Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Pompa paliwa
Autor Wiadomość
Maciek 
Maciek

Wiek: 49
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2013-03-10, 16:04   

Kamil - moc taka sama ale pojemność 0 200ccm większa i inna charakterystyka silnika 4-rech cylindrów w porównaniu do V2 - Blady z kolei = moc piękna , ale to silnik wysokoobrotowy - inna charakterystyka -taka różnica. Bandit 1200 ma bardzo elatyczny piec - od dość niskich obrotów pięknie ciągnie :-)
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-03-10, 16:24   

Jeżeli chodzi o moc w dolnym zakresie to charakterystyka jest lepsza, ale to to samo co capo jeżeli porównywać o osiągi.
Najlepszą charakterystykę mają silnik np. 3 cylindrowe 5 cylindrowe one są potęgą dlatego tiger wymiata swoim 3 cylindrowcem.
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-10, 22:30   

Maciek napisał/a:
No Wicher - jeździłem kidyś Bandziorem 1200 - ma jebnięcie :mrgreen: Zacny piec - co niektórzy piszący , że przesiadłeś się na osła mogliby się zdziwić:-). I pali to to nie więcej jak 6l/100km

Dosyć dużo miałem do czynienia z Bandziorem pierwszej generacji. Charakterystyka tego silnika jest niezwykle przyjemna. Można powiedzieć, że w zasadzie idzie jak silnik elektryczny.
Przełożenie pierwsze i ostatnie w zupełnosci wystarcza, ale na dwójce drze 180km/h :mrgreen:
Trochę tak się bawiłem tym moim nowym czarnuchem i na ostatnim przełożeniu od 2,5-3 tys.obr/min. odwinięcie ma już bardzo solidne :mrgreen:
Wydaje mi się też że w stosunku do pierwszej wersji jest nieco bardziej łagodny, mniej nerwowy.....jakoś tak bardziej liniowo oddaje moc.
Takie usposobienie silnika bardziej mi odpowiada. Wiadomo, rzecz gustu.

Mam trochę problemów z wielkością tego motocykla, a właściwie z jego "małością" :mrgreen:
Jak kupowałem Kapcia, to miałem obawy czy zaprzyjaźnię się z takim klockiem. Teraz boję się, że przewrócę się na tym rowerku :mrgreen:

Zobaczym. Tak se myślę, że już nie będe się wiązał chyba ze swoimi maszynami zbyt emocjonalnie. Sezon, dwa, sru do żyda i następny :mrgreen:
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-03-11, 08:03   

Sezon dwa i do żyda ja tak zawszę robiłem pytanie co z kapciem zrobię na razie jeżdżę.

hmm 180 na dwójce i 240 na 6 nawet nie wiem czy tyle poleci trochę dziwne te przełożenia :-?

[ Dodano: 2013-03-11, 08:05 ]
No i pewnie na liczniku 180 w rzeczywistości 165-170 ;-)
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-11, 16:33   

Skrzynka jest pięciostopniowa ;)
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-03-11, 20:01   

aaa... to taki wehikuł 5 biegowy :lol:
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-11, 22:39   

aprilia napisał/a:
aaa... to taki wehikuł 5 biegowy :lol:

Taki totalny archaik :mrgreen:
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 40
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2013-06-13, 10:34   

Po podłączeniu lapa pojwił się taki error:
PO230 Fuel pump relay default
Ktoś wie o co dziadowi chodzi i na skutek czego może powstać powyższy błąd?
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-13, 11:48   

TUTAJ masz informację odnośnie błędu P0230.

"P0230 and P1231 are generated when the fuel pump relay is removed ..... the ECU looks for both the return from the coil side of the relay AND the return from the fuel pump, that's why you would get both error codes. Double check the relay and the loom connector under the tank John. P1601 is probably because you've got the dashboard removed?"
 
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 40
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2013-06-13, 14:08   

Dzięki
Tak właśnie myślałem, że błąd powstał jak kręciłem rozrusznikiem na zdjętym zbiorniku i tym samym na odłączonej pompie
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-11-08, 17:24   

Pany czy ktoś znalazł jakiś klej lub żywicę aby naprawić tą wiązkę do zbiornika ? chyba to ona jest przyczyna nagłego gaśnięcia a nie przekaźnik który wymieniłem.
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
skvrnsk
[Usunięty]

Wysłany: 2017-10-31, 18:23   

No to będę wymieniał pompę, filtr i czyścił pływak. Pompa odkąd kupiłem moto bardzo głośno piszczała przy starcie(priming), aż wreszcie wyzionęła ducha. Napięcie na pompę idzie, ale ona nie odzywa się w ogóle.
Pompa będzie Boscha http://www.iparts.pl/czes...427-248570.html
Pasujące filtry paliwa to Knecht KL145 lub Mann MWK 44, ale jest też bardzo tani Filtron PS881, który niby jest ich zamiennikiem za ułamek ceny.
Do uszczelnienia Loctite 518.
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2017-10-31, 20:16   

filtr paliwa w oryginale jest z tworzywa
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
skvrnsk
[Usunięty]

Wysłany: 2017-10-31, 20:19   

A mój portfel nie jest z gumy :D
Wiem, że z tworzywa, ale to nie stanowi problemu. Na forach dużo ludzi wsadza do różnych Apek zamienniki i nic złego się nie dzieje.
Zresztą podałem zamiennik od Filtrona, również plastikowy. Tylko cena podejrzanie niska. W budowie to samo, co fabryczny.
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 55
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-10-31, 20:35   

Filtr paliwa to fiat punto koszt 5 zł. zmieniałem i potwierdzam działa .
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10