O super, o to mi chodziło, dzięki. Średnica rury pewnie powinna być taka, aby pasowała do średnicy tej przegrody od komory rozprężnej? Edek wspominał coś jeszcze o dbkillerach jakby było zbyt głośno. Wiecie może jak taki dbkiller miałby wyglądać i jak go zamocować?
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2019-04-21, 20:11
Przelot dbbkillera musi mieć pole przeloty oryginału przynajmniej u mnie to było policzone.Popatrz sobiecjak wyglądają inne u wujka Google wszystko idzie znaleźć i dorobić do końcówki z Capo.
Popatrzę. A ta rura perforowana, która łączy się z komorą rozprężną, to wchodzi w nią tylko w tą przegrodę czy do końca?
Stiopa
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 58 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 313 Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-04-23, 11:58
Raczej dochodzi tylko do przegrody a jeżeli wchodzi do komory to tylko kawałek . Jak się ogląda przekroje takich tłumików w necie to widać , że czasem jest tam jeszcze kolanko , które wchodzi do komory ale zaraz za przegrodą , tylko kawałek .
_________________ "Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
Z tym kolankiem to może być dobry pomysł, powinno trochę przytłumić. Dzisiaj przychodzi rura, więc pewnie jutro będzie cięcie. Katalizator da się łatwo wyjąć, czy trzeba brutalnie?
I zrobione. Pierwszy to ok. 5h z montażem, drugi ok. 3h. Wyszło spoko, jestem zadowolony. Katalizatorów nie ruszałem. Jest fajny dźwięk, nie za głośno.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum