Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Jaki kupić regulator napięcia?
Autor Wiadomość
Lewan69 


Wiek: 55
Dołączył: 04 Maj 2015
Posty: 81
Skąd: Małomice
Wysłany: 2019-08-25, 16:16   

Maraki ? Ogarnąłeś temat ? Bo coś cisza nastała.... w temacie .... :-|
_________________
Caponord 2001
 
   
ralph178 


Wiek: 38
Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 185
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2019-08-26, 08:30   

marios napisał/a:
Dołączam do klubu tych, którym padł regler w trasie. Mi w Bicaz w Rumunii. Zapomniałem o zapasie i konieczny był zakup aku od auta i kabli rozruchowych.


Ważne, że uporałeś się z problemem i wróciłeś na własnych kołach a nie na lawecie :-)
 
   
Maraki

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 10 Kwi 2019
Posty: 21
Wysłany: 2019-09-11, 20:41   

Witajcie. Dawno mnie tutaj nie było. Sorry. Kupiłem używany regulator od Aprilia Caponord. Założyłem. Lądowanie na obrotach jałowych przy włączonych światłach ok 13,4. Szału nie ma ale działa. Jeździ pali. Jak włączę światła to nawet lepiej niż bez włączonych. Nie jest to 14,4 ale lepiej niż było. Słyszałem ze wielu jeździ na takich poziomach i działa. Co myślicie? Nie jest delikatnie za mało?

[ Dodano: 2019-09-11, 21:42 ]
Ps jagiel ile sobie życzysz za tego tourmaxa przerobionego pod capo? Hmmm?😊
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1836
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2019-09-11, 23:20   

Maraki napisał/a:
Co myślicie? Nie jest delikatnie za mało?
na moje zostaw.. nie rusz póki nie śmierdzi.... i tak sprawa się rozbija o kondycję akku
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
michciobb 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2018
Posty: 158
Skąd: Gdańsk
  Wysłany: 2019-09-21, 22:51   

No i 3 dni temu bardzo sprawdził mi się u mnie woltomierz. Ruszam sobie w drogę powrotną z pracy do domu, patrzę a tam 12V i spada :shock: . Przegazówka, ponowne uruchomienie moto, nic nie pomaga, oszczędzając prąd bez problemu dojechałem do domu. Kilka szybkich pomiarów stojana już w garażu i diagnoza - padnięty regulator. Po odkręceniu od ramy łatwo było oddzielić zalaną kostkę od radiatora a dodatkowo była ona pęknięta.
Kupiłem TourMax RGU-102. Chyba jest to taki element w moto, że nie warto na nim oszczędzać. Dzięki uprzejmości jagiela dowiedziałem się co należy zrobić z dodatkowym czarnym kabelkiem wychodzącym z nowego regulatora. Teraz jest stabilne napięcie ze światłami i stopem od około 1800 RPM 14,4 - 14,5V. Bez obciążenia napięcie wiele się nie zmienia 14,5-14-6. Dzisiaj pojeździłem niecałą godzinę i wszystko OK.
Zastanawiałem się czy nie warto byłoby dorobić niedużej aluminiowej przegrody pomiędzy regulatorem a tylnym kolektorem wydechowym. Mocno ogrzane powietrze rzeczywiście może pogarszać warunki chłodzenia regulatora. Czy ktoś praktykował takie rozwiązanie?

P.S. Bez woltomierza, pewnie następnego dnia, zakończyłbym jazdę bez prądu, gdzieś na najbardziej ruchliwym skrzyżowaniu.

tn_pęknięcie.jpg
Pęknięcie zalanej elektroniki reglera
Pobierz Plik ściągnięto 1049 raz(y) 149,93 KB

tn_uszkodzony oznaczenia.jpg
Uszkodzony regulator miał takie oznaczenia.
Pobierz Plik ściągnięto 1048 raz(y) 149,13 KB

 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 13