Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1574 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2017-08-27, 13:39
skvrnsk napisał/a:
Ja wziąłem ten najmocniejszy łańcuch SDZZ (46000N). Jest droższy o 60zł od EXC (40000N).
Komplet z zębatkami Esjot kosztuje 556zł.
Jest mocniejszy i lżejszy, ale mniej odporny na kurz, pył i wodę.
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
skvrnsk [Usunięty]
Wysłany: 2017-08-27, 13:54
Nie wiem skąd wytrzasnąłeś takie rewelacje, ale ich ogólna budowa i zastosowane materiały są dokładnie takie same. Różnica tkwi jedynie w grubości ogniw, za czym idzie większa wytrzymałość na rozciąganie.
Uszczelnienia w modelach SDZZ i EXC są takie same.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1574 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2017-08-27, 14:02
Rewelacje wzięły się stąd że długo rozmawiałem z przedstawicielem, dystrybutorem bo miałem dylemat który wybrać i w końcu sam mi doradził ten tańszy bo jest lepiej zabezpieczony.
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
skvrnsk [Usunięty]
Wysłany: 2017-08-27, 14:38
Skoro masz takie info ze źródła to może i tak jest... chociaż ze strony producenta jasno wynika, że łańcuchy adventure praktycznie niczym się nie różnią od high-performance w budowie, poza grubością ogniw. Obie serie mają dokładnie ten sam patent z aktywnymi oringami i jeszcze jeden, którego nazwa nic mi nie mówi.
Generalnie mają łańcuchy w dwóch kategoriach, z aktywnymi i zwykłymi oringami, cała reszta łańcucha jest identyczna dla wszystkich kategorii. Różnią się tylko grubością ogniw. Info ze strony producenta.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1574 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2017-08-27, 15:36
Człowiek powiedział że te droższe nadają się do mocnych maszyn szosowych i do wyścigów, na tor, ale częściej wymagają wymiany bo gorzej izolują od wszelkich zanieczyszczeń.
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
skvrnsk [Usunięty]
Wysłany: 2017-08-27, 17:05
Myślę, że nie ma się co przerzucać suchymi faktami... życie pokaże.
Mój obecny DID ZVMX razem z zębatkami, jak sądzę zrobiły CONAJMNIEJ połowę przebiegu moto(91k). Ostatni udokumentowany serwis był prawie 40k temu i nie ma wzmianki o napędzie. Nie sądzę, żeby był później zakładany, jest zbyt styrany. Jeśli ten CZ zrobi połowę tego, to i tak będę zadowolony. A sądzę, że z olejarką trochę pożyje
[ Dodano: 2017-09-14, 20:42 ]
Pare tysiaków jeszcze polata :D
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2018 Posty: 158 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-07-23, 10:20
A ile ogniw powinien mieć w końcu łańcuch przy zębatkach 17 i 45? Nie mogę znaleźć informacji nigdzie a są ogłoszenia z 112 i 114 ogniwami. W końcu który ma być?
Dobra już wiem ... 112.
Stiopa
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 58 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 313 Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-07-30, 16:34
RESPIRATOR napisał/a:
Rewelacje wzięły się stąd że długo rozmawiałem z przedstawicielem, dystrybutorem bo miałem dylemat który wybrać i w końcu sam mi doradził ten tańszy bo jest lepiej zabezpieczony.
Taaa...
_________________ "Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum