Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2016-03-29, 19:33
altek można przewinać, nowa izolacja i drut i gotowe. W mieście obok mnie w Czeladzi zajmuje się tym firma SIMAR. Koszt 250zł gwarancja 3m-ce. Kilku moich klientów na tym jeździ i działa. Generalnie nie jestem fanem regeneracji ale czasami nie ma innej opcji.
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47 Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 457 Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-03-29, 19:42
Basin raider napisał/a:
altek można przewinać, nowa izolacja i drut i gotowe. W mieście obok mnie w Czeladzi zajmuje się tym firma SIMAR. Koszt 250zł gwarancja 3m-ce.
Basin masz racje można ale poczekam i dowiem się jeszcze jak wygląda sprawa zakupu nowego - zobaczymy tylko za ile...jak mnie cena będzie zabijać to jak nie jestem mistrzem w dłubaniu przy moto to jak mawiają co nas nie zabije to wzmocni i sam będę dłubał q.. a jak coś spierdzielę to najwyżej będę miał pecha i będę sobie cmokoła pod nosem na siebie...
_________________ Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1574 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2016-03-29, 20:04
Tomek akurat tak całkiem łatwo to się tego alternatora nie wymienia. Trochę trzeba walczyć z deklem i uszczelką żeby się to wszystko ułożyło i nie pozawijało. Asystowałem koledze wojowi w tej robocie i trochę trzeba się nabluzgać żeby się udało. Przewijania alternatora nie ma co się obawiać. Jak świat światem zawsze się to tak naprawiało i efekt końcowy nie odbiega jakością od oryginału.
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2016-03-29, 20:26
jestem w stanie stwierdzić że przewinięcie przez w/w firmę na pewno przebija jakościowo markę electrosport...
Kiedys miałem mały epizod z uzwojeniem tej marki, i skończyło się to w instytucie elektrotechniki na m.in. mierzeniu kamerą termowizyjną cewek poszczególnych faz :D
A i gwoli ścisłości jestem mechanikiem a nie elektrykiem i to wszystko co pisze to wiem z doświadczenia :)
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47 Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 457 Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-03-29, 20:36
Basin raider napisał/a:
jestem w stanie stwierdzić że przewinięcie przez w/w firmę na pewno przebija jakościowo markę electrosport...
Kolego BASIN będę miał na uwadze twoją propozycję dot. przewinięcia dziękuję za dobre słowo pocieszenia :> i niewielki koszt w porównaniu do zakupu nowego :)... co wyniknie dalej będę informował na forum jak się sprawy mają, jak na razie to dzisiejszy dzień nie należy do moich ulubionych :( z wiadomych względów ...piwa bym się napił o... i to zorobię na pocieszenie i ukojenie mojej żałoby dzisiaj
_________________ Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47 Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 457 Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-04-03, 13:57
Martinezz napisał/a:
Mała prośba - czy regulator zmienić na zapas, już, czy sobie polatac i czekać, a może nie padnie...
Osobiscie to proponuje abys albo zakupil porzadny albo wozil 2gi w zapasie i jak padnie to szybka podmiana...ale nie życzę Tobie aby regiel doprowadzil do jakiegos zwarcia i aby altek dostal tak jak sie to stalo u mnie i sprawy sie skomplikowaly bardziej niz wymiana tylko rygla
Ps. Dzisiaj taka pikna pogoda moto bym polatal poczuł fajny powiew a tu nic...uuuuu...a jeździć się chce. Pozdrawiam wszystkich którzy moga-polatać oczywiście ;)😆
_________________ Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47 Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 457 Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-04-03, 20:25
Martinezz napisał/a:
dzięki - no to wymiana...
zanim podmienisz to zobacz jeszcze jakie masz napięcia ładowania swojego aku - bo może okaże się że są jak najbardziej prawidłowe - odpal maszyne zobacz jakie masz ładowanie na wolnych i potem podkręć do 4 tys. i zobacz czy ładowanie nie spadło poniżej 13.3V jezeli będziesz miał 13,5-14,5 to gitara ja bym nie zmieniał. No i jeszcze pyt. czy Ty masz u siebie orginalny regulator czy już zmieniałeś na jakiś MOSFETA czy z jakiejś Hondy tak jak napisali chłopaki na forum...poszukaj poczytaj ...dobrej lektury życzę
_________________ Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
gigas, mam motocykl od kilku dni i się nie zagłębiałem po prostu chciałem prewencyjnie, żeby mnie w trasie nie zaskoczyło ;)
Takie dmuchanie na zimne :)
Z informacji przeze mnie posiadanych nie było nic kopane - przejrzę elektrykę w jakiś deszczowy dzionek. W końcu to 2003 rocznik :)
_________________ Live Free Or Die...
------------------------------------------------------
Aprilia ETV1000 Caponord 2003 (2016- ...)
Yamaha XVS 1100 Drag Star 2005 (2014-2016)
Romet Pony - Motorynka (1986-1994)
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Martinezz, pytanie z gatunku filozoficznych... jaką masz pewność że nowy nie napier...li w połowie drogi na mazury??? zrób by-pass, wymień przewody od "alternatora" do reglera i zapomnij o temacie, do reglera się dostaniesz bez specjalistycznych narzędzi...można nawet na drodze wymienić
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1090 Skąd: Wawa
Wysłany: 2016-04-05, 21:06
Martinezz napisał/a:
Stąd pytanie - czy robić na zapas bo zaskoczy - czy po prostu się zdarza i nie ma powodów do obaw.
Wiesz co.. na zapas to można wymienić moto na nowy, a i tak nie będziesz miał pewności że nie będzie przygód:)
Ja bym dobrze sprawdził parametry ładowania, poprawił masy, przejrzał co ważniejsze złączki elektryczne, dokręcił śrubki i.. cieszył sie jazdą:)
A jak ma sie zesrać to i tak sie zesra, bez względu na to co zrobisz :)
Przykład z życia użytkownika CAPO:
1) ja.. chuchał dmuchał, wymienił pół moto na pierwszym przeglądzie, a regiel zepsuł się przy pierwszej dłuższej przejażdżce ;)
2) kolega .. który o Capo wiedział tyle że to Aprilia i że jeździ . Nie wymieniał złączek paliwowych, nie zmieniał regulatora, nie robił bypass, nie zmieniał map.. . i wsiadł na moto i pojechał 10kkm do Rosj i... i tyle i jeździ dalej :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum