Grzesiu jak studiowałeś mój motostat zejście do poziomu ok 5l jest realne tyle że to nie jazda...tylko toczenie :P Trzeba sobie jasno powiedzieć "jeżdżę litrem- tanio nie będzie" do tego dochodzi dynamika przyspieszania gdzie leją się litry wachy do gardzieli(ale POWER jest).....moja teoria jest oparta o doświadczenie na przestrzeni tylko 12k km więc mogę się mylić ale z grubsza tak to wychodziło
[ Dodano: 2016-05-20, 22:49 ]
Tomek91 napisał/a:
no właśnie a czemu w naszych Kapciach dojscie ze spalaniem na poziomie 5L jest tak trudno dla porównania konkurencyjne varadero po lifcie na wtryskach pali max 6 skąd to się bierze ?
a to pewnie dla zmyły... 6l/100 nie przekraczając 100km/h a potem Viadrami wachę trza lać :P
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2016-05-28, 13:15
Ja mam nadgarstek ustawiony na 8l/100km :D
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
skvrnsk [Usunięty]
Wysłany: 2016-06-03, 20:11
Dziś rezerwa zapaliła się po 320km. Tankowanie po 330km. Weszło 19 litrów.
To ile faktycznie można zalać do tego baku, skoro paliła się rezerwa i 19 litrów weszło. Teoretycznie zostało mi jeszcze 5 litrów, więc spokojnie mogłem przejechać kolejne 50km.
Wiek: 54 Dołączył: 04 Maj 2015 Posty: 81 Skąd: Małomice
Wysłany: 2016-06-04, 09:26
Panowie jak już jesteśmy przy tym spalaniu mam pytanie : kiedyś tam pisałem że na różnych stacjach diagnostycznych wychodzą różne wskazania analizatorów. Ostatnio wyczaiłem nową stację wyposażoną w nowoczesny nowiutki sprzęt. Pojechałem i uzyskałem takie oto wyniki : CO w jednym garze 2,5 w drugim 2,8 , węglowodory około 300 no i teraz lambda : na wolnych obrotach 1,3 przy 3000 obrotów schodzi do 1,09. Ideał to niby 0,97 - 1,03. No i jeszcze kolor świeczek : mam irydowe i są takie jasno brązowe z naciskiem na bardzo jasne. Nie wiem dokładnie ile spala na 100 bo jakoś nie było okazji dokładnie sprawdzić ale wydaje mi się że mieści się w średniej statystycznej. Pytanie czy podwyższać lekko dawkę paliwa czy tak zostawić? Będę wdzięczny za sugestie
[ Dodano: 2016-06-04, 21:56 ]
Sprawdziłem dzisiaj spalanie, przejażdżka 400 km, połowa drogi to autostrada - prędkości 140-160 km/h , druga połowa zwykłe drogi prędkości takie jakie możliwości, średnie spalanie z całej trasy 6,28l/100km . Wracam do pytania z poprzedniego wpisu czy podnosić dawkę paliwa czy zostawić ?
Sprawdziłem dzisiaj spalanie, przejażdżka 400 km, połowa drogi to autostrada - prędkości 140-160 km/h , druga połowa zwykłe drogi prędkości takie jakie możliwości, średnie spalanie z całej trasy 6,28l/100km . Wracam do pytania z poprzedniego wpisu czy podnosić dawkę paliwa czy zostawić ?
oj nie ruszaj coby czegoś nie spierd..... :D jest ok przy zapindalaniu więcej pali jak dużo wyprzedzasz łyknie jeszcze więcej.... jak ogarniesz maszynę (technika jazdy) lepiej będzie mniej trochę palić ale ogólnie z wyniku możesz być zadowolony
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Sprawdziłem dzisiaj spalanie, przejażdżka 400 km, połowa drogi to autostrada - prędkości 140-160 km/h , druga połowa zwykłe drogi prędkości takie jakie możliwości, średnie spalanie z całej trasy 6,28l/100km . Wracam do pytania z poprzedniego wpisu czy podnosić dawkę paliwa czy zostawić ?
Tak szczerze... to jest prawie 1000cm3 więc musi swoje przepalić.
6,28L/100km no i dobrze :) u mnie ok 6-10L/100km :) zależy jak ręka leży :P
Wiek: 54 Dołączył: 04 Maj 2015 Posty: 81 Skąd: Małomice
Wysłany: 2016-06-05, 22:16
W tym sęk ,że już było grzebane forumowy kolega "Radekch" jakiś czas temu zmienił mi mapę paliwową na poprawioną i od tego czasu tak cyrkluję z tą dawką paliwową a ta ostatnia stacja diagnostyczna wydaje mi się najbardziej wiarygodna . A co do tego spalania to właśnie się zastanawiam czy może nie za mało bo podejrzewam że przy spokojniejszej jeździe zejdzie do niewiele ponad 5l/100. Dzisiaj patrzyłem na świeczki po tej wczorajszej przejażdżce i wewnętrzna elektroda jest brązowa a ta zewnętrzna jasno brązowa więc wydaje mi się że chyba jest ok.
Jak na razie udało mi się zejść do 5,6 l/100, koledze na Viadrze na tej samej trasie spaliło 5,2 ale mam pół kostkę. Zazwyczaj norma to między 6,5-7,5. Ogólnie to przy Trampku i tak nieźle.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2016-06-06, 09:54
Kolego im większe wskazanie Lambda to tym bogatsza mieszanka paliwa i powietrza.Bogatsza - czyli więcej paliwa-benzyny.0.97 -1.03 tak bodajże ma się kształtować lambda jest najlepsza.Jeżeli świeca ma przysłowiowy kolor kawy z mlekiem to jest git.
Nie ruszać .Gniazda będzie wypalało przy ubogiej mieszance ,poza tym jeszcze temperatura może być wyższa silnika,jeszcze do tego spalanie stukowe chociaż przy naszej sieczkarni można tego nie wyłapać.
Myslałem ,że mam zmienioną mapę,jak sprawdziłem okazało się mam zwykła seryjną i przy tym zostanę.Z tą "elastyką"silnika sie już zaprzyjaźniłem i nie będę kombinował.
Co do spalania to ,nadgarstek decyduje,mieszalność biegami,jakość paliwa,ciśnienie w ogumieniu.
Dwa miesiące od zakupu, zrobione 3500km i spalanie 5,3 do 7,5... 5,3 to spokojna jazda 70-100km/h co zastanawiające w dwie osoby ;) , 8 to gonitwa po przełęczach za R1 , normalne średnie zużycie to 6-6,5 litra...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum