Nooo, ładowanie wróciło :). 14,3-14,4V jest chyba akceptowalne. Wszystko polutowane wg zaleceń Waszmości. Teraz tylko muszę zadbać o konkretną izolację, upchanie tego "gdzieś" i w drogę . Tej brązowej wtyczki nie ruszałem bo jest ok, jedynie przeczyściłem styki.
Mam nadzieję, że gaśnice nie będą potrzebne
_________________ Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2017-05-17, 18:59
No to teraz w nocy trawa będzie się palić jak załączysz światła :)
... ile minęło, miesiąc? Wczoraj wracałem z gór bez prądu. Dziś bylem u speców sprawdzić aku, jest w 100% ok. Czyli zabawa od nowa, albo kolejne xujowe miejsce, albo regler ... stawiam na regler.
_________________ Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
No kurna a nie mówiłem, nie ostrzegałem. Kolega nie posłuchał i się zesrało.....)
Wyprzedzając Twoje pytanie jaki regel wsadzić ? Czeka Cię dużo czytania forum :)
Hahaha, na taką właśnie reakcję czekałem . Uprzedzać nie musisz bo już chyba na pamięć znam posty dot. regulatorów/goldwing, cbr/
Sprawdzić muszę jeszcze czy pod bakiem dalej "urzęduje" złączka, czy już ktoś wysłał ją w kosmos.
Poza tym przecież tutejsze grono bardzo chętnie udziela informacji, podpowiedzi, instrukcji co jak i gdzie ugryźć w Capo żeby było dobrze, więc chętnie korzystam
_________________ Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 09 Mar 2015 Posty: 420 Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-05-29, 21:00
Mondi, zlituję się nad Tobą, bo sam kiedyś byłem w podobnej sytuacji. Tu masz odpowiedź: FH016 od Kawasaki lub FH008 od Hondy przy czym ten pierwszy na rynku wtórnym jest zdecydowanie tańszy (tylko nie podłączaj cienkiego, czarnego kabelka), ale sprawdź najpierw obecny regulator jak i alternator. Jak? W serwisówce do kapcia masz to dokładnie opisane.
Nie kupuj regulatorów o oznaczeniu rozpoczynającym się od liter SH, bo są podobno wykonane w starszej technologii. Te "FH" są wydajniejsze prądowo i mniej się grzeją.
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1090 Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-05-29, 21:16
arkglo napisał/a:
Nie kupuj regulatorów o oznaczeniu rozpoczynającym się od liter SH, bo są podobno wykonane w starszej technologii. Te "FH" są wydajniejsze prądowo i mniej się grzeją.
a czy ktoś z mądrych was. jest w stanie mi rozkodować różnice między FH008AB vs FH008EF.
Może jakiś link do wujka Gu.... by móc poczytać i wzbogacić swą wiedzę ;)
GrzeTom odpowiadając na Twoje pytanie. Nie ma różnicy w budowie regulatora, litery po cyfrach oznaczają typ przylącza elektrycznego. Krótko mówiąc ile modeli motocykli tyle różnych kostek przyłączeniowych.
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1090 Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-05-29, 21:50
elefant napisał/a:
GrzeTom odpowiadając na Twoje pytanie. Nie ma różnicy w budowie regulatora, litery po cyfrach oznaczają typ przylącza elektrycznego. Krótko mówiąc ile modeli motocykli tyle różnych kostek przyłączeniowych.
a jest gdzieś w czeluściach netu jakieś "kompendium wiedzy" bo jakoś doszukuję się jeszcze ukrytego oznaczenia "mocy"..
no chyba że się niepotrzebnie doszukuje...
Siema. Co powiecie na ten regler z linku : http://www.allegro.pl/Sho...item=6468007557
można brać?... nie licząc tego, że ma tylko po jednym wyjściu prądowym i "-" to myślę, że dałby rady w kapciu. Model "FH" i z CBR-ki. Poza tym już zdecydowałem, że daje regler pod tylną płytę... będzie mu chłodniej
_________________ Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
miłej lektury w texcie jest jeszcze jeden odnośnik traktujący o tymże elemencie, moje zdanie jak sprawny brać na ale mogę się mylić :D
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum