Jakiś czas temu robiłem analizę CO. Pisałem w tym wątku - 4.11/4.49, tylko nie wiem na ile one były rzetelne. To było na mapie oryginalnej (IFT 19.5 LTFT 5.0).
Teraz mam mapę catfisha 2011 (IFT 0.0 LTFT 4.2). Innych parametrów nie ruszałem.
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2016-08-08, 18:13
Powiem tak... Jak ma jeździć to musi pić a jak pije to musi palić :P
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1574 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2016-08-13, 20:43
jagiel napisał/a:
Na dłuższą metę jeżdżąc w taki peudo-ekonomiczny sposób gdzie spalasz praktycznie powietrze a paliwo jest przy okazji aby proces detonacji miał miejsce , skazujesz silnik na przedwczesne zużycie. Uboga mieszanka to podwyższona temperatura spalania, wypalające się gniazda zaworowe, przedwczesne zużycie świec itd...
Może niepotrzebnie się wymądrzam ale Tomku sam wgrałeś emotsetungowi taką mapę że spalanie nie przekracza 5 litrów a kapeć lata jak rakieta
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
Ja po jakiejś tygodniowej zabawie z mapami i lataniem na
stację diagnostyczną doszedłem do poziomu 7.9 na 100 km przy prędkościach autostradowych 150-200 km/h. Ciekawy jestem
Jak będzie mi to paliło przy eko jeździe.
Mapy catfisha, CO na poziomie 3.2
edit:
Dzisiaj zrobiłem 310 km z pasażerem po normalnych drogach z prędkością przelotową 87km/h
spalanie wyszło 7l\100km. Kumplowi na KTM 1190 Adventure wyszło to samo.
Więc wydaje mi się, że już nie będę bawił się z mapami. Mniej chyba nie będzie. :P
skvrnsk [Usunięty]
Wysłany: 2016-10-23, 15:46
Przegoniłem dziś swojego autostradą.
10l/100km przy prędkościach 160-200km/h. Przez większość czasu jednak linka nawinięta do oporu.
Wszystkie ustawienia takie same, z jakimi zszedłem jakiś czas temu poniżej 5l/100km.
Świece ładne - jasna kawa.
M4rcin, założyłem przeloty i przy wygranej przez cb mapie spalenie było na poziomie 7,8-8,0 l. Jazda 70% miasto, reszta max 140km/h poza miastem. Po zmianie map na wersję dla Capo z przelotami i bez katalizatora spalanie 5,8-5.9, trasy 70% poza miastem, prędkość turystyczna ;)
Więcej nie chcę, byle tak zostalo
_________________ Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
Kupiłem diagnostyczne ustrojstwo, które wyjaśniło i skomplikowało temat. Okazało sie po podłączeniu, ze mam mapę 050429_catfish2011 ale jednoczesnie tuneecu wyrzucil mi 3 errory:
P0230 fuel pump relay default
P1231 fuel pump relay open circuit or short to ground
P0113 inlet air temperature sensor open circuitor short circuit to battery
Czy moge liczyc na opinie kogos, kto zna sie na tym?
Moto mi pali normalnie 9-10L/100km.
Czy te błędy maja wplyw na spalanie?
Czy to grubsza sprawa czy problem ciągle jest w sofcie?
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43 Dołączył: 16 Mar 2023 Posty: 13 Skąd: STA
Wysłany: 2023-04-20, 05:30
nie, po skasowaniu zniknęły.
Finalnie pomogło wgranie mapy 050429_catfish2011.hex. Mocno mnie zmylił fakt, że poprzednio też była taka mapa w ECU i na niej było takie mocne spalanie. Widać jakieś inne parametry też były rozregulowane. Po testowych stu kilometrach spalanie c.a. 6/100. no i oczywiście inny motor ;).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum