Wiek: 55 Dołączył: 02 Paź 2012 Posty: 323 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-03, 08:00 Przewody hamulcowe
Panowie czy ktoś ostatnio drążył temat przewodów do naszego motka ,chce mojemu zakupić nowe coś polecicie czytałem o problemach z długością po zakupie co myślicie o firmie Hela.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2016-05-03, 09:41
Rozmawiałem z gościem z tej firmy,niby w systemie 2 przewody od pompy to 98 i 103 cm .Nie mierzyłem tego jeszcze ale z tej firmy będę zamawiał do mojego .
Takie przewody ma Asior100 coś wspominał że z jedną długością był problem ale wszystko się udało i jest zadowolony.
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-03, 12:24
Bede dorabiał dla siebie goodrudge, jak chcesz mogę zrobić komplet i dla ciebie.. Robię je wg wzoru, albo dwa od pompy lub tak jak oryginał z 3nikiem. Pisz na priv jak byś reflektowal.
[ Dodano: 2016-05-03, 13:26 ]
Ehh telefony, Goodridge miało być 😜
Akurat u mnie są dwa dwa przewody bezpośrednio od pompy. Montaż banalny, potrzebujesz oczywiście przewodów i nieco dłuższej śruby którą przykręcisz przewody do pompy, że o nowych uszczelkach nie wspomnę choć zapewne na starych też będzie trzymać, to jednak koszty są tak znikome, ze nie warto oszczędzać. Zresztą, zazwyczaj dostępne jest wszystko w kompletach.
Czy jest różnica w hamowaniu między trójnikiem a dwoma przewodami od pompy? Nie wiem... jeździłem Kapciami z jednym i drugim rozwiązaniem i różnicy nie czułem. U mnie był już kompletny oplot Goodridge więc nie miałem dylematu trójnik/dwa przewody.
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-29, 22:20
Kwestia kasy 2 przewody od pompy są tańsze ponieważ 3nik jest dosyć drogi ale bardziej estetyczny ( bardziej oryginalnie )
Jak chcecie mogę zrobić wam ofertę na przewody , dorabiam Goodridga. U siebie też mam taki komplet , hamulec P+T ( 3nik ) i sprzęgło.
jagiel, pisz co i jak oczywiście. Zawsze to pewne źródełko - bo znane.
Jak sądzisz - jaka kasa wchodzi w grę?
Podaj też szczegóły techniczne tych przewodów hamulcowych ze sprzęgłem włącznie, tzn długości i jakie śruby... bo masz na pewno od ręka a ja musze pojechać do mojego do garażu zimowego żeby posprawdzać - ok?
_________________ Live Free Or Die...
------------------------------------------------------
Aprilia ETV1000 Caponord 2003 (2016- ...)
Yamaha XVS 1100 Drag Star 2005 (2014-2016)
Romet Pony - Motorynka (1986-1994)
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2017-01-29, 23:28
Możesz jeszcze zrobic układ z jednym przewodem od pompy, do zacisku. W zacisku montujesz przedłużaną śrubę, a nad błotnikiem robisz krótki przewód idący od prawego do lewego zacisku ;)
Będzie jeszcze taniej bo i drugi przewód krótszy :)
Wichrze, no i super. Tylko chyba estetyka ucierpi.
_________________ Live Free Or Die...
------------------------------------------------------
Aprilia ETV1000 Caponord 2003 (2016- ...)
Yamaha XVS 1100 Drag Star 2005 (2014-2016)
Romet Pony - Motorynka (1986-1994)
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2017-01-30, 21:19
Co kto lubi, mnie tam kawałek przewodu nad błotnikiem nie przeszkadza, zwłaszcza jak będzie np.w czarnym teflonie, to nie będzie tak się rzucał w oczy :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum