w jaki sposób można inaczej dostroic skład mieszanki w kapciu jak nie zmiana softu ? przeciez tam nie ma żadnych śrubek od składu mieszanki i wszystkim steruje komputer przez sondę lambde czyż nie ?
Panowie jesteście tyle na forum...... naprawdę tu nie ma 12k postów żeby nie można było tematu ogarnąć krótko:
zależnie czy jest sonda lambda/katalizator/nic to takie mamy softy
Tomek91, zmieniamy ustawienia w sofcie a nie sam soft.... doczytaj temat a nie "po łebkach" :P
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
mam sonde i mam katalizator robert1973, będę się kontaktował z Tobą jak już będę miał przeloty i będzie Cię ładnie prosił o pomoc przy tych regulacjach :) a temat doczytałem i cos mi się tam w głowie rozjaśniło :)
mam sonde i mam katalizator robert1973, będę się kontaktował z Tobą jak już będę miał przeloty i będzie Cię ładnie prosił
Tomek nie musisz ładnie prosić wystarczy......zadzwonić :) a jaki masz soft????.... dobra zobaczymy przy "okazji"
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1573 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2018-03-08, 10:08
Prawdą jest, że w silniku wolnossącym wydech 100% przelotowy może nawet pogorszyć osiągi - do takiego silnika trzeba ten wydech odpowiednio dobrać, żeby nie było zbytniego "rozluźnienia" w wydechu - musi być zachowane odpowiednie ciśnienie. Przy pustym wydechu zmieniają się warunki pracy silnika. Może dojść do zubożenia mieszanki a co za tym idzie wzrostu temperatury silnika. Może to doprowadzić do wypalenia gniazd zaworowych, lub uszkodzenia tłoków.
Paradoksalnie silnik na całkowicie wolnym wydechu traci moc. Widać to dobrze na hamowni.
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
Prawdą jest, że w silniku wolnossącym wydech 100% przelotowy może nawet pogorszyć osiągi - do takiego silnika trzeba ten wydech odpowiednio dobrać, żeby nie było zbytniego "rozluźnienia" w wydechu - musi być zachowane odpowiednie ciśnienie. Przy pustym wydechu zmieniają się warunki pracy silnika. Może dojść do zubożenia mieszanki a co za tym idzie wzrostu temperatury silnika. Może to doprowadzić do wypalenia gniazd zaworowych, lub uszkodzenia tłoków.
Paradoksalnie silnik na całkowicie wolnym wydechu traci moc. Widać to dobrze na hamowni.
Jacek to TY??? Czy ktoś się pod Ciebie podszywa ??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum