Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Regulator napięcia - zamiennik
Autor Wiadomość
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2013-10-01, 09:36   

Ja używałem regulatora MOSFET z Hondy CBR600RR (lub Kawasaki ZX6r). Więcej w tym wątku:
http://www.apriliaforum.c...t-Rectifier-Mod

Te regulatory prawie w ogóle się nie nagrzewają. Ładowanie bardzo dobre nawet przy włączonych halogenach i grzanych manetkach. Sporo używek jest na allegro.
_________________
 
 
   
Dudley 


Wiek: 55
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 34
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 2013-10-01, 10:46   

Potwierdzam co napisał Eterum. Jeżdżę z regulatorem od CBR 4 sezon i 0 problemów.
 
   
edyta 
edyta

Wiek: 49
Dołączyła: 12 Cze 2013
Posty: 3
Wysłany: 2014-01-16, 22:11   

Witam, mam pytanie do Kodyego - wymieniliśmy regulator w capo, daliśmy od golgwinga i strasznie rośnie nam napięcie 18 i w górę, no i ten 8 czarny kabelek co z nim? proszę o podpowiedź.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Capo 2014-01-17, 11:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-17, 16:31   

oj to było wałkowane chyba na milion sposobów, w wielu wątkach na tym forum.... najłatwiej po prostu poszukać ;-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
edyta 
edyta

Wiek: 49
Dołączyła: 12 Cze 2013
Posty: 3
Wysłany: 2014-01-18, 10:25   

żeby ta Warszawa była bliżej Lubska , ale dziękuje za numer tel
 
   
rzeżucha 

Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2015
Posty: 371
Skąd: Giżycko/Kraków
Wysłany: 2016-06-16, 11:22   

W Krakowie robi się zamiennik regulatora do Capo. Po prawej jest uszkodzony środek z regulatora od Goldwinga, to co jest po lewej to nowy testowy regulator do Capo. Wszystko będzie ładnie schowane w radiatorze i zalane tak żeby wilgoć się nie dostawała. Na razie czas na testy.

 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2016-06-16, 18:49   

Tomek zamawiam jedną sztukę jak już przetestujesz.
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-06-16, 20:43   

Jacek testowanie padło na mnie Tomek robi za fotoreportera i dziennikarza jak przejdzie próby damy znać.
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2016-06-17, 00:07   

Też jestem zainteresowany :)
 
   
Krzycho43 


Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 80
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-06-17, 11:43   

eterum napisał/a:
Ja używałem regulatora MOSFET z Hondy CBR600RR (lub Kawasaki ZX6r). Więcej w tym wątku:
http://www.apriliaforum.c...t-Rectifier-Mod

Te regulatory prawie w ogóle się nie nagrzewają. Ładowanie bardzo dobre nawet przy włączonych halogenach i grzanych manetkach. Sporo używek jest na allegro.


Potwierdzam, też złożyłem na wiosnę regler od cebry i wszystko ok.
Zaliczona już wyprawa na dolny śląsk, trochę z drżeniem serca ale ładowanie ok 14,7V na pusto, a na światłach i 4tys obrotów 14,2-14,1.

Odradzam chińszczyznę za 90 zł , coś takiego znalazłem na aledrogo myślałem że przyoszczędzę ale chodził kilkanaście minut a potem padł i wywalił bezpieczniki pod siedzeniem .
_________________
Wczesniej - Vstrom DL 650
Teraz - Caponord 2002
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 12