiłem dobrze czy źle dokonując zakupu tego co podałem powyżej w linku. Sytuacja wyglada tak że prosiłem w I poście o rodzaj typ model itp...a dostałem odpowiedz poszukaj poczytaj ...Przyznam szczerze że nie o to mi chodziło do końca. Uważam że moglibyśmy dla ułatwienia stworzyć liste tego co mamy i co doradzamy a czego unikamy. Myślę, że to by pomogło nam wszystkim ( takie jest moje zdanie)
z tego co wiem to u siebie do tej pory miałem Turmaxa ale też nie wytrzymał padł po 2 latach. Więc nie mam złudzeńi że ten będzie działał dłużej( ten zakupiony)
Kolega Jagiel pisał coś na temat reg. od hondy podał nawet nr tego ustrojstwa.
W moim przypadku sprawa wyglada tak, że zakupiłem juz kapcia po przeróbkach, poprzednik wywalił złaczki zrobił nową instalacje i przeniósł reg. pod lampe.
Jegiel coś wspomina o czarnym przewodzie aby podłaczyć (gdzieś tam) - mogę prosić o jakieś foto gdzie to podłączyć? ten czarny przewód.
wynika z tego że:
1. kupiłem to co kupiłem
2. nie daje mu dłużej niż może sezon że przetrzyma
3. szukam czegoś konkretnego ( proszę o podanie dokładnie co mam szukać)
4. jak zakupię inny to obecny bedzie chyba siedział w kufrze i będzie jeździł ze mną na godzinę "W"
5. Jegiel ----żałuję że nie mieszkam blisko ( pewnie byś mi zaradził na mój problem) a i spotkać się by było miło
i na koniec to już mi łapy opadają, że Kapcio stoi i stoi i.... tak cały czas... a czeka mnie jeszcze późne bo późne przygotowanie go do sezonu
_________________ Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
Ostatnio zmieniony przez gigas 2016-03-07, 20:50, w całości zmieniany 1 raz
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47 Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 457 Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-03-07, 20:54
[quote="elefant"]Tak to jest dokładnie chiński zamiennik org.regulatora.Jest to nawet (nie wprost)napisane w ogłoszeniu tyle tylko że po angielsku
zgadam się ...
ale z braku laku itd...
ale mam pytanko do ciebie ten co ty podałeś to jest z czego "FH012-AA lepszy taki używany niż chinol" honda ?
_________________ Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
Tak to jest dokładnie chiński zamiennik org.regulatora.Jest to nawet (nie wprost)napisane w ogłoszeniu tyle tylko że po angielsku
zgadam się ...
ale z braku laku itd...
ale mam pytanko do ciebie ten co ty podałeś to jest z czego "FH012-AA lepszy taki używany niż chinol" honda ?
Tak ten co pisałem pochodzi z hondy.Jeśli dobrze pamiętam to z CBF-A 1000F ABS.Ten model Hondy ma moc alternatora ok 300W ,w capo ok 240W więc jest trochę zapasu.
_________________ Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47 Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 457 Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-03-08, 15:02 reg. ciąg dalszy
Witam dzisiaj byłem u swojego kapcia i:
1. założyłem akumulator naładowany grzecznie przeczekał całą zimę w domciu
2. odpaliłem moto i jakie są wyniki na obecnym reg.:
- bieg neutral - maszyna odpalona miernik podpięty i wynik taki że no niby ładuje po jakiejś chwili doszło do 14,01V
- no to światełka - napiecie spadło do 13,6-13,8
- długie i obroty na 4tys. - miernik pokazał 12,6-12,7
marnie - znaczy się że na 100% regulator do wymiany?
pyt. to dlaczego na biegu jałowym bez obciążenia wogóle ładował na 14V? - jeżeli reg. jest trafiony to czy nie powinien wogóle nie dawać żadnego napięcia?
a ... reg. założony z tourmaxa - wytrzymał 2 sezony
poprzedni reg. też z tourmaxa ( i to chyba z hondy goldwing miał ten magiczny czarny przewód - o którym ktoś wspominał na forum - i z tego co widziałem też był podpięty pod czerwono/brazowy przew. z kostki ) - ile trzymał nie wiem ale kolega od którego odkupiłem moto pojechał swojego czasu na wypad a wracał (dokulał się) już z mizernotoą (też niecały sezon).
przerobił kapcia i jego regulator na wspomniany powyżej, przełożył go pod czache z przodu motocykla. Ja zrobiłem kapciem 5tys. km i padł tourmax. (zachwalany na forum)
Jaki z tego wniosek? - wywalasz ponad 500zł za reg. i tak padnie. to po co przepłacać skoro co 2 sezony wychodzi na to że trzeba wymieniać. Więc prosiłbym konkretnie o dokładny model jaki w końcu zakupić - PLEASE!!! bo mi już ręce opadają.
będę wdzięczny jak ktoś w koncu mi powie konkretnie.
pozdrawiam i thx za pomoc
_________________ Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1574 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2016-03-08, 15:31
To ja Cię tylko konkretnie wku......., znaczy się zdenerwuję. Mój regulator lata już trzeci sezon u mnie a kupiłem już z nim motocykl więc może służył już wcześniej, ale nie powiem Ci o nim nic bo ni cholery nie ma na nim żadnych oznaczeń :)) am sorry
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
Jaki z tego wniosek? - wywalasz ponad 500zł za reg. i tak padnie. to po co przepłacać skoro co 2 sezony wychodzi na to że trzeba wymieniać. Więc prosiłbym konkretnie o dokładny model jaki w końcu zakupić - PLEASE!!! bo mi już ręce opadają.
będę wdzięczny jak ktoś w koncu mi powie konkretnie.
pozdrawiam i thx za pomoc
jeśli regularnie padają regulatory to może by należało by znaleźć przyczynę zaistniałej sytuacji a nie kolejnego regulatora?? kup z CałkowityBrakRozumu600-1000 na MOSFET-ach ( chyba wszystkie wtryskowce) i będziesz zadowolony
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum