Pany sprawa opanowana. Zmodyfikowałem trochę wczorajsze podchody do mocowania szyby. Jako dystanse górnego mocowania zastosowałem gumowe odboje drzwiowe - wysokość ok 3,5 cm. Pod dolne mocowanie podłożyłem po jednej uszczelce gumowej o gr. ok. 5mm.-musiałem to zastosować aby dolna krawędź szyby nie dotykała czaszy. Boczne mocowania tak jak widać na fotce rozwiercilem nowe ;)
Teraz przyszła kolej na próbę szosową. Pojechałem na autostradę i rura...
Powiem tak, jakby nie czerwone pole to bym odleciał . Nie no żartuje, ale tylko trochę. W związku z tym, że dalej mi prędkościomierz nie działa doszedłem do 7,5 tyś obrotów i jeszcze nigdy jazda nie była tak komfortowa. Z zamontowanym deflektorem i moim 189 cm wzrostem jazda z tą modyfikacją była naprawdę zajebista. Wiadomo im wolniej tym lepiej. Tak przejechałem kilkanaście km. Na parkingu zdemintowałem deflektor i powrót na autobanę. Teraz już nie było tak słodko, ale i tak duuuużo lepiej niż z standardowym położeniem szyby. Do prędkości ok 120-130 jest ok, a co jeszcze zauważyłem to to, że pęd powietrza jest jakiś teraz inny, jakby zawirowania za szybą były mniej dokuczliwe i inaczej oddziaływały na kask / inny szum, ciszej /
Reasumując za ok 15 PLN i pół godziny roboty Capeć zrobił się jeszcze bardziej "turystyczny" czytaj "cichy"
Polecam taką modyfikację
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum