Ja wymieniłem na ten od Goldwinga i od ponad roku nie sprawia problemów. Koszt to koło 280pln ( o ile pamięć mnie nie myli), mam w garażu pudełko więc mogę podać później konkretny model.
Wiek: 47 Dołączył: 23 Mar 2016 Posty: 141 Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-10-10, 14:09
No właśnie, chińskiego gówna wszędzie pełno. Ale pogrzebałem w necie i można znaleźć ori nówki w cenie chińczyka.
Aktualnie dylemat. Czy ori z Capo czy z Hondy Transalp 600 droższy o 30zł.
Larsson do Kapcia to 600 stówek :/
rzeżucha a jakie masz ładowanie na tym z Goldasa?
_________________ Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
Wiek: 55 Dołączył: 02 Paź 2012 Posty: 323 Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-10-10, 17:51
rzeżucha napisał/a:
Ja wymieniłem na ten od Goldwinga i od ponad roku nie sprawia problemów. Koszt to koło 280pln ( o ile pamięć mnie nie myli), mam w garażu pudełko więc mogę podać później konkretny model.
Tomku to był od Hondy Goldwing Gl 1150 maczałem w tym paluchy .
Wiek: 47 Dołączył: 23 Mar 2016 Posty: 141 Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-10-10, 20:44
KKK napisał/a:
Drugi jest u mnie od wiosny i działa jak na razie bez zarzutu.
Olek motocykle lub jego oddział,powodzenia w poszukiwaniach.
Dawaj numery, kody, opis, kontakty .. nie być taki :P Jeszcze chce polatać w tym roku :)
rzeżucha Dzisiaj przeglądałem ten sam model w 4 biker. Dziękuję bardzo za namiary.
Macie może odniesienie tego z Hondy do Kapo w wersji ori ? Bo do Kapo mam za 150zł, nówka nie śmigana. Ale cos do Włochów pod tym katem patrze przez palce.
_________________ Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 724 Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2017-10-11, 13:14
_________________ APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1090 Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-10-11, 14:37
KKK napisał/a:
Grzesiu ale Twój to do Hongdy był dedykowany a nie do Hondy i dlatego padł.
Wiem. Dlatego napisałem ze "tani chińczyk" :) A poza tym w sobotę po południu na Słowacji, to raczej nie wybierasz modelu Hondy, tylko bierzesz co mają i masz nadzieję że jakoś przeturlasz parę kkm wyjazdu :)
Wiek: 47 Dołączył: 23 Mar 2016 Posty: 141 Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-10-11, 16:51
Ogarnąłem temat. Zamontowałem zapasowy regulator ori Kapo ,kupiony 2 lata temu przed wyjazdem na Bałkany, bo jak mówi GrzeTom na Słowacji nie masz za dużego wyboru z zakupem a co dopiero w Serbii.
Ładowanie na światłach 14,4V :) .
Nie będę kombinował z innymi reglami tylko kupuje na zapas ori z Kapo i wrzucam do schowka :) ..
Dzięki za wypowiedzi i info..
_________________ Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1090 Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-10-12, 10:25
RoBi napisał/a:
... bo jak mówi GrzeTom na Słowacji nie masz za dużego wyboru z zakupem a co dopiero w Serbii.
Moim zdaniem prędzej w Serbii, by z jakiegoś trupa wyciągnęli, niż w Słowacji sklep otworzyli :) Tamte kraje żyją z improwizacji :)
Przykład : W Bośni kolega nie wymierzył zakrętu i skończył na barierkach gnąc lagi w SVce, tak, że koło oparło sie o silnik ;( . W środku gór, jakieś 100 km od Sarajewa o godzinie 17:30 :)
Tego samego dnia, o 22:30 moto było już poskładane na lagach od jakiejś bliżej nieokreślonej krossówki i szykowaliśmy się do picia Rakii z lokalsami z warsztatu i większością miasteczka :) :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum