Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
opony
Autor Wiadomość
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1118
Skąd: Wawa
Wysłany: 2016-10-11, 09:13   

to ja wrzucę swoje 2 grosze do "oponiarskiego worka"- Anakee Wild vs Metzy Tourance po pierwszych 500 km ( niestety tylko )
1) punkty do respektu ..+ zdecydowanie AW

2) zachowanie na twardym.. prędkości zerowe ( przed zatrzymaniem ) lekkie wibro, do od 10 do 120km/h w zasadzie bez różnicy .. fajnie się trzymają i dobrze się jeździ . Powyżej 130 przód już zaczyna lekko pływać i robi się zbyt lekki...;-(
No ale w sumie to kostka wiec czego się można spodziewać :)
Nie mniej, dla mnie w moich ulubionych przedziałach prędkościowych jest spoko :)
3) głośność.. zdecydowanie AW są głośne. Rozwiązaniem jest chyba montaż "akcesoryjnych wydechów"..wtedy problem z głośnością "kostki" zniknie :)
4) w off.. w miękkim piachu w sumie nie ma dużej różnicy między AW a MT Po prostu Capo jest TIREM i tyle.:) Na pewno jest dużo lepiej na błotkach ( choć tu mam póki do doświadczenie na AW jakieś pojedyncze kałuże ;-) )
5) trawka jest lepiej. Rwie glebę jak ta lala ( ale znowu.. to jest kostka wiec tego się spodziewałem) przód nie ucieka niespodziewanie nawet na trawersach.
5) Zużycie... po pierwszych 500km.. nie ma najmniejszego śladu na przodzie nadal fabryczne włoski nawet na środku , tył leciutko , leciutko środkiem krawędź kostki jest już trącona. Ale fakt że z tych 500km to 470 było na asfalcie :)

OT prywatna opinia :)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1158
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-11, 11:04   

dobrze wiedzieć, bo wygląd kapeć ma zajebisty na tych gumach :) no i montaż w ISM to + 20 do lansu i wygody użytkowania :D
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3195
Wysłany: 2016-10-11, 12:18   

jagiel napisał/a:
no i montaż w ISM to + 20 do lansu i wygody użytkowania :D

Eeee tam... tak jak ja nie potraficie odwrotnie założyć koła :P
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 735
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2016-10-11, 13:25   

janciovodnik napisał/a:

Eeee tam... tak jak ja nie potraficie odwrotnie założyć koła :P


Janek zapomniałeś dodać tylne koło :-)
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3195
Wysłany: 2016-10-11, 13:40   

Sławek weź mnie nie wkręcaj... Dopiero szlify na przednie zrobiłem :P
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10