Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
układ chłodzenia-odpowietrzanie
Autor Wiadomość
burtg_bb 
Bartek

Wiek: 47
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-04-22, 13:55   

No właśnie jak jest te 95 - 97 i więcej to 0 reakcji na wetylatorze, strzelony termowłącznik?

[ Dodano: 2018-04-22, 14:59 ]
No właśnie jak jest te 95 - 97 i więcej to 0 reakcji na wetylatorze, strzelony termowłącznik?
Mowa oczywiście o nagrzaniu na postoju temp. granicznej uruchamiającej wentylator i nie w trakcie jazdy tylko na postoju, wentylator się po prostu nie włącza.

[ Dodano: 2018-04-22, 15:16 ]
Respirator, czemu zaraz rzeźbę, coś jest po prostu nie tak i chcę to wykryc i usunąć i chyba tyle a że pytam na forum to o poradę bo chyba po to forum jest a nie żeby "rzeźbić" innych.
Ktos pisal ze mu moto nawet 13 spaliło i mogło byc bez zgrzytów. Jezeli ktoś mi potwierdzi ze wentylator nie działa bo strzelił termowłącznik to go po prostu wymieniam i jest ok. A jak cos bardziej poważnego, z czym sobie nie poradzę to moto na serwis.
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1836
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-04-22, 16:57   

burtg_bb, prawdopodobnie bedę w B-B na dniach jak nie jest dla Ciebie problemem podjedź do mnie do Czeladzi( 40-45 min drogi) sprawdzimy co w trawie piszczy Capo przy prędkościach bliskich 200km/h pali ok 9 litrów, przy odrobinie szaleństwa na górkach 10l nie przekroczył, jakiś "włącznik" wiatraka się buduje żeby nie wymieniać uszkodzonego czujnika a przy normalnej ( nawet z ułańską fantazją) jeździe ciężko Kapcia "zagotować"
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1574
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2018-04-22, 17:27   

robert1973 napisał/a:
..... Capo przy prędkościach bliskich 200km/h pali ok 9 litrów, przy odrobinie szaleństwa na górkach 10l nie przekroczył, jakiś "włącznik" wiatraka się buduje żeby nie wymieniać uszkodzonego czujnika a przy normalnej ( nawet z ułańską fantazją) jeździe ciężko Kapcia "zagotować"

Właśnie dlatego użyłem słowa rzeźba. Nie ma co się obrażać tylko przyjąć na klatę. W kapciu są dwa czujniki temperatury na silniku ale nie wiem czy któryś odpowiada za włączenie wentylatora czy jest jeszcze jeden gdzieś na chłodnicy.
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1836
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-04-22, 18:31   

Podpierając się schematem wiatrak jest sterowany z ECU poprzez czujnik podłączony też do ECU jak to wygląda faktycznie mogę jutro looknąć organoleptycznie z ciekawostek cewki, wtryski, wiatrak są połączone po jednym przewodzie razem do ECU więc tu bym szukał braku działania wiatraka i...... masakrycznego spalania
PS raz też miałem takie fajne spalanie jak przypadkowo zapodałem program do sondy lambda do mojego moto które jej nie miało
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-22, 22:02   

Wiatrak sterowany jest przez ECU, które zbiera odczyt z czujników temperatury cieczy umieszczonych na głowicach. Wiatrak włącza się przy temperaturze jaką masz ustawioną w konfiguracji ECU, tzn. fabrycznie przy 96C ale.... jeśli ktoś podczas mapowania przestawił sobie ten parametr na np. 106C to wówczas załączy się przy 106C itd..
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
burtg_bb 
Bartek

Wiek: 47
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-04-23, 08:55   

Panowie, dziękuję bardzo za wszelkie wyjaśnienia i pomoc, rozmawiałem jeszcze wczoraj z Krzyśkiem (KKK), wstępnie podjadę do niego po majówce bo teraz to ciężko z czasem to podepniemy kompa i zobaczymy co mu dolega.

Oczywiście Robert, jeżeli nic nie wskóramy z Krzyśkiem, to się do Ciebie uśmiechnę i podjadę do Czeladzi, chyba że będziesz jeszcze gdzieś przy okazji wyjazdów w okolice Bielska to daj znać, się jakoś zgadamy.

Bartek

[ Dodano: 2018-04-23, 10:10 ]
Muszę jeszcze sprawdzić świece i filtr powietrza wymienić na nowy, ostatnio mi się moto położyło na światłach i pociągął oleju. także najpierw mniejsze porządki a potem można sprawdzać co jest nie tak.

Dzięki jeszcze raz
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1836
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-04-23, 09:15   

burtg_bb napisał/a:
ostatnio mi się moto położyło na światłach
a co zmęczyło się???? :P spox :D do Krzyśka masz bliżej
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
burtg_bb 
Bartek

Wiek: 47
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-04-23, 09:40   

nie, trafiłem nogą w koleinę i poleciał.
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11