Witajcie
Dzisiaj podczas jazdy silnik nagle zgasł.
I potem jak odpalił na luzie jest ok wkreca sie na obroty a na obojetnie jakim biegu to tylko do 4 tys potem gaśnie,jak wyłącznikiem zapłonu wyłączę i włączę znowu pracuje kontrolka EFI nie świeci Jak myślicie cewka??
W baku paliwa były dwie kreski do tankowałem i tak wróciłem do domu ale nic się nie zmieniło
Sprawdzałem forum i wyczytałem że podobnie jest przy awari cewki co Wy na to?
LwG
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-11, 15:42
Jak masz tuneecu to podłącz sobie do kompa i sprawdź po pierwsze czy nie ma błędów, dioda EFI nie zawsze będzie migać.
Na luzie chodzi normalnie, nie przerywa, nie strzela, światła nie przygasają ?
Właśnie nie mam tuneecu
Na luzie chodzi normalnie nie wibruje jakby na któryś nie palił
świece nowe może 300KM reszta też powymieniana krokowy Wyczyściłem
Bo jak naprawialem po tej kolizji na cewkach były opisy widziałem to ktoś kopał
A te cewki to z Renault pasują?
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2017-03-11, 23:12
Panie kolego kristof,jeżeli padła cewka zakładam że te z tylnego cylindra to po pierwsze połączyć kabelek diagnostyczny ze sobą razem pod siedzeniem kierownika po stronie minusowej klemy powinien być.Odpalic moto i poczekać co wyskoczy ,może wyskoczyć 34 lub 36 to tylne cewki ale może być jeszcze 11 ale mogą się pojawić inne błędy bo komp będzie wariował.
Co do zgaśnięcia podczas jazdy to kiedy zgasł podczas wysprzęglenia ?Wrzutki na luz?
Jagiel dobrze pisze ,że EFI nie musi migać ale może mrugnąć raz albo dwa i będzie spokój z mruganiem a moto będzie notorycznie gasło przy luzowaniu.Jak się ma przeloty to tez można poznać po pracy silnika bo przy hamowaniu silnikiem nie ma strzałów a to znak że coś nie tak z zapłonem czytaj cewkami.
Gaśnie podczas wchodzenia na obroty(rozpedzania sie)normalnie odetnie zapłon robię wyłącznikem na kierownicy wył i wł i znowu jedzie zrobiłem tak ze 10 razy az dokulałem sie do domu. A te przewody to te jedno pinowe okrągłe?
Dzięki wielkie bedę szukał w poniedziałek
Najpierw to Wielkie Dzięki dla KKK za pomoc przy pierwszej okazji Butelka dla Ciebie.
Jednak to czujnik stopki bocznej pękł chyba podczas otwierania bo przeglądałem go jeszcze ze dwa tygodnie temu i był jak nowy. A podczas wibracji musiał nie kontaktować i wyłączał się zapłon ale kontrolka na desce nie świeciła nawet nie mrugła.
Dopiero po rozebraniu oblukałem że tam są dwa obwody jeden do kontrolki a drugi do zapłonu i po otwieraniu stopki kontrolka zaświecała się i gasła.
Po odkręceniu go i usztywnieniu trytkami próba przeszła pomyślnie Capo śmiga że aż miło
Także teraz szukam nowego czujnika i napewno trochę będę musiał poszukać.
Dzięki wielkie za pomoc
LwG
_________________ LIVE TO RIDE
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2017-03-12, 15:54
kristof_if napisał/a:
Jednak to czujnik stopki bocznej pękł chyba podczas otwierania bo przeglądałem go jeszcze ze dwa tygodnie temu i był jak nowy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum