GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1090 Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-02-01, 12:04
Martinezz napisał/a:
GrzeTom napisał/a:
prąd rozruchu?? Nawet nie ma napisane
Prąd rozruchu [A] 240
poza tym - brzmisz rozsądnie GrzeTom.
zaiste było..:) No to łokej.
Ale pojemność aku niska.... Poza tym Li-Jon:
- trzeba dbać o temperaturę pracy. Nie lubią, ani przegrzewania ani schładzania,dlatego w autach sa specjalne układy grzewczo-chłodzące.
- nie lubią rozładowywania niskiego,
- samo rozładowywanie gubi sporo napięcia, co IMO dla naszego CAPO nie bedzie fajne..
- jedyna zaleta IMO to gęstość energii czyli stosunek Prąd / masy. Ale wiecej masy zyskasz jak driver na porządną dwójeczkę sie uda :)
A po za tym w cenie Li-Jon masz efekt Samsunga Note 7 w cenie :)
Także teges i ten tamten :) Nasze Capo i tak ma opcje "samozapłon" poniekąd wbudowaną :) wiec po co przepłacać :)
Po przemyśleniach i zasięgnięciu waszych opinii jednak nie ma co sobie głowy zawracać kupie zwykły ołowiowy a yuase kupie juz za 220zł więc szkoda zachodu dziękuje panowie za pomoc w dokonaniu wyboru :)
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1090 Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-02-01, 22:38
Tomek91 napisał/a:
Po przemyśleniach i zasięgnięciu waszych opinii jednak nie ma co sobie głowy zawracać kupie zwykły ołowiowy a yuase kupie juz za 220zł więc szkoda zachodu dziękuje panowie za pomoc w dokonaniu wyboru :)
No i git:)
Polecamy się - jako twórcy zbędnych przemyśleń, generatorzy chaosu i siewcy niepewności
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum