Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Napiecie ladowania
Autor Wiadomość
Yukon 

Wiek: 41
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 73
Skąd: kraków
Wysłany: 2016-04-14, 23:27   

Pomierzę jutro napięcie za kostką i zobaczymy czy jest sens robić bypass.Regler mam na oku ten FH008 tylko on jest 5 piniowy a orginał 7 , rozumiem ,ze muszę do plusa i minusa reglera podpiąć te 4 z białej oryginalnej kostki .Czy mam z reglera 5 pionowego plus i minus puścić bezpośrednio na akumlator tylko z bezpiecznikiem na plusie ????
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2016-04-14, 23:59   

Plus i minus z reglera łączysz z odpowiednio z instalacją Kapciową!!!Ponadto z tych połączeń ciągniesz bezpośrednio na akku plus i minus.

Prościej się już nie da wytłumaczyć.
_________________
B2,V8,R5
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 55
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-04-15, 22:31   

Yukon napisał/a:
Pomierzę jutro napięcie za kostką i zobaczymy czy jest sens robić bypass.Regler mam na oku ten FH008 tylko on jest 5 piniowy a orginał 7 , rozumiem ,ze muszę do plusa i minusa reglera podpiąć te 4 z białej oryginalnej kostki .Czy mam z reglera 5 pionowego plus i minus puścić bezpośrednio na akumlator tylko z bezpiecznikiem na plusie ????
Kup sobie od Goldwinga 1200 ma odrazy dodatkowy plus i minus
 
   
Yukon 

Wiek: 41
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 73
Skąd: kraków
Wysłany: 2016-04-18, 10:11   

Po pomiarach wiem ,że nie robię tego bypassa , bo nie ma to w moim przypadku sensu gdyż pomiar na kostce reglera mam 12,80 a na akumulatorze 12,70 wiec to żadna strata...
Przy okazji wywaliłem tą słynną kostkę koloru brązowego pod bakiem(chociaż była w idealnym stanie ale tak dla pewności ...) , która idzie od stojana i polutowałem to , puściłem przewody drugą stroną .Teraz czekam na zamówiony regler typu FH008 i powinno być dobrze.
Co do samej diagnostyki co jest uszkodzone to sytuacja wygląda tak :
Stojan :
Napięcie na fazie 1 25v- 65v , 2 25v- 65v, 3 25v-65v - odpowiednio wolne obroty/4000obr.
Przejście do masy - brak na każdej fazie
Rezystancja - 0,4 miedzy wszystkimi fazami

sprawdzałem również akumulator podmieniając na drugi i ładowanie było również poniżej dopuszczalnego , pod obciążeniem 12,70

Wiec sprawa wydaje się być oczywista - REGULATOR NAPIĘCIA
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2016-04-18, 15:33   

No to wymiana regler i po sprawie.
_________________
B2,V8,R5
 
   
Yukon 

Wiek: 41
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 73
Skąd: kraków
Wysłany: 2016-04-21, 18:43   

Kończąc swój wątek ,regulator założony typ FH008 .Napięcie na biegu jałowym 14,08v pod obciążeniem z światłami przy 4000obr. 14,00v.
Kostki wywalone wszystko polutowane i zaizolowane .Ten regulator ładnie pasuje w oryginalne miejsce .
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1574
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2016-04-28, 16:01   

Yukon, a dokładniej jaki regulator założyłeś FH008AA, FH008EE, czy jeszcze jakiś inny ?
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
gigas 
Tomek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 457
Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-04-30, 17:06   

RESPIRATOR napisał/a:
Yukon, a dokładniej jaki regulator założyłeś FH008AA, FH008EE, czy jeszcze jakiś inny ?

Jecek ja u siebie mam założony rygiel FH012 i myślę że to nie ma większego znaczenia poza tym że jest to MOSFET i tyle. :D
ps. zapomniałem Wam wszystkim powiedzieć że regulator sprzedawany jako zamiennik na alledrogo pod Caponorda to straszna qpa. Zakupiłem i stwierdzam to z całą stanowczością więc osobiście odradzam.
_________________
Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
 
   
Yukon 

Wiek: 41
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 73
Skąd: kraków
Wysłany: 2016-04-30, 17:59   

Nie pamiętam , który Fh008 ale pochodzi z CBR 1000.

[ Dodano: 2016-04-30, 19:02 ]
one różnią się od siebie mocą ten mój jest na 350W , czym większa liczba tym mocniejszy z tym ,że też są większe i nie wchodzą w oryginalne miejsce.
 
   
Żwirek92 

Wiek: 32
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 2
Skąd: Bierutów
Wysłany: 2016-05-01, 16:45   Problem z ładowaniem

Witam. Proszę o pomoc. Przyjechałem wczoraj z Wrocławia do Rzeszowa z jednym postojem na tankowanie. Na miejscu zgasilem moto CAPONORD 2001r i juz go nie odpaliłem, brak produ. Naładowałem aku i odpaliłem, problem w tym ze po włączeniu świateł ładowanie spada z 13,7 do 12.2v a regler jak i 3 żółte przewody wchodzące do niego nie dają się dotknąć, takie są gorące. Dodam że aku w spoczynku trzyma 13, 1 v wydaje mi się że to trochę dużo. Proszę o pomoc, bo wypadałoby jakoś wrócić do domu, a boje się głównie ze względu na bardzo gorące przewody. Z góry dziękuję za pomoc, Wojtek
 
   
Yukon 

Wiek: 41
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 73
Skąd: kraków
Wysłany: 2016-05-01, 21:39   

Należało by zrobić diagnostykę alternatora i wyeliminować jego uszkodzenie a wtedy jesli stojan jest ok to wiadomo ze regulator do kosza
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-01, 21:44   

Grzeją się kable, tzn, że stawiają duży opór... a to już nie tylko kwestia alternatora, regulatora,... szykuję się wymiana przewodów , wywalenie złączek itd.. jeśli masz złączki na przewodach od alternatora wywal je , zlutuj kable, doprowadź nową masę do regulatora i sprawdź czy ładowanie się nie poprawi, na szybko możesz zrobić by-pas czyli kabel zasilający + bezpośrednio z regulatora do aku... to tak na szybko.
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Yukon 

Wiek: 41
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 73
Skąd: kraków
Wysłany: 2016-05-01, 21:47   

Żółte przewody zawsze będą cieple a przy uszkodzonym regulatorze mogą być gorące
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1090
Skąd: Wawa
Wysłany: 2016-05-01, 21:47   Re: Problem z ładowaniem

Odpal moto na naładowanym aku.
Jak nie masz przy 4000 rpm , wiecej niż 13..13.5 to lipa..
Na szybko,
a) zobaczyć czy gdzieś na słynnych brązowych wtyczkach między alternatorem a reglem, nie masz "popalonych" kabli. ( w oryginale masz 2 razy)
b) Zobaczyć czy na regel dochodzi 60-70 VAC przed reglem miedzy kabelkami..
Jeśli a i b spełnione, to szukaj jakiegokolwiek m regulatora .. i wymień..
Pod Rzeszowem masz bardzo pomocny sklep "motoluka".. 6040szesc9 dziewiec dwa jeden..
Mnie pomogli w potrzebie...
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-01, 21:52   

ciepłe ale nie gorące , a to różnica
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 10