Super, dzięki.
A mógłbyś wyjaśnić jaka jest różnica w krótkich od (....jakich innych), normalnych?
Ewentualnie jakieś zdjęcie?
Mam zwykły dylemat, bo są do kupienia GPR-y od Kawasaki Z1000 i mają one 46cm długości, kiedy nasze oryginalne puszki mają blisko 53cm. Czy tłumiki mogły być w jednym wymiarze do wielu różnych motocykli, czy oni (producent) wprowadzają jakieś zmiany (chodzi o klasyczną puszkę)?
Podobne Leovince mają już 49cm..
Mam obawy czy brak tych 7cm nie zaburzy proporcji naszego pięknego motocykla :)
Hejka, moje w najdluzym odcinku maja 40 cm a w najkrotszym 36 cm. Koncowki sa sciete. nie wiem czemu tak jest, moze taki model, jagiel ma jakies inne gpry i sa normalnej dlugosci. spokojnie Bierz te z z olx duze puchy lepiej gadaja.moje charakteryzuja sie tym ze sa bardziej schowane. Gdzies mam fote jak z jednej strony siedz oryginal a z drugiej moj gpr. Jutro postaram sie wstawic.
Oszczednosc materialu, kosztow transportu itd, a spece od marketingu ubiora to w nowoczesny design no i ze lzejsze.... ah ten dzisiejszy swiat......
Na poczatku jest dziwnie wzgledem oryginalow, poprostu inaczej. Ja zaakceptowalem i jest ok dla mnie
Stiopa
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 58 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 313 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-06-21, 08:05
Też się nad tymi kominami zastanawiałem :). Myślę , że to że są krótsze to dobrze bo wykorzystując kawałek rury , która tam jest można to tak zrobić żeby było składane na sprężynach .
_________________ "Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie się sprawą pomiarów, tym samym ułatwienie mi podjęcia decyzji, słusznej mam nadzieję :)
Szczepan, trzymam kciuki, że następnym razem i Tobie się uda kupić:)
To był czysty fart, bo oni chyba to wczoraj wystawili do sprzedaży, a ja tak sobie patrzę co kilka dni. Zobaczymy jeszcze co przyjedzie w paczce i jaki stan będzie faktyczny..
A znasz może kogoś z okolicy kto by miał pojęcie i sprzęt do odpowiedniego podgięcia czy też wykonania nowych rur?
Więcej takich ofert pojawia się jednak na ebay-u, można trafić na komplet po 200 euraków, w zeszłym tygodniu uciekły mi takie tytanowe Leovince niestety..
Wacek z Rzeszowa ma jeszcze Leo karbonowe ale w cenie już 1400..
_________________ Caponord 2003
Stiopa
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 58 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 313 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-06-21, 10:26
Ja je oglądałem w zeszłym tygodniu ale niestety budżet mi się nie dopinał .
Myślałem żeby wykorzystać ori rury ucinając je przy samych puszkach i łącząc z kawałkiem tych rur które są przy tych gpr'ach tak żeby połączenie było na sprężynach . Minus jest taki że oryginalne wydechy raczej na złom . Tyle że biorąc pod uwagę ile może kosztować dorobienie nowych i ile można wziąć za oryginalne wydechy to nie wiem czy nie na jedno wyjdzie .
Podginanie tych rur od kawasaki to raczej nie wchodzi w grę . A dorobienie nowych może kosztować połowę ceny wydechu .
_________________ "Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
Stiopa dobrze prawi, najlepiej wykorzystac ori rury - ich wartość jest nikła.
Sam przerabiałem temat i chciałem kupić jakies puszki ale szkoda było mi psuc ori wydech bo to jakas tam wartosc - wtedy wydawała mi się duzą.
Puchy akcesoryjne + ori rury i adapter domowej roboty = najtańsza opcja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum